Mikä tasohyppelypeli olisi paras PS3:lle? Pitäis löytää joku hyvä mitä voisi hakata kaksinpelinä avovaimon kanssa, mutta ei viitsisi ihan sokkona vaan jotain peliä ostaa. Eli siis sellainen, jota naisetkin tykkää pelata.
Paras tasohyppely?
----
6
1491
Vastaukset
- ürpå
No itelle nyt tulee ekana mieleen Litle Big Planet joka on niitä harvoja pelejä joita meikäläisen rouva on tykänny välillä pelata.
- ostamaan
LPB on todella ylihypetetty roskapeli, johon kyllästyy parissa illassa.
- Jaussi
Kaksinpelistä en tiedä, mutta Ratchet & Clank on kyllä tasohyppelyiden aatelia.
- ps3 <333
mäkin ehdotan tota rachettiä ja clankkia :)
- Zuh
Ehdottomasti Rayman origins! Tahkottu 100% läpi miehen kanssa :)
- Anonyymi
Räymän on ihan jees
Ja krash pandikootit kaikki hyviä.
Ja spyröt ne lohikäärme pelit on kans.
Selaa storea ja valitse taso hypyt niin on vaikka kuinka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477