Gjutars

taiteen ystävä

15

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen maalari

Nmä oli kyllä hyviä tauluja. Pitääpä mennä harjoittelemaan.

• graffitiman

jooo.......kyllä näissä oli ihan kohtalaisia tekeleitä. Mutta tämä Nieminen olisi kyllä voinut nimetä "maalauksen" oikeasti, että kyseessä on valokuva. Tai sitten se on joku sekatekniikkahässäkkä printti. Miksi valokuvataiteilijatkin kutsuvat nykyään teoksiaan maalauksiksi????

Onko se olevinaan hienoa!

• Taiteen ammattilainen

Graffitimies voi nyt aivan rauhassa pitää omat mielipiteensä. Ymmärrän kyllä jos on kovin vaikeaa muodostaa kunnollisia mielipiteitä kun ei ole saanut alan koulutusta. Jos katsot ja osaat katsoa maalausta oikein niin huomaat kyllä, että kyseessä on maalaus. Ja jos myös jatkossa lukisit taiteilijan nimen oikein.

• graffitiman

Te koulutetut ootte jotenki olevinanne parempia. Ainoa oikeea ja turmeltumaton taide on graffiti. olen myös tehnyt duuneja kynäryiskulla joten mulle on ihan turha alkaa väittään etten mä muka erottais valokuvaa ja maalausta. Tommosen julisteen päälle mä vetäisin törkeesti tägin. galleriataide on kapitalistien yritys tuhota nuorison ääni ja ooppera on sama juttu!

• mä oon
        graffitiman kirjoitti:

Te koulutetut ootte jotenki olevinanne parempia. Ainoa oikeea ja turmeltumaton taide on graffiti. olen myös tehnyt duuneja kynäryiskulla joten mulle on ihan turha alkaa väittään etten mä muka erottais valokuvaa ja maalausta. Tommosen julisteen päälle mä vetäisin törkeesti tägin. galleriataide on kapitalistien yritys tuhota nuorison ääni ja ooppera on sama juttu!

samaa mieltä, graffitien päälle vaan tägejä niin paljon ku mahtuu. Mut tosta galleria ja ooppera ja kapitalistijutusta sä oot väärässä. Nuoriso ku ei niissä liiku eikä näy ni ei se niihin vaikutakaan. Nuorisosta niissä ei käy jotku ihme taide ja musiikki opislekijat. Paitsi että fiksuimmat biisintekijät on jo hiffannu että hyvistä aarioista saa lainaa tosi nasta kamaa rokkiin ja heviin.

• lukija ja näkijä
        mä oon kirjoitti:

samaa mieltä, graffitien päälle vaan tägejä niin paljon ku mahtuu. Mut tosta galleria ja ooppera ja kapitalistijutusta sä oot väärässä. Nuoriso ku ei niissä liiku eikä näy ni ei se niihin vaikutakaan. Nuorisosta niissä ei käy jotku ihme taide ja musiikki opislekijat. Paitsi että fiksuimmat biisintekijät on jo hiffannu että hyvistä aarioista saa lainaa tosi nasta kamaa rokkiin ja heviin.

Voi teidän nuorten vimmaisia mielipiteitä. Menkää töihin ja hankkikaa elämä.

• pitää ihan
        lukija ja näkijä kirjoitti:

Voi teidän nuorten vimmaisia mielipiteitä. Menkää töihin ja hankkikaa elämä.

kysyä, että mikä vanhukselle nyt tuli, unohtuiko taas lääkkeiden otto? Ethän sinä nuorison työnteosta mitään tiedä ja elämän olet jättänyt jo aikoja sitten elämättömänä sikseen. Elämä on täällä meidän luonamme, sitä eletään eikä katsella vierestä kuten teidän sukupolvenne on tehnyt. Kyllähän teikäläisiä voi ymmärtääkin, kuka nyt ei harmittelisi ainoan elämänsä elämättä jättämistä.

• keketoppis

Wow. Yhdellä taiteilijalla oli ihan sikasiistejä teoksia. Luulin ettteivät nykytaiteilijat ole kiinnostuneita perinteisestä tekniikasta.....? Olin siis väärässä.

• tarkoitat

sanomalla: " Luulin ettteivät nykytaiteilijat ole kiinnostuneita perinteisestä tekniikasta.....?" Tarkoitatko öljy-, tempera, -akryyli, - pastelli tai -vesivärimaalausta, metalli-, -kivi- tai -puu grafiikkaa vaiko kollaaseja tai installatioita? Mitä tekniikkaa on sellainen, joka ei ole perinteistä?

• keketoppis
        tarkoitat kirjoitti:

sanomalla: " Luulin ettteivät nykytaiteilijat ole kiinnostuneita perinteisestä tekniikasta.....?" Tarkoitatko öljy-, tempera, -akryyli, - pastelli tai -vesivärimaalausta, metalli-, -kivi- tai -puu grafiikkaa vaiko kollaaseja tai installatioita? Mitä tekniikkaa on sellainen, joka ei ole perinteistä?

Niin. Tarkoitin kai kylläkin lähinnä sitä pitkälle vietyä esittävyyttä. En ole alaa opiskellut, joten voi olla hieman väärin argumentoituja huomioni.

• ovat
        keketoppis kirjoitti:

Niin. Tarkoitin kai kylläkin lähinnä sitä pitkälle vietyä esittävyyttä. En ole alaa opiskellut, joten voi olla hieman väärin argumentoituja huomioni.

silakat joulukaloiksi.

• hyviä hyviä
        ovat kirjoitti:

silakat joulukaloiksi.

Silakoista valmistetut ns. suutarin lohet ovat erinomaisia joulukalaloiksi.

• kovin
        hyviä hyviä kirjoitti:

Silakoista valmistetut ns. suutarin lohet ovat erinomaisia joulukalaloiksi.

ovat pieniä.

• se sama tyyppi - jokainen i...
        kovin kirjoitti:

ovat pieniä.

löysin googlen kuvahaulla isompia kaloja.

• didderiduu

syökää kanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5685
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3067
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      24
      2677
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1476
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe