on tarjolla? Onko se jännityksen tarvetta, vai ilkeämielisyyttä vai mitä, kun pitää rikkoa perhe ja viedä lapsilta isä?
Miksi niin moni haluaa
48
1453
Vastaukset
- haluaa perheen
kun ei pysty parisuhteeseen?
- perhettä ei
riko mikään. Kaikki tietävät sen.
Jos viittaat tapauksiin, että on tullut avioero ja mies on lähtenyt uuden naisen matkaan, kyseessä varmaankin on miehen ja naisen suhteessa olleet suuret ongelmat, joita ei enää ole pystytty ratkaisemaan. Tällöin ero on ainoa vaihtoehto, ja mies näkee itsensä enemmän miehenä kuin isänä.
Todennäköisesti hän ei myöskään halua olla missään tekemisissä entisen puolisonsa kanssa eikä enää pidä tätä omaan perheeseensä kuuluvana.- absoluuttinen tila
- pelkkä myytti vain. Kaikissa elävissä ihmissuhteissa on nousu- ja laskukausia. Vaikeassa tilanteessa, jossa kommunikaatio ei enää toimi voi uusi ihmissuhde näyttää taivaan lahjalta. Niin helppoa olla toisen (uuden) kanssa, joka ymmärtää, hyväksyy ja rakastaa ihan kokonaan eikä ollenkaan naputa mistään...Ihan varmasti taakse jäävässä suhteessa on suuria ongelmia, mutten usko, että läheskään aina ratkaisemattomia sellaisia.
Ehkä ongelmana on se, että ollaan enää vain äiti ja isä ja ollaan lakattu olemasta nainen ja mies. Tällöin heittäytyminen uuteen suhteeseen tuo takaisin sen elämän kipinän, jonka luuli jo iäksi kadonneen. Rakastutaan rakastumiseen.
Tällä en tarkoita sitä, etteikö joskus ero olisi paikallaan ja etteikö uusi onni voisi olla aitoa ja kestävää. Tarkoitan vain sitä, että ihmiset luovuttavat pirun helpolla. Luovuttamista on se, että suostutaan jättämään kommunikaatio pattitilanteeseen, purraan hammasta aikansa ja tartutaan sitten johonkin oljenkorteen. Sinnittely ei ole ongelmanratkaisua, jos samalla ei pysty näkemään tilannetta etäämpää ja etsiä uudenlaisia näkökulmia. Jos perheessä on esim. lasten sairastelua, taloudellisia huolia, pitää ottaa huomioon, että niiden vaikutus parisuhteeseen on huomattava. Pitäisi puuttua ongelmiin, ei pelkästään alkaa syytellä toista tai paeta paikalta.
Ei entistä puolisoaan tarvitsekaan pitää perheeseensä kuuluvana. Lasten rajaaminen uuden perheen ulkopuolelle on vallan toinen juttu. - ei ole myytti.
absoluuttinen tila kirjoitti:
- pelkkä myytti vain. Kaikissa elävissä ihmissuhteissa on nousu- ja laskukausia. Vaikeassa tilanteessa, jossa kommunikaatio ei enää toimi voi uusi ihmissuhde näyttää taivaan lahjalta. Niin helppoa olla toisen (uuden) kanssa, joka ymmärtää, hyväksyy ja rakastaa ihan kokonaan eikä ollenkaan naputa mistään...Ihan varmasti taakse jäävässä suhteessa on suuria ongelmia, mutten usko, että läheskään aina ratkaisemattomia sellaisia.
Ehkä ongelmana on se, että ollaan enää vain äiti ja isä ja ollaan lakattu olemasta nainen ja mies. Tällöin heittäytyminen uuteen suhteeseen tuo takaisin sen elämän kipinän, jonka luuli jo iäksi kadonneen. Rakastutaan rakastumiseen.
Tällä en tarkoita sitä, etteikö joskus ero olisi paikallaan ja etteikö uusi onni voisi olla aitoa ja kestävää. Tarkoitan vain sitä, että ihmiset luovuttavat pirun helpolla. Luovuttamista on se, että suostutaan jättämään kommunikaatio pattitilanteeseen, purraan hammasta aikansa ja tartutaan sitten johonkin oljenkorteen. Sinnittely ei ole ongelmanratkaisua, jos samalla ei pysty näkemään tilannetta etäämpää ja etsiä uudenlaisia näkökulmia. Jos perheessä on esim. lasten sairastelua, taloudellisia huolia, pitää ottaa huomioon, että niiden vaikutus parisuhteeseen on huomattava. Pitäisi puuttua ongelmiin, ei pelkästään alkaa syytellä toista tai paeta paikalta.
Ei entistä puolisoaan tarvitsekaan pitää perheeseensä kuuluvana. Lasten rajaaminen uuden perheen ulkopuolelle on vallan toinen juttu.Kenenkään ei tarvitse jäädä suorittamaan avioliittoa. Ihminen kasvaa ja kehittyy, muuttuu ikääntyessään. Jotkut valinnat osoittautuvat vääriksi, toisten puolesta kannattaa taistella.
Ihmisten älykkyydestä riippuu, miten he hoitavat ongelmatilanteensa. Paljon on niitä, jotka eivät edes viitsi aloittaa keskustelua ja pakenevat paikalta. Miksi? Oliko suhde jo alkujaan yhdentekevä vai tiedetäänkö, että sanat tulevat kaikumaan kuuroille korville?
Minulle onnellisuus on absoluuttinen tila. - onnellista
perhettä mikään???.Tämän kommentin laittaja on 100% oikeassa.Turhaan täällä exät valittaa kuinka joku VEI heiltä miehen/vaimon.Jos perheessä on kaikki hyvin,ei kukaan vie sieltä mitäään....Usein katse peiliin riittää jos puoliso lähtee.
- nyx ja ex
onnellista kirjoitti:
perhettä mikään???.Tämän kommentin laittaja on 100% oikeassa.Turhaan täällä exät valittaa kuinka joku VEI heiltä miehen/vaimon.Jos perheessä on kaikki hyvin,ei kukaan vie sieltä mitäään....Usein katse peiliin riittää jos puoliso lähtee.
On naurettavaa kuunnella tota virttä, mies tai nainen vietiin ja lapsilta/lapselta isä/äiti.
Miten? lyötiin taju kankaalle, sidottiin kiinni, auton takakonttiin, omaan kotiin ja siellä pidetään väkisin. - seksiorjana!!!
nyx ja ex kirjoitti:
On naurettavaa kuunnella tota virttä, mies tai nainen vietiin ja lapsilta/lapselta isä/äiti.
Miten? lyötiin taju kankaalle, sidottiin kiinni, auton takakonttiin, omaan kotiin ja siellä pidetään väkisin.voi mies parkaa :O
- jo lapsia,
miksi ihmeessä oisin huolinut lapsettoman miehen?
Itsellä ei ollut enää mahdollista saada lapsia..joten ois ollut kohtuutonta ottaa kumppaniks nuori ja lapseton mies.
Ja olimme siis vapaita menemään yhteen mieheni kanss,yksinhuoltajia kun kumpikin olimme;) - toinen nainen on toiselle susi
eikä lapseton kestä nähdä toisten onnea, vaan hamuaaa toisten onnen itselleen. Kukaan ei saa olla onnellinen ellei hän ole sitä myös.
- susi olet.
Kukaan, toistan: KUKAAN ei pysty rikkomaan onnellista liittoa. Myönnä jo asia itsellesi ja aloita uusi elämä.
- on vain se
susi olet. kirjoitti:
Kukaan, toistan: KUKAAN ei pysty rikkomaan onnellista liittoa. Myönnä jo asia itsellesi ja aloita uusi elämä.
yksi fonttikoko...Mulla on nimittäin taipumus uskoa sellaista ihmistä paremmin, joka huutaa kovemmin. Yleensä sen huudon taustalla on oma lehmä ojassa.
