Onko teillä kokemuksia ternimaitokapseleista? olisi kiva kuulla minkälaisia?
Ternimaitokapselit
9
6064
Vastaukset
- Koukussa
onhan mulla kokemusta. Olen syönyt niitä reilun vuoden. Colactivea, 2 kaps. aamuisin 15 min. ennen aamupalaa veden kera.
Sairastan reumaa, astmaa ja mieliala tahtoo välillä mennä alamaihin. Monia lääkkeitä joudun syömään päivittäin.
Ternimaitokapseleista on ollut hyötyä minulle.
Aamuisin on ollut helpompi nousta sängystä. Ahdistuneisuus väheni. Energisyys lisääntyi. Painonhallinta helpottui (joillakin kuulemma lisää ruokahalua) ja nestettä poistui elimistöstä kiitettävästi. Alussa tuntui kuin olisi sulanut... (Syön kortisonia, joka kerää nestettä).
Näin on toiminut minulla. Tuote jakaa varmasti mielipiteet kahtia. Kokeilemalla tietää, onko niistä hyötyä...mites muutenkaan :-) - asp
-mulla on pelkästään loistavia ja hyviä kokemuksia. olen käyttänyt lisäravinnettä n. 10 kuukautta.se mitä olen huomannut
-väsymys on hävinnyt
-nukun yöt paremmin
-olen laihtunut, koska aineenvaihdunta on hyvää.
-harrastan urheilua ja palautuminen on nopeampaa kuin ennen.
-lihaksistokivut ovat jääneet pois
-muutenkin jaksan enemmän töissä ja sivilissä
tässä on jotain mitä ternimaitokapselit ovat antaneet 38 v miehelle. voin kertoa enemmän sähköposti os. www.ari. [email protected] - Hansu
Kiitos palautteesta. olen itse käyttänyt tuotetta puoli vuotta. aloitin käytön vakavien vatsavaivojen takia ja ne hävisivät uskomattoman nopeasti. olen myös paljon pirteämpi, palautumiskyky on nopeutunut, iho on paremmassa kunnossa, kynnet ja hiukset kasvavat nopeammin ja ovat vahvempia, kuukautiskivut ovat vähentyneet. tässä se mitä ensimmäisenä tulee mieleen. läheisilläni paljon vastaavanlaisia kokemuksia sekä mm. psoriasiksen parantuminen. haluaisin kuulla lisää kokemuksista, myös negatiivisista. Kuten sanottu, tämä jakaa mielipiteitä mutta kriittisimpiä ovat ne joilla ei ole omaa kokemusta käytöstä. Mutta pääasia että ollaan terveitä ja pirteitä. Reipasta joulun odotusta kaikille, ei haittaa vaikka vettä sataa vaakasuorassa.
- kriz
että toimii, toimii miten toimii psyykkeen tai fysiologian kautta.
Sanoisin, että kriittisimpiä ovat ko. tuotteiden myyjät. He eivät siedä kritiikkiä. Melko avoimia ovat ko. tuotteita tutkineet. He eivät sulje placebo-vaikutusta, joka kuitenkin rekisteröityy 30%:lle tutkimukseen osallistuneista lähes tuotteella kuin tuotteella. Se on sitä psyykettä. - Huuhaa tuote
kriz kirjoitti:
että toimii, toimii miten toimii psyykkeen tai fysiologian kautta.
Sanoisin, että kriittisimpiä ovat ko. tuotteiden myyjät. He eivät siedä kritiikkiä. Melko avoimia ovat ko. tuotteita tutkineet. He eivät sulje placebo-vaikutusta, joka kuitenkin rekisteröityy 30%:lle tutkimukseen osallistuneista lähes tuotteella kuin tuotteella. Se on sitä psyykettä.16.9 on Elintarvikevirasto antanut markkinointikiellon ternimaitokapseleille.
AguaSource Algate Group Plc aiemmin Agva Source Colostrum ColActive ternimaitokapselit.
Vitabalans Terni Cabs
Oy Viiitalas Finland oy
Suomen Bioteekki
Fenno Natura Oy
Katso lisää www.elintarvikevirasto.fi
markkinointikielto
PS Ei huijaus voi jatkua loputtomiin
- ...
En ole itse käyttänyt, mutta pari ystävääni on sanoneet, että ternimaitokapselit ovat auttaneet juuri kuukautiskipuihin.
- KMan
Itse en huomannut mitään vaikutusta. Tosin en syönytkään niitä kuin kuukauden-pari.
- Tosiasia
"toistaiseksi ei ole voitu osoittaa, että ternimaitovalmisteiden aineosat imeytyisivät aikuisen ruansulatuskanavasta eilimistöön. Lisäksi ternimaidon aineosien säilyminen kapselien valmistusprosessissa on epävarmaa" kirjoittaa Nro:1 2003 kuluttaja-lehti
Joten on kai päivänselvää että ei tuote ja sen aineosat imeydy suolistoon niin eihän se voi vaikuttaa! - Tyytyväinen Käyttäjä
Tosiasia kirjoitti:
"toistaiseksi ei ole voitu osoittaa, että ternimaitovalmisteiden aineosat imeytyisivät aikuisen ruansulatuskanavasta eilimistöön. Lisäksi ternimaidon aineosien säilyminen kapselien valmistusprosessissa on epävarmaa" kirjoittaa Nro:1 2003 kuluttaja-lehti
Joten on kai päivänselvää että ei tuote ja sen aineosat imeydy suolistoon niin eihän se voi vaikuttaa!Omat kokemukset: yli vuoden terveenä, ei yhtään lääkekuuria eikä sairaslomaa.
TUOTE TOIMII:
Suolistoon tulevien taudinaiheuttajien on päästävä kiinnittymään suoliston seinämään, jotta ne pystyisivät tunkeutua elimistöön. Näin toimii mm. mahahaavaa aiheuttava Helicobacter Pylori, joka on suurella osalla ihmisistä elimistössä. TERNIMAIDON KOMPONENTIT KUTEN LAKTOFERRIINI JA IMMUNOGLUBULIINIT ESTÄÄ TAUDIN AIHEUTTAJIEN KIINNITTYMISEN SUOLISTON SEINÄMÄÄN JA NÄIN ESTÄÄ NIIDEN PÄÄSYN ELIMISTÖÖN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741