Olen ihastunut mopsiin rotuna aivan tavattomasti, mutta harmittaa sen tylppä kuono ja perinnöllisten sairauksien yleisyys.
Ratkaisuksi näihin ongelmiin aion teettää sekarotuisen pentueen. Hankin mopsinartun ja myöhemmin risteytän sitä kooikerhondjeuroksen kanssa.
Pentueesta pidän yhden koiran itselläni, niin saan puhtaan mopsin lisäksi paremman harrastuskoiran.
Eikö mopsin ja kooikerhondjen risteytys olisikin loistava valinta seura- ja harrastuskoiraksi, jonka peruskoulutus ja tapakasvatuskin olisi helppoa?
Tunnen mopsin ja beaglen risteytyksen ja kooikerhondjen ja cavalier kingcharlesinspanielin risteytyksen, ja molemmat ovat vallan ihania!
Sekarotuinen on suosikkini
Oliivi
5
220
Vastaukset
- Oliivi
Siinä tylpässä kuonossa minua harmittaa koiralle aiheutuvat hengitysvaikeudet. Mutta sekarotuiset, ne ovat vallan hurmaavia!
- jke
Trollit ovat harmiksesi kertakäyttöisiä.
- niinuska aa
mopsia. kannatatat sillä sairaiden rotujen tehtailua:( mutta sen kyllä uskon että kookenhoiden ja mopsin risteytys voisi olla kiva...:)
- blackmagictiger
MULLA ON TANSKANDOGGI
- MOkkikka
Mulla on tanskandogin ja tiibetinmastiffin risteytys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195