minkälaiset hiihtoladut..??miten tornimäki..
onko kalevankankaalla..
8
731
Vastaukset
Kalevankankaalla, kiitos vaan kaupungin sedät! Uskoisin, että Tornimäki on näillä pakkasilla ja lumilla parhaassa iskussa juuri nyt. Tervemonoa laduille ennen kuin aurinko sulattaa kaiken ihanuuden :)
- latujen kuluttaja
Kalevankankaalta lähtee kaupungin paras latuverkosto. Siellä voi valita sekä luisteluun, että pertsaan sopivat urat. Sopivasti reittejä suunnittelemalla voi hiihtää erilaisia reittejä omien halujen mukaan. Vaihtelevuuttakin löytyy. Valaistun reitin pituus Kalevankankaan vitonen, laavulta särentäaidan päästä kääntyen seiskalle ja sieltä Karkialammen pururadalle kiertäen saa mittää 10,6 km.
tornimäestä ei ole tietoa. Se on vähän epävarmempi juttu, riippuen siitä kuinka siellä toimiva yrittäjä on kiinnostunut latujen hoidosta. Ne eivät ole niiden kaupungin setien hoidossa.- "merkkaaja"
Kakkasin tänään aamulla sinne ladulle.
Ei ole vielä kunniankukko älähtänyt täällä. Missähän viipyy? "merkkaaja" kirjoitti:
Ei ole vielä kunniankukko älähtänyt täällä. Missähän viipyy?huomasin kyllä, yäk :(
- herodes 11
purje kirjoitti:
huomasin kyllä, yäk :(
Hienoa toimintaa!
Samanlaista ruskeaa lunta on paratiisissakin! - Lääkekaapille
"merkkaaja" kirjoitti:
Ei ole vielä kunniankukko älähtänyt täällä. Missähän viipyy?Nyt kiireesti lääkekaapille tai henk.koht. terapeutille soittamaan.
- pappi helias
Lääkekaapille kirjoitti:
Nyt kiireesti lääkekaapille tai henk.koht. terapeutille soittamaan.
Tollasta paskavitsi lääkekaappipaskaa on kanssa paratiisissakin.
Veteleppä ittees vaikk perseesees samaanaikaan kun teet sitä anomustas sinne paradiseen!!
- ei_näin
tornimäki on perseestä, ei todellakaan suositeltava paikka hiihtoon. yrittäjää ei kiinnostas hiihtolatujen hoitaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106