- siksi niistä valikoituu
susi olet. kirjoitti:
sellainen ihminen, joka itse on tehnyt juuri niin. Jäit kiinni!
- miksi ihmeessä
siksi niistä valikoituu kirjoitti:
sellainen ihminen, joka itse on tehnyt juuri niin. Jäit kiinni!
kanavoit katkeruutesi johonkin "uuteen" naiseen, jota todennäköisesti et edes tunne. Tuudittaudut valheeseen.
Minä, toisin kuin sinä, myönnän tekoni. Monta virhettä olen tehnyt parisuhteissani, mutten koskaan sekaantunut varattuun mieheen. On onneksi ollut varaa valita.
Jos valittavanani olisi ollut vain sinun ex-miehesi kaltaisia munattomia luusereita, olisin ehdottomasti pysytellyt neitsyenä. Tyhmä mies on pahin turn-off.
Nyt olen ensimmäisessä avioliitossani ja hoidan mieheni lapsen niin hyvin kuin pystyn. Olen huomioinut hänen ex-vaimonsa käsittelemättömät tunteet ja pyrkinyt ymmärtämään niitä. Työni on vuosien mittaan tuottanut tulosta.
Suosittelen avoimmutta ja rehellisyyttä, itsellesi eritoten. Helpottaa – ellei heti niin ajan mittaan. - en halua tuntea ihmisiä
miksi ihmeessä kirjoitti:
kanavoit katkeruutesi johonkin "uuteen" naiseen, jota todennäköisesti et edes tunne. Tuudittaudut valheeseen.
Minä, toisin kuin sinä, myönnän tekoni. Monta virhettä olen tehnyt parisuhteissani, mutten koskaan sekaantunut varattuun mieheen. On onneksi ollut varaa valita.
Jos valittavanani olisi ollut vain sinun ex-miehesi kaltaisia munattomia luusereita, olisin ehdottomasti pysytellyt neitsyenä. Tyhmä mies on pahin turn-off.
Nyt olen ensimmäisessä avioliitossani ja hoidan mieheni lapsen niin hyvin kuin pystyn. Olen huomioinut hänen ex-vaimonsa käsittelemättömät tunteet ja pyrkinyt ymmärtämään niitä. Työni on vuosien mittaan tuottanut tulosta.
Suosittelen avoimmutta ja rehellisyyttä, itsellesi eritoten. Helpottaa – ellei heti niin ajan mittaan.joiden elämäntehtävä on särkeä toisten perheet. He eivät ole meille tervetulleita! Pitäisikö olla onnellinen siitä että Oi kuinka ihanaa kun lapseni jäivät ilman isää, kun sinä uus nainen tulit ja sotkit elämämme!
- ei enää ole
en halua tuntea ihmisiä kirjoitti:
joiden elämäntehtävä on särkeä toisten perheet. He eivät ole meille tervetulleita! Pitäisikö olla onnellinen siitä että Oi kuinka ihanaa kun lapseni jäivät ilman isää, kun sinä uus nainen tulit ja sotkit elämämme!
mitään lisättävää.
Säälin sinua syvästi. Toivon, että pääset pakkomielteestäsi.
En ole koskaan pyrkinyt luoksesi enkä myöskään ole vienyt miestäsi, tuskin kukaan muukaan on.
Olen pahoillani että itse olet sotkenut elämäsi, voit sen kyllä mainiosti vielä järjestellä uudelleen. Lapsesikin varmasti antavat sinulle anteeksi sen, että kielsit heiltä isän rakkauden. - jäänteitä
miksi ihmeessä kirjoitti:
Suosittelen avoimmutta ja rehellisyyttä, itsellesi eritoten. Helpottaa – ellei heti niin ajan mittaan.miehesi suhteesta äitiinsä eikä expuolisosta. Expuoliso tuskin on yhtään huonompi kuin sinäkään, ongelmat eroon ehkä ovatkin johtuneet miehen suhteestaan äitiinsä.
Uusi nainen hoivaa miestä ja lasta ja kaikki tuntevat olevansa saamapuolella. Mitä kun mies aikanaan saa täyttymyksen vajaaksi jääneelle äitisuhteelleen mitä hänelle edustat, miten sitten suusi asetat. - helmiä?
jäänteitä kirjoitti:
miehesi suhteesta äitiinsä eikä expuolisosta. Expuoliso tuskin on yhtään huonompi kuin sinäkään, ongelmat eroon ehkä ovatkin johtuneet miehen suhteestaan äitiinsä.
Uusi nainen hoivaa miestä ja lasta ja kaikki tuntevat olevansa saamapuolella. Mitä kun mies aikanaan saa täyttymyksen vajaaksi jääneelle äitisuhteelleen mitä hänelle edustat, miten sitten suusi asetat.Puhun moneen kertaan mainitusta asiasta: mieheni oli ollut eronneena jo vuosia kun tapasimme. Molemmat olimme vapaita.
Hänen ex-vaimonsa sai täällä useasti kuvaillun hepulin, kun minä tulin kuvioihin. Miksi? Siksi, että näki ex-miehensä olevan rakastunut, onnellinen ja tosissaan. Asiaa ei lieventänyt tippaakaan se, että hänellä oli jo uusi mies ja lapsikin tulossa.
Siitä alkoi lapsen tapaamisella kiristys ja kaikki täällä kerrotut exien käyttämät kepulikonstit. Kerropa sinä miksi? En vienyt hänen miestään, en estänyt lapsen ja isän tapaamisia, otin lapsen erityisesti huomioon.
Ja mitä hoivaamiseen tulee: mieheni mm. tuo joka aamu minulle kahvit sänkyyn, että se siitä yksipuolisuudesta. Suosittelen kaikille, toista huomioimalla suhde kukoistaa.
Kahdestoista onnellinen vuosi menossa. - ja lasten tunteista
ei enää ole kirjoitti:
mitään lisättävää.
Säälin sinua syvästi. Toivon, että pääset pakkomielteestäsi.
En ole koskaan pyrkinyt luoksesi enkä myöskään ole vienyt miestäsi, tuskin kukaan muukaan on.
Olen pahoillani että itse olet sotkenut elämäsi, voit sen kyllä mainiosti vielä järjestellä uudelleen. Lapsesikin varmasti antavat sinulle anteeksi sen, että kielsit heiltä isän rakkauden.kun et tiedä omistakaan??? Ole pahoillasi vaan omasta puolestasi, syyttä muita syytät!
- näki millainen olet, niin
helmiä? kirjoitti:
Puhun moneen kertaan mainitusta asiasta: mieheni oli ollut eronneena jo vuosia kun tapasimme. Molemmat olimme vapaita.
Hänen ex-vaimonsa sai täällä useasti kuvaillun hepulin, kun minä tulin kuvioihin. Miksi? Siksi, että näki ex-miehensä olevan rakastunut, onnellinen ja tosissaan. Asiaa ei lieventänyt tippaakaan se, että hänellä oli jo uusi mies ja lapsikin tulossa.
Siitä alkoi lapsen tapaamisella kiristys ja kaikki täällä kerrotut exien käyttämät kepulikonstit. Kerropa sinä miksi? En vienyt hänen miestään, en estänyt lapsen ja isän tapaamisia, otin lapsen erityisesti huomioon.
Ja mitä hoivaamiseen tulee: mieheni mm. tuo joka aamu minulle kahvit sänkyyn, että se siitä yksipuolisuudesta. Suosittelen kaikille, toista huomioimalla suhde kukoistaa.
Kahdestoista onnellinen vuosi menossa.ei uskaltanut omaa lastaan antaa. En minäkään vieraille omia lapsiani ole antanut, ellen tiedä ihmisestä kaiki mahdolliset taustat, toimeentulon, mielenterveyden, sukulais suhteet, rahankäytön, siis kaiken.
Sen tähden pikkulapseni eivät mene isän luo, kun uusikko piilottelee jossain pöydän alla, eikä uskalla tulla esiin. Jotain salattavaa on, joten mies tulee aina meille lapsiaan katsoon. - tulen surulliseksi
näki millainen olet, niin kirjoitti:
ei uskaltanut omaa lastaan antaa. En minäkään vieraille omia lapsiani ole antanut, ellen tiedä ihmisestä kaiki mahdolliset taustat, toimeentulon, mielenterveyden, sukulais suhteet, rahankäytön, siis kaiken.
Sen tähden pikkulapseni eivät mene isän luo, kun uusikko piilottelee jossain pöydän alla, eikä uskalla tulla esiin. Jotain salattavaa on, joten mies tulee aina meille lapsiaan katsoon.kun luen tuskaasi, vaikka tiedän, että olet itse aiheuttanut sen.
Toisin kuin teillä, meillä tarina päättyi onnellisesti. Äiti ymmärsi, että lapsen isä rakastaa minua ja että pysymme yhdessä, vaikka hän seisoisi päällään. Hän luovutti ja vuosien jälkeen välit ovat ihan hyvät.
Lapsi on ihanista ihanin, ja uskaltaa jo halata minua äitinsä nähden. Sitä pidän luottamuksen osoituksena meille molemmille. - herääppäs noista päiväunistasi
tulen surulliseksi kirjoitti:
kun luen tuskaasi, vaikka tiedän, että olet itse aiheuttanut sen.
Toisin kuin teillä, meillä tarina päättyi onnellisesti. Äiti ymmärsi, että lapsen isä rakastaa minua ja että pysymme yhdessä, vaikka hän seisoisi päällään. Hän luovutti ja vuosien jälkeen välit ovat ihan hyvät.
Lapsi on ihanista ihanin, ja uskaltaa jo halata minua äitinsä nähden. Sitä pidän luottamuksen osoituksena meille molemmille.heh... mikään ei ole säälittävämpää kuin tarinoiden kertominen, ja kun vielä uskoo ne todeksi! Heh...
- ihminen kasvaa ja
herääppäs noista päiväunistasi kirjoitti:
heh... mikään ei ole säälittävämpää kuin tarinoiden kertominen, ja kun vielä uskoo ne todeksi! Heh...
kehittyy . Niin minä, mieheni kuin hänen ex-puolisonsakin – heidän lapsensa vuoksi.
Sinäkin voit kehittyä. Se on tahdon asia. - mutta minä ymmärrän
ihminen kasvaa ja kirjoitti:
kehittyy . Niin minä, mieheni kuin hänen ex-puolisonsakin – heidän lapsensa vuoksi.
Sinäkin voit kehittyä. Se on tahdon asia.onhan se rankkaa olla toinen.
- eli defenssit
mutta minä ymmärrän kirjoitti:
onhan se rankkaa olla toinen.
"Yksinkertaisimmillaan kieltäminen tarkoittaa, että epämiellyttävän ulkoisen asian olemassaolo kiistetään. Uhkaa ei ole olemassa. Siitä ei ole tapahtunut asia ei ole niin. Kieltäminen on kuin ummistaisi silmänsä uhan edessä Kieltäminen on hyvin yleinen puolustuskeino pienillä lapsilla. Mielikuvissaan lapset kieltävät oman heikkoutensa ja ovat vahvoja. Oman pienuutensa ja ovat suuria.
Meillä aikuisilla on myös omat mielikuvamme ja päiväunemme. niissä me myös kiellämme arjen ikävät tosiasiat, mutta aikuisina meidän täyttyy osata erottaa fantasia tarkasti todellisuudesta. Kieltäminen on hyvin yleinen defenssi arkielämässä, mutta jos aikuinen ihminen käyttää massiivisesti kieltämistä puolustuskeinona, johtaa se vakaviin mielenterveyden ongelmiin. Koska kieltäminen kohdistuu ulkoisiin vaaran merkkeihin, kieltämistä runsaasti puolustuskeinona käyttävä toimi kuin ylioptimistisessa tilassa. Hän on sokea epäonnistumisesta varoittaville merkeille. Kieltäminen puolustuskeinona liittyykin usein maniaan tai hypomaniaan."
- koiraa tai lasta
ulkoiluttavalla miehellä käy mainio flaksi. Tämän tiesi myös ex-miesystäväni joka entisen eronsa jälkeen ekaa kertaa lapsiaan tavatessaan raahasi lapset leikkipuistotreffeille minun ja lapseni kanssa. Ne olivat meidän ensimmäiset treffit ja olin aivan myyty hyvästä isästä. Enpä vain tiennyt, että homma oli laskelmoitua Jope Ruonansuun sivupersoonatyyliin: "Mun erosta on kulunut jo pari vuotta (viikkoa), siis pari vuotta (viikkoa).") :(
- miehensä vaimo
Yök, minä en ikinä halunnut perheenisää. Miksi olisin halunnut pettävän miehen?
Aviomieheni oli jo pari vuotta ollut sinkkuna, ennekuin me tapasimme. Ja kaksi vapaata ihmistä, mikäs siinä oli yhteen mennessä :)
Bonuslapsissa ei mitään vikaa.- mikä se on
Mikä on tämä miehensä vaimon bonuslapsi??.Onko hän miehesi edellisestä liitosta vai teidän yhteinen.Tarkoitan vaan sitä,kun täällä huhuilet ettet huoli ikipäivänä perheenisää???:
- lanseeraaja mutta
mikä se on kirjoitti:
Mikä on tämä miehensä vaimon bonuslapsi??.Onko hän miehesi edellisestä liitosta vai teidän yhteinen.Tarkoitan vaan sitä,kun täällä huhuilet ettet huoli ikipäivänä perheenisää???:
veikkaan, että bonuslapsella tarkoitetaan puolison lasta aiemmasta liitosta. Aika kiva ja osuva ilmaus!
Ketjun aloituksessa mies on (kirjoittajan mielikuvituksessa) vielä ehjän, onnellisen, toimivan perheen isä ja vaimon puoliso.
Tällaista miestä ei pysty väkipakolla viemään, eikä kukaan tervejärkinen yrittäisikään - tästä lienee kyse. - selvittäjälle
lanseeraaja mutta kirjoitti:
veikkaan, että bonuslapsella tarkoitetaan puolison lasta aiemmasta liitosta. Aika kiva ja osuva ilmaus!
Ketjun aloituksessa mies on (kirjoittajan mielikuvituksessa) vielä ehjän, onnellisen, toimivan perheen isä ja vaimon puoliso.
Tällaista miestä ei pysty väkipakolla viemään, eikä kukaan tervejärkinen yrittäisikään - tästä lienee kyse.kiitos...Olen pitkään pähkäillyt tuota bonuslasta,mutta nyt sen sitten tiedän.Kiitos vielä kerran.
- niin eihän sitä voi toisiakaan
kunnioittaa. Perheenrikkojat tuntee hyvää mieltä siitä että onnistuu edes jossain. Ja mikä onkaan parempi kun nähdä kaipaavat lapset ja vaimo.
- en hitto vie
koskisi ukkomieheen pitkällä tikullakaan.
Musta pettäminen on ihan sairasta. On todella ala-arvoista syytellä petettyä. Petturi on petturi vaikka voissa paistais, ja se joka pettämiseen osallistuu on ihan yhtä arvoton mun silmissä.
Jos liitto on huono, pitää erota. Se että juoksee toisen naisen syliin ennen kun on entisestä päässyt on helvetin väärin.
Mulla oli ero selvä ja niin oli miehelläkin ennen kun kimppaan mentiin, ja näin sen pitääkin olla.- vielä niin,
että se petturi(mies) pettää molempia (naisia).
Kertoo uudelle, että "ero on jo vireillä" ja "meillä on jo pitkään mennyt huonosti". Jättää sitten exän syyttelemään uutta naista miehen viemisestä.
Moisten lauseiden kuulemisesta hälytyskellojen pitäisi pärähtää soimaan. Vetämässä olevat eropaperit vaan esiin!
- että..
että joku vie perheen isän. siis eikai se joku nainen sitä väkisin kaappaa?? Kyllä sillä isälläki taitaa olla osuutensa asiassa!
Yhdenillan juttuihin monet valitsevan perheen isän, jos sellainen tyrkyllä, koska tietää, että se ei sitten takerru ja rupea kuvitteleman vakavampaa suhdetta.- tuleva vaimoke
kyllä minun mieheni ja hänen ex olivat eronneet jo muutama vuosi ennen ku me edes tavattiin joten katsotteko, että minä olisin viennyt miehen ja lapsilta iskän jotka asuu meillä?
- ole noin yksinkertaista.
tuleva vaimoke kirjoitti:
kyllä minun mieheni ja hänen ex olivat eronneet jo muutama vuosi ennen ku me edes tavattiin joten katsotteko, että minä olisin viennyt miehen ja lapsilta iskän jotka asuu meillä?
Harva mies - tai ihminen yleensä - on sellainen, että sen noin vain voi viedä! Ihmiset elvät, muuttuvat, miettivät, tekevät omia päätelmiään ja lopulta päätöksiään. Ei ulkopuolista voi syyttää, siinä vaiheessa on jo omassa pesässä jotakin rikki ja sekaisin...
Minä itse lähdin liitosta, naisena siis, nainen olen edelleenkin;-D. Ensin tapasin sinkkumiehen, seurusteltiin 2 vuotta. Se loppui, koska olin juuri tavannut tämän nykyisen mieheni...hän oli eronnut lastensa äidistä kolmisen vuotta sitten. Minä lasteni isästä reilu 2 v aiemmin. Kumpikaan ei siis vienyt keltään varsinkaan kotona asuvaa iskää..;-o?! Mieheni suhde lapsiinsa ja exäänsä on ongelmaton. Mun suhde exääni on..parempi nykyään. Lapsilla ei ole hätää:-). - ydinperheessä
ole noin yksinkertaista. kirjoitti:
Harva mies - tai ihminen yleensä - on sellainen, että sen noin vain voi viedä! Ihmiset elvät, muuttuvat, miettivät, tekevät omia päätelmiään ja lopulta päätöksiään. Ei ulkopuolista voi syyttää, siinä vaiheessa on jo omassa pesässä jotakin rikki ja sekaisin...
Minä itse lähdin liitosta, naisena siis, nainen olen edelleenkin;-D. Ensin tapasin sinkkumiehen, seurusteltiin 2 vuotta. Se loppui, koska olin juuri tavannut tämän nykyisen mieheni...hän oli eronnut lastensa äidistä kolmisen vuotta sitten. Minä lasteni isästä reilu 2 v aiemmin. Kumpikaan ei siis vienyt keltään varsinkaan kotona asuvaa iskää..;-o?! Mieheni suhde lapsiinsa ja exäänsä on ongelmaton. Mun suhde exääni on..parempi nykyään. Lapsilla ei ole hätää:-).että toisen oma on toisen oma. Tilanne on toinen jos on kyseessä leski tai aikanaan eronnut. Muutenkin siirtyminen huushollista toiseen on yleensä aika lyhytkestoisen suhteen merkki kun asioita ei ole työstänyt edes itselleen.
- kotona opetettu
ydinperheessä kirjoitti:
että toisen oma on toisen oma. Tilanne on toinen jos on kyseessä leski tai aikanaan eronnut. Muutenkin siirtyminen huushollista toiseen on yleensä aika lyhytkestoisen suhteen merkki kun asioita ei ole työstänyt edes itselleen.
ettei toista ihmistä voi omistaa ja että suhdetta pitää hoitaa. Niin erilaisia voivat perheet olla.
- perhettä
Rikkoivat sen ihan itse.Jo muutama vuosi ennen kuin tulin kuvioihin.Mutta tämä äiti puhui lapsille aivan muuta...Mikä oli lapsellista ja naurettavaa.Heistä ei ollut kumpukaan hakenut virallista eroa,vaikka ei mitään yhteistä enää ollutkaan ja asuivatkin eri osotteissa,niin äiti puhui tyttärelle,että minä petin isän kanssa häntä!
Siis en ole vienyt isää keneltäkään,vaan tämä isä on tullut elämääni ;)- miehensä vaimo
No mutta tuohan on vain sitä "entisten naisten logiikkaa"; mies on naisen omaisuutta aina, vaikkeivat edes yhdessä enää olisikaan.
Auta armias, jos mies ei yksikseen haluakaan koko loppuelämäänsä elellä, tämän entisen toiveiden mukaan hyppelehtien.... Eli kyllä, veit naiselta marionetin, hyi sinua. ;) - eroa hakeneet
niin eikös ne sitten vielä olleet naimisissa? Mies tietty piti vaimoa "varalla" ja odotti sopivaa uhria. Kun sinä sitten liihotit auliina paikalle, jätti vaimonsa joka kuvitteli työstävänsä miehensä kanssa yksissä tuumin avioliiton vielä kasaan. T: ulkopuolinen perhetuttu
- piilee totuus.
eroa hakeneet kirjoitti:
niin eikös ne sitten vielä olleet naimisissa? Mies tietty piti vaimoa "varalla" ja odotti sopivaa uhria. Kun sinä sitten liihotit auliina paikalle, jätti vaimonsa joka kuvitteli työstävänsä miehensä kanssa yksissä tuumin avioliiton vielä kasaan. T: ulkopuolinen perhetuttu
Vaimo kuvitteli työstävänsä liiton kasaan, mies ei.
ja sitten kun se selvisi, syy oli uuden naisen ;)
Tietenkin!
- kun ei ymmärrä itseään
ei voi ymmärtää mitä tekee toiselle. Jos itsellä ei ole koskaan ollut miestä, niin ei voi tietää mitä perhe menettää. Sitä tunnetta ei heillä ole, jotka niin toimii.
He kuvittelevat että miehen voi otta kuin karkin kaupan hyllyltä, kuulumatta kenellekkään.
Se vaan on opittava kantapään kautta, elämän filosofia, ja realiteetit, että suuret aseleet ei ole sama kuin täydellinen onni.- on niin että
nämä useat(ei kaikki)ex.vaimot nauttivat jos heidän ex-miehensä joutuvat asumaan ja olemaan yksin.Sitten kun ex-mies löytää naisen...ollaan kimpussa kuin hyeenat.Hyi helvetti sanon minäkin.Kyllä me naiset ollaan näitä luomakunnan sadisteja,mutta annetaan ex-miestemme nauttia uusista suhteistaan,jos heillä uusi nainen onkin.
- nyt tuntuu, että
sinä itse kuvittelet, että kuka tahansa voi ottaa miehen kuin karkin kaupan hyllyltä, aivan kuin mies olisi vain esine, ei ihminen alkuunkaan?
Eihän se niin ole. Jos mies haluaa mennä, se menee.
- tätä jaaritusta
jonka vois poistaa saman tien.
Ketään ei voi väkisin viedä. Jos mies on vietävissä niin silloin ei todellakaan ole kotiasiat ihan kondiksessa.- monelle on niin käynyt
että mies houkutellaan perheestä pois, jotta lapset saavat jäädä kaipaamaan isää, kun jonkun mielestä se on kivaa katsottavaa, kun jotkut kärsii
- vitsikästä sanoo nyx ja ex
monelle on niin käynyt kirjoitti:
että mies houkutellaan perheestä pois, jotta lapset saavat jäädä kaipaamaan isää, kun jonkun mielestä se on kivaa katsottavaa, kun jotkut kärsii
Ei voi olla totta. Tottakai viedään, apua kamalaa sido miehesi kahleisiin eipä kukaan vie.
- siksi
että sinä katkera ämmä pääset tänne vinkumaan :D
turha siitä on muita syyttää jos et saa miestäsi pidettyä tyytyväisenä.On ehkä aika katsoa peiliin ja miettiä mitä teit toisin kuin tämä iki ihana nykyinen nainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770