Miten suljen Skype-tilin?

Runsaudenpula

Minulla on useampi skype-tili (-nimi), enkä tarvitse nykyisin kuin vain yhden. Vaikken ole käyttänyt muita tilejä aikoihin, eivät ne näytä poistuvan itsestään, enkä löydä asetuksista kohtaa, jossa neuvottaisiin, miten sulkea tili. Miten homma hoituu?

T. Tiedosta kiitollinen

5

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla rauhassa

      ne tilit mitä et tarvitse. ei niitä kannata testata onko poistunut. kun et tarkista niitä ollenkaan niin ajan oloon poistuu mutta siinä menee vaan aikaa joskus vähän pitempäänkin

      • Ainakin

        Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...


      • Pekka Ö
        Ainakin kirjoitti:

        Taitavat säilyttää käyttämätöntä tiliä ainakin vuoden. Minä ainakin olin poissa Skypestä kauan, kun vaihdoin koneeseen Linuksin. Nyt kun kokeilin Skypen Linux-versiota saatuani äänikortin toimimaan lopultakin, vanha tili oli vielä tallessa. Tilin pitäisi kyllä poistua itsestään, kun et käytä, etkä tarkista sitä. Näin ainakin ilmaisissa sähköpostitileissä on. Kärsivällisyyttä...

        Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
        Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko.


      • näin se on..
        Pekka Ö kirjoitti:

        Eikö tosiaankaan ole mahdollistaa poistaa tiliä (henkilöä) skypestä!
        Jos joku tietää poistamistavan, niin kertoisitko.

        Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".


      • näin se on.. kirjoitti:

        Niinkuin tuolla aiemmin joku kirjoitti, skype poistuu omineen kunhan et käy sitä sieltä vähän väliä "kurkkimassa", miksi sen aktivoisit, jos et sitä tarvi, anna sen olla omissa oloissaan joskus se myöhemmin se menee sinne "bittitaivaaseen".

        .. kun eri henkilöt käyttävät samaa konetta. Kuvittele nyt jos vaimosi näkee, että oot rekisteröinyt nimen "etsinnaista" tms.. :-)

        Ilmeisesti ei voi avataa kokonaan eri skypeyhteyden eri tarkoituksiin, niin kuin sähköpostin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2526
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      68
      561
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      83
      556
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe