EPG ei näy, kanavat näkyvät

Topfield 5100PVRc

Olen hakenut kanavat monta kertaa. Kaikki näkyvät, ja Urheilukanava ja Teema ovat vaihtaneet nätisti paikkaa.

EPG-lista on noiden kahden kanavan kohdalla kuitenkin ihan tyhjä, muissa tiedot näkyvät normaalisti. Miten ne saisi näkyviin?

Tehdasasetuksia en missään tapauksessa palauta, koska jemmassa on liki sata tuntia dokumentteja. :(

11

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoitat tuolla että jemmassa on liki sata tuntia dokumentteja? Eihän tehdasasetusten palauttaminen poista kovalevyn sisältöä.

• sekoilee

Mulla kanssa toppari sekoili, ei päivittynyt kanavat oikein tämän tuikitärkeän uudistuksen myötä, vaikka 6 kertaa ajo automaattisen knavahaun läpi, joka kerta oli teemat ja urheilut missä sattuu ja sub puuttui kokonaan. Vasta tehdasasetusten palautus sai kanavat kohdalleen. Joten kiitos YLE tästä huippu uudistuksesta, tosi tärkeä ja hyödyllinen uudistus. Tunge junger hanuriis jotain isoa ja epämukavaa.

Ps. Tehdasasetus ei hävitä kovon talletuksia, sen voit huoletta tehdä.

• asetukset.,

Kuinka voit luvata ettei tehdasasetusten palauttaminen hävitä tallenuksia, kun ne voi hävitä vaikka ei tee yhtään mitään.

• sekoilee
        asetukset., kirjoitti:

Kuinka voit luvata ettei tehdasasetusten palauttaminen hävitä tallenuksia, kun ne voi hävitä vaikka ei tee yhtään mitään.

No älä tee sitten mitään, vaan itke olemattomia kanavaoppaitasi dorka. Äläkä vaan kysele täällä neuvoja.

• myös sama vika

Eilen iltapäivällä Teema ja Urheilukanava näkyivät kyllä, mutta kanavapaikoilla 248 ja 249. Viritin kanavat uudelleen ja nyt ovat oikeilla kanavilla 7 ja 9. Mutta teeman epg ei toimi. Lisäksi oli tullut joku ihme kanava TV7 joka näyttää myyvän uskontoa. Onneksi se oli helppo torpata. Kyllä osaa olla vaikeeta, ja vain sen takia, että Nelonen halusi vierekkäiset kanavat.

• kaikkea ei ymmärrä

topfieldin uusi kanavahaku tuotti kaksi peräkkäistä 7-kanavaa ja 9-kanavaa.Ensimmäinen 7-kanava näyttää urheilukanavan ilman EPG:tä. Toinen 7-kanava näytää Yle-Teeman. )-kanavilta toiselta näkyy urheilukanava EPG:n kanssa ja toiselta Yle-Teema ilman EPG:tä. On varaa mistä valita.(5100PVRc)

• SmithChart

Joo. Huomasin että toppari bugittaa tämän kanssa. Siellä on nyt samat kanavat kahteen kertaan viritettynä ja näistä vain toisessa toimii EPG! Voit lisätä sen toimivan version suosikkilistaan kuten minä tein (ja vaihdella kanavia vain suosikkilistan avulla) tai sitten yrittää poistaa sen toimimattoman kanavan kokonaan (en muista ulkoa miten se tehtiin). Tehdasasetusten palautukselle ei pitäisi olla perusteita.

• sulla on

otan osaa

• on vähän halvempi

Toppari6000, mutta sama viritinsysteemi siinä on.
      EPG:tä et saa kuntoon niiden vaihtuneiden kanavien kanssa
      muuta kuin palauttamalla tehdasasetukset ja hakemalla
      kanavat uusiksi.

Jos pelkäät kovalevyllä olevien tietojen katoamista
      liikaa, niin valintahan on sinun; sitten ei ole EPG:tä.

• Noin tein itsekin.

Höh, kovalevy tyhjenee vain jos valitset kovalevyn alustuksen. Tai jos poistat itse yksitellen kaikki tiedostot.

Eli kyllä sinun pitää tehdä niin, että valitset tehdasasetukset ja sitten sen jälkeen haet kanavat uudestaan. Jo taas toimii.

• A.p. = Topfield 5100PVRc

Kiitos vastauksista! (Paitsi sille yhdelle, joka tuolla ylempänä yltyi nimittelemään älyämättä, että ketjussa on useampikin keskustelija.)

Tehdasasetukset pitää sitten kai palauttaa, kun muu ei auta, ja niitä dokumentteja tekisi mieli tallentaa nimenomaan Teemalta.

Tehdasasetuskammoni johtuu siitä, että kahdesta tietokoneestani on tuossa palautusrytäkässä kadonnut ihan kaikki. Maallikkona en ihan osaa päätellä, mikä tietokoneessa ja digiboksissa on tässä asiassa erilaista, joten siksi tulin kysymään. Lisäksi YLE:n teksti-TV-sivuilla (joita vilkaisin nähdäkseni, onko annettu tietoa tämänkin uudistuksen myttyyn menemisestä) kerrottiin, että tehdasasetusten palauttaminen pyyhkii muistista tallennukset. Ota tässä sitten selvä siitä, mitä voi tehdä ja mitä ei.

YLE lähettää tosiaan kivoja dokkareita, mutta silti ei sen tarvitse enää odotella TV-maksua tästä suunnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      174
      4857
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3579
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3380
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3359
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2818
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2286
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe