Mitä kyseisen hotellin kaupoissa on myytävänä ja onko siellä kovin kallista? Saako sieltä esim. aurinkohattuja ja jotain vaatteita? Entä esim. shampoota, aurinkovoidetta ja makeisia?
Entä saako all inclusiveen kuuluen esim. pähkinöitä tai perunalastuja ilmaiseksi, vai tarkoittaako tuo all inclusive "vain" varsinaisia aterioita ja juomia? Jäätelöä varmaankin ainakin saa ilmaiseksi?
Decameron ja kaupat?
8
2293
Vastaukset
- Riisi
Kauppoja tai lähinnä kioskeja on hotellialueella kolme. Jokaisen respan aulassa yksi. "Isoin" on Lobby 1:ssä. Niistä saa melkein kaikkea mahdollista; matkamuistoja,bikineitä,varvikkaita, hattuja,termosmukeja,pientä purtavaa, viinejä,hygieniatuotteita,hyttysmyrkkyä, aurinkovoiteita ja oli siellä jotain kevyttä vaatettakin, shortsia ja huivia yms. Hinnoissa on normaali kauppoihin verrattuna tietysti "turistilisä", mutta ihan kohtuu hintaista. Kioskeista saa myös internet-kortteja jotka käyvät aulojen internetpisteisiin.
Puolen tunnin kortti maksoi 7taalaa.
Sen sijaan pähkinät,sipsit ym. ei kuulu all inclusiveen. Jäätelöä saa lounaan aikaan kahdesta isoimmasta bufeesta; Atlantiksesta ja Pacificosta.- Jätskistä pitävä
Jäätelöä sai lounasaikaan myös Panamaista, ykköslobbysta suoraan alas rappusia.
Hotellin vieressähän on kylä, ja kylässä on pari kauppaa, jossa elintarvikkeita, hygieniatuotteita, alkoholia, tupakkaa jne. Näiden minimarkettien lisäksi on muutama matkamuistomyymälä, joissa hinnat edullisempia kuin hotellilla. Myös rannalla kylän puoleisessa päässä on matkamuistokojuja, ja rannalla ramppaavat myyjät pitkin päivää. Lisäksi kolmisen kertaa viikossa Atlantiksen luo tulevat illalla kunaintiaanit myymään käsitöitään ym. matkamuistokamaa. - Alkuperäinen kysyjä
Jätskistä pitävä kirjoitti:
Jäätelöä sai lounasaikaan myös Panamaista, ykköslobbysta suoraan alas rappusia.
Hotellin vieressähän on kylä, ja kylässä on pari kauppaa, jossa elintarvikkeita, hygieniatuotteita, alkoholia, tupakkaa jne. Näiden minimarkettien lisäksi on muutama matkamuistomyymälä, joissa hinnat edullisempia kuin hotellilla. Myös rannalla kylän puoleisessa päässä on matkamuistokojuja, ja rannalla ramppaavat myyjät pitkin päivää. Lisäksi kolmisen kertaa viikossa Atlantiksen luo tulevat illalla kunaintiaanit myymään käsitöitään ym. matkamuistokamaa.Kiitoksia vastauksista! Hyvä tietää, että myös hotellissa ja sen lähellä pienet ostokset onnistuvat. Hyödyllistä tietoa tuo kertomanne, kiitos molemmille.
- Siksus
Kannattaa ehdottomasti käydä Costa Blancalta läheisessä Penonomen kylässä (n. 30 km:n päässä). Decameronin edestä menee vähän väliä pikkubusseja kylään ja takaisin. Eräs opas sanoi, ettei Decameronin lähelllä ole mitään kylää, jossa olisi ostettavaa, mutta onneksi toinen opas oli tietävämpi. Jos olisimme tienneet, miten paljon ja edullisesti ostettavaa (erityisesti naisten ja lasten vaatteita) on Penonomessa, olisi Panaman kaupungissa (jossa olimme ensin) voinut vähän hillitä ostohimoaan. No, onneksi kaikki saatiin mahtumaan laukkuihin.
- Viikon päästä lähtö
Minkälaisia ja tasosia kauppoja siellä oli. Löytääkö ne helposti, tarkoitan onko ne kaikki lähellä toisiaan. Sattuiko kukaan huomamaan oliko missään bootseja myynnissä? Vaikka Panama Cityssä.
- Siksus
Viikon päästä lähtö kirjoitti:
Minkälaisia ja tasosia kauppoja siellä oli. Löytääkö ne helposti, tarkoitan onko ne kaikki lähellä toisiaan. Sattuiko kukaan huomamaan oliko missään bootseja myynnissä? Vaikka Panama Cityssä.
Joo, Penonomen kaupat ovat pääasiassa yhden kadun varrella. Bussipysäkki on aivan kauppojen keskeisyydessä. Ainakin meille kuskit pitivät hyvää huolta, että jäämme oikeassa paikassa eli emme liian aikaisin. Me kun innokkaina shoppailijoina meinasimme hypätä heti pois kyydistä, kun näkyi ekoja kauppoja. Hyvin siinäkin olisi voinut jo jäädä, mutta hyvä palvelu oli pelkästään mukavaa. Kuski myös neuvoi, että tästä samasta paikasta lähtevät bussit takaisinpäin. Kaupoissa ei mitään merkkituotteita kauheasti ollut, mutta ihan hyvä valikoima käyttövaatteita. Ostin monta lyhythihaista paitaa (vähän erikoisempia, ei perus-t-paitoja). Jotain kenkiä ja laukkujakin löytyi, mutta bootseista en osaa sanoa. Panama Citystä luulisi ainakin löytyvän. Sieltä löytyy sitten myös kaikki mahdolliset merkkituotteet ym. Me ainakin kulutimme ajan pääasiassa parissa ostoskeskuksessa kierrellen. Toinen oli hotellin vieressä ja toiseen menimme taksilla.
- vastauksesta
Siksus kirjoitti:
Joo, Penonomen kaupat ovat pääasiassa yhden kadun varrella. Bussipysäkki on aivan kauppojen keskeisyydessä. Ainakin meille kuskit pitivät hyvää huolta, että jäämme oikeassa paikassa eli emme liian aikaisin. Me kun innokkaina shoppailijoina meinasimme hypätä heti pois kyydistä, kun näkyi ekoja kauppoja. Hyvin siinäkin olisi voinut jo jäädä, mutta hyvä palvelu oli pelkästään mukavaa. Kuski myös neuvoi, että tästä samasta paikasta lähtevät bussit takaisinpäin. Kaupoissa ei mitään merkkituotteita kauheasti ollut, mutta ihan hyvä valikoima käyttövaatteita. Ostin monta lyhythihaista paitaa (vähän erikoisempia, ei perus-t-paitoja). Jotain kenkiä ja laukkujakin löytyi, mutta bootseista en osaa sanoa. Panama Citystä luulisi ainakin löytyvän. Sieltä löytyy sitten myös kaikki mahdolliset merkkituotteet ym. Me ainakin kulutimme ajan pääasiassa parissa ostoskeskuksessa kierrellen. Toinen oli hotellin vieressä ja toiseen menimme taksilla.
Täytyy jatkaa pakkaamista, olis lähtö aamulla.
- provinssin pääkaupunki
Kannattaisikohan sinunkin puhua sitten kaupungista, koska kylästä saa juuri sellaisen kuvan, ettei siellä mitään kunnollisia shoppailumahdollisuuksia ole. No mikään cityhän se ei ole, mutta kyllä ainakin Suomessa moni pienempikin taajama kulkee kaupungin nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391