Minulla on useampi skype-tili (-nimi), enkä tarvitse nykyisin kuin vain yhden. Vaikken ole käyttänyt muita tilejä aikoihin, eivät ne näytä poistuvan itsestään, enkä löydä asetuksista kohtaa, jossa neuvottaisiin, miten sulkea tili. Miten homma hoituu?
T. Tiedosta kiitollinen
Miten suljen Skype-tilin?
5
3463
Vastaukset
- olla rauhassa
ne tilit mitä et tarvitse. ei niitä kannata testata onko poistunut. kun et tarkista niitä ollenkaan niin ajan oloon poistuu mutta siinä menee vaan aikaa joskus vähän pitempäänkin
- Ainakin
Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...
- Pekka Ö
Ainakin kirjoitti:
Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...
Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko. - näin se on..
Pekka Ö kirjoitti:
Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko.Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".
näin se on.. kirjoitti:
Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".
.. kun eri henkilöt käyttävät samaa konetta. Kuvittele nyt jos vaimosi näkee, että oot rekisteröinyt nimen "etsinnaista" tms.. :-)
Ilmeisesti ei voi avataa kokonaan eri skypeyhteyden eri tarkoituksiin, niin kuin sähköpostin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623