Katsoiko eilisiltana kukaan Voimala-ohjelmaa? (Ohjelma uusitaan huomenna ke klo 13.05)
http://ohjelmat.yle.fi/voimala/etusivu
Ohjelma käsitteli seksistä syrjäytyviä ryhmiä.
Ohjelmassa esiintyi 65-vuotias nainen ( jolla 55-vuotias aviomies) ja mm. arka(?) 3-kymppinen mies sekä asiantuntijoita. Huolimatta tuosta onnekkaasta 65-v rouvasta, ohjelman pääsanoma jäi ainakin minulle hyvin yksiselitteiseksi.
Vain nuoria naisia halutaan!
Yli 4-kymppiset ovat jo vanhoja haluttavia ja kuinkas me 50 ? Me olemme jo täysin ulkona markkinoilta.
Kypsän naisen varallisuuskaan ei auta markkinoilla. :(
Jäikö kenellekään muulle alavireistä oloa ohjelