kyllästyin yhteen kiusaajaan ja heitin sen maahan ja revin ylös ja paiskoin pyörätelineitä päin annoin turpaan oikein kunnolla niin että halkes koko kynsi irti multa :D vedän kaikkia vittuilijoita nyt aina päähän
HAKKASIN KIUSAAJANI
26
5209
Vastaukset
- jaaaaaa
Aattelit tänne tulla hakee rispektiä teollas vai? No mut mitäs sitten ku se vittuilija onkin astetta kovempi jätkä ku sinä, niin onko sit kivaa olla ite hakattuna pyörätelineeseen? :D
- Ei ei.
Ei täältä heru ihailuja, et saa rispektii tollasil jutuillas :DD
- pathetic
kuulostaa kyllä nyt vähän siltä, että itsekin jonkin asteen kiusaaja olet, kun tuollalailla sitä puolustelet.. Mielestäni kiusaajat voisi nakata jokeen ja niitä puolustelevat vanhemmat "ei meidän poika/tyttö mitään voi tehä ja riitaanhan tarvitaan aina 2" perään^^
- HenkenpiättäjäPRO
Jos tullee astetta isompi jätkä niin sillonki kimppuu vaan. Kunniallinen tappio se ois, kysymyksessähän on poika.
- asdiower
Ihan oikein kuhan et nyt ala muita heittelemään seinille.
Kiusaaminen ei kyllä lopu jos ei takkiin laita. - santtupoika
Hyvä että pistit härnääjälle luun kurkkuun.
Mutta ei kannata tästä hyväntunteesta alkaa keitään muita kiusaamaan, jos tunnet nyt olevasi vahva ja hyvä niin pidä se itsessäsi äläkä rupea samanlaiseksi kuin hän.- muut kaverit voi porukalla
alkaa kiusaamaan nii et voi tehä mitää koko porukalle
- sitten loput
muut kaverit voi porukalla kirjoitti:
kyllä siihen keino löytyy. kun yhteen tarraat kiinni ja kuristat, revit sitä korvasta tai poskesta, annat turpiin niin eiköhän se possujärjestö siinä kauhistele että mikä hirviö olet.
- koululainen 80-90-lukujen t...
sitten loput kirjoitti:
kyllä siihen keino löytyy. kun yhteen tarraat kiinni ja kuristat, revit sitä korvasta tai poskesta, annat turpiin niin eiköhän se possujärjestö siinä kauhistele että mikä hirviö olet.
Se vain ei riitä, sillä kun yksi saa turpaan niin muut tulevat aina vain uudestaan porukalla kostamaan, joten ainoa oikea mahdollisuus on käyttää silmitöntä väkivaltaa. Silloin kun tulee porukalla hakatuksi niin hakkaa, potki, lyö kaikkia ja aina kun joku kiusaaja on yksin, jos sellainen onnenpotku käy, niin anna turpaan niin, että varmasti ei unohda!
- luusereita ovat
muut kaverit voi porukalla kirjoitti:
Kiusaajat ovat niin luusereita, etteivät uskalla ottaa 1 vs 1 tappelua, ja pelkäävät häviävänsä 1 vs 1 tappelussa niin paljon, että alentuvat sitten niin syvälle, että päättävät hakata jonkun porukalla.
Kiusaajat ovat siltikin luusereita, vaikka kiusaaminen tapahtuisikin 1 vs 1 periaatteella.
- koululainen 80-90-lukujen t...
Teit aivan oikein! Näin kiusattujen pitäisi toimia. Itse käänsin aina toisenkin posken ja sehän se juuri on se keino tulla hakatuksi, haukutuksi ja pahoinpidellyksi vuodesta toiseen. Kiusaaminen loppuu vasta silloin kun kiusatuille antaa turpaan todella kovaa!
- HenkenpiättäjäPRO
Vaikka se on sinänsä hyvä ajatus sillon ku joku mennee liian pitkälle niin varo tappamasta niitä! ja muista olla hyökkäämättä selekään tai mittään sensellasta pelekurimasuutta.
- HenkenpiättäjäPRO
...ja hyökkää vaan jos se alottaa, siis puolustustarkotuksissa. Ja seis heti ko mennee perille.
- fdjsioa
Mun mielest väkivaltaan ei kantsi turvautuu ellei tää henkilö, jonka mukiloit, ollu sulle uhaks jotenki fyysisesti.
Jotku jo sanoki et voi tulla semmonen koston himo sitä kiusaajaa kohtaan, ja useimmilla kiusaajilla on se oma lauma takanaan.. btw onks tolla?
Paras tapa kostaa kiusaajille on näyttää niille et sä oot jatkanu sun elämääs eteenpäin menneisyydest huolimatta, niinku päässy eteenpäin. Mut se mitä sä just näytit sille on se mitä se tasantarkkaan halus, sun huomion. Tää kiusaajahan on täysin huomionkipee pikku kakara jolla on huono itsetunto. Haluuks sä tosiaan miettii päivät pitkät sellasta ihmistä? Mä luulen että sä et oo unohtanu koko tyyppiä vieläkään (sano vaan jos oon vääräs). Mun mielest on vaan ajantuhlausta miettii koko ajan et millonkohan seuraava kiusaaja tulee jonka vois hakata. Haluuks sä tosiaan antaa kiusaajalle sen mitä se haluaa kaiken sen jälkeen mitä se on tehny sulle?
Joo, oon varma et sitä sattu perhanasti se mitä sä teit sille ja se ei sillä hetkellä nauttinu siitä, mut entä nyt? Nyt ku siitä on tullu sulle merkittävimpiä henkilöitä sun elämässäs
Mut jos oot tyytyväinen siihen mitä sä teet ni en voi sille mtn.
Mun neuvo on se et älä jatka enää tota katkeruutta, vaan jatka eteenäin elämässäs. Sulla on koko elämä edessäs, miks sä haluisit toistaa menneisyyttä, josta sulla ei oo kauheen hyviä muistoja siitä (ainakaan ne ajat mitä se kiusaaja sulle tuotti). Loppuen lopuks katkeruus vaan syö sua ja vie sulta voimia..- HPpro
Eppäilemättä niitäki kiusaajia on jotka on huomionkippeitä mutta enpä veikkais että "jätä sääytön ommaan arvoonsa"-taktiikka tepsii läheskää kaikkii. Jos on henkilökohtasta vihhaa jotaki kohtaa niin... no ai sillonkaa kyllä tappelu oo paras ratkasu mutta jonku urpan voi kyllä silläkilailla saaha lopettammaan (tajuaa että tämä alakaa olla muutaki ku jotaki leikintapasta)
- juu juu
Musta teit aivan oikein!! ihan oikeesti. jos kiusaajia on vaan yksi, ja se rupee vittuilee oikeen kunnolla tai rupee tuuppimaan niin se on aivan saletti että sitä kannattaa potkasta kasseille ja sitten vielä naamaan tai jtn. :D toi kuulostaa nyt vähän tyhmältä mutta oikeesti kiusattuna huonoin asia on minkä sä voit tehä on alistua ja ei tehdä mitään! kannatta vaan tehä niinku sä teit ja antaa turpiin kunnolla.
mutta jos kiusaajia on monta sillon se vois olla vähä vaikeempaa :P- Oikein!
Jos alkaa kiusaajat kyrsiä ihan kunnolla niin kerran näyttää niille että mistä se kana pissii ja mätkäset turpaan ihan kunnolla (ei sairaalakuntoon, koska joudut syytteeseen pahoinpitelystä).
Ei kiusaajat oikeesti ole kovinkaan vahvoja. Niillä on iso 'ystäväpiiri' joka kääntyy kiusaajaa vastaan heti kun ne huomaa että se saa turpaansa.
Kiusaaja yrittää vielä isotella tämänkin jälkeen mutta yleensä luovuttaa koska huomaa että ei voikkaan mitään.
- Purzz
Hyvä että kostit sille, se oli sil oikee::D
- 2094223409
Itsekkin kävisin kimppuun jos törmäisin kadulla kyseisiin paskiaisiin jotka tekivät elämäni kurjaksi vuosia.
- Mimmoi
Aivan oikein! Kokemusta kyl on. Ei ne vaa tajuu lopettaa ennen ku näpäyttää kunnolla takasin. Ite olin, joskus 8lk:lla yhen jätkän kiusaamisen uhri yli vuoden, mut sit se tönäs yhen mun kaverin (jätkän) rappusist alas ja tältä taittu käsi.. Siinä tilanteessa, en tiiä mikä muhun meni, olin varmaan niin täynnä jo vihaa sitä jätkää kohtaa, kun ei puhuminen auttanu, niin ihan kunnolla lämäytin kämmenellä naamaan nii rupes verta vuotaa suusta -> meni pillittää vessaan -> ei tullu kouluun muutamaan päivään.. Ja sen jälkeen ei oo kiusannu, ja ihan hyvin meni sit 9lk:n loppu vaiheessa.. :)
Ite tyttönä annan takasin vaan äärimmäisissä tilanteissa, kun alkaa oikeesti hermot mennä ja oon kyl pitkä hermonen. en valittava.. Pisti vihaks enempi kavereiden, ku ihteni puolesta.. outoo? :s :D- iikkkk
Näin se kiusaamisen saa lopetettua kyllä parhaiten. Eli turpaan vaan jos joku tulee mäkättämään.
- kostonhimoinen myös
Teit juuri oikein! Juuri noin minäkin tekisin jos vain kehtaisin, ja tulisi joku sopiva hetki. Koulussa
ei kylläkään kannata, sillä voi joutua jälkkään! Voisin hakata niiden päätä seinään ja heittää lopuks jokeen. Sitten vois ehkä loppua kiusaaminen. - gfdsa
Seuraan perässä..
- kiusattu88
Minunkin kiusaaminen loppui, kun laitoin pääkiusaajan itkemään kun oikestaan vahingossa käsirysyllä huitasisin sitä kyynärpäällä nenään. Ja kovaa! Eikä se minun kiusaaminenkaan loppunut ennen kun kuritin paria jätkää, aika pelleä käytöstä sillon oli nyt jos miettii, vaan ei voinut muuta
- YoungLove
itse tein joskus saman.kestin koulukiusaamista monta vuotta,mutta ysi luokalla paloi pinna.otin pari tyyppiä (jotka olivat minua kiusanneet) yksitellen koulun jälkeen kiinni ja vetelin turpaan oikein sydämmen kyllyydestä.kiusaaminen loppui siihen ja itse jouduin vaihtamaan koulua,mutta siellä tiesivät tarinani joten kiusaaminen ei jatkunut.Mielestäni jos sinua lyödään/potkitaan/uhataan aseella.yms...saat kyllä suomen lainkin mukaan itseäsi puolustaa.
- mävaanaanan
hyvä, hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753