Miksi niitä lapsia pitää tehdä, kun heti erotaan eikä lapsi ole edes vuotta? Tai on tehty useita? Jos ongelmia ilmenee, niin harvoin eivät ole merkit ilmassa jo vuosi-pari ennen eroa. Ja silti vaan lisäännytään. En ymmärrä... Jos joku voisi kertoa? Naiset ilmeisesti vain haluavat olla kotona tai ehkäisy on vieras asia. Ei voi ymmärtää...
Apu-va
7
463
Vastaukset
- ääääiti
ketään ei suunnittelee eroa, ja jos oot/aiot ikuinen sinkuksi.. niin hyvää matkaa!
- hoida omat
asiasi.
- asia ei kuulu
sinulle mutta vastaampa jotta voit asiaa pohtia. Itse tein mieheni kanssa lapset ja elimme normaalia perhe-elämää. Itse ajattelin olevamme suht onnekkaita, saimme matkustella ja emmekä olleet mitenkään "jämähtäneitä", yhteistä aikaakin oli silloin tällöin.
Mutta mutta, selvisipä sitten kuitenkin että mies etsi muuta seikkailua elämäänsä. Anteeksi olisin antanut, mutta mies ei jaksanut & halunnut lähteä enää selvittämään suhdettamme vaan katsoi parhaakseen aloittaa uuden suhteen puhtaalta pöydältä ja perustaa uuden perheen.
Minkäs siinä teit? Kävin perheneuvojalla ja tein kaiken ohjeiden ja kirjojen mukaan, mutta mikään ei auttanut. Mies meni menojaan ja laittoi eron vireille. Mistään ei enää halunnut keskustella kanssani.
Yhteisellä päätöksellä aikoinaan lapset teimme, ehkäisystä siis luovuttiin silloin. Kotona olin äitiysvapaan ja muutaman kk yli, sitten palasin työelämään.
Itse olisin siis kaikkeni yrittänyt ja halunnut tehdä, mutta mies halusi mennä siitä missä aita oli matalin. Ei aina voi itse vaikuttaa asioihin. - monen muun joukossa
Tapasin lapseni isän enkä olisi koskaan voinut kuvitella hänen valehdelleen minulle todellisesta elämästään alusta asti - toisen ajatuksia kun ei voi lukea. Niin siinä loppujen lopuksi ja minusta riippumattomsita syistä kävi niin, että jäin yksin.
- MaKe
mikä hänessä sinuun sitten vetosi kun ”...voinut kuvitella hänen valehdelleen minulle todellisesta elämästään alusta asti...”, oliko kenties ns. auervaara, homo, vastuuton rikollinen, jo naimisissa vai mikä oli?
- ilmapiiri...
MaKe kirjoitti:
mikä hänessä sinuun sitten vetosi kun ”...voinut kuvitella hänen valehdelleen minulle todellisesta elämästään alusta asti...”, oliko kenties ns. auervaara, homo, vastuuton rikollinen, jo naimisissa vai mikä oli?
ETTÄ KUN NE NAISET ON SYYPÄÄNÄ AIVAN KAIKKEEN!!!
ETTÄ KUN EI OSAA SEURAANSA VALITA!!!
ETTÄ KUN EI AKKA ALISTU JA PYSY LASTEN TAKIA SUHTEESSA!!!
EI JUMALAUTA !!!
suksikaa kuuseen.
- tylsä elämä..?
Niin, onko vähä tylsä elämä? Etkö saa enää parisuhteestasi jännitystä? Vai minkä ihmeen syyn takia tuut Yhteis- ja yksinhuoltajuus -palstalle kyseleen tollasta?! Luuletko perkeleen typerys että kaikki yh-äidit on OMASTA TAHDOSTAAN siinä tilanteessa? Jep, kylläpäs minäkin ihan pikkutytöstä asti toivoin, että "Voi sitten kun olen aikuinen niin haluan tulla yksinhuoltajaksi!"
Ymmärrän hyvin, että et voi yksinhuoltajia ymmärtää, tuskin ymmärrät tästä maailmasta muutenkaan yhtään mitään.
Saunan taakse tollaset vässykät kuin sä saisi viedä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261