Minulla on useampi skype-tili (-nimi), enkä tarvitse nykyisin kuin vain yhden. Vaikken ole käyttänyt muita tilejä aikoihin, eivät ne näytä poistuvan itsestään, enkä löydä asetuksista kohtaa, jossa neuvottaisiin, miten sulkea tili. Miten homma hoituu?
T. Tiedosta kiitollinen
Miten suljen Skype-tilin?
5
3595
Vastaukset
- olla rauhassa
ne tilit mitä et tarvitse. ei niitä kannata testata onko poistunut. kun et tarkista niitä ollenkaan niin ajan oloon poistuu mutta siinä menee vaan aikaa joskus vähän pitempäänkin
- Ainakin
Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...
- Pekka Ö
Ainakin kirjoitti:
Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...
Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko. - näin se on..
Pekka Ö kirjoitti:
Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko.Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".
näin se on.. kirjoitti:
Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".
.. kun eri henkilöt käyttävät samaa konetta. Kuvittele nyt jos vaimosi näkee, että oot rekisteröinyt nimen "etsinnaista" tms.. :-)
Ilmeisesti ei voi avataa kokonaan eri skypeyhteyden eri tarkoituksiin, niin kuin sähköpostin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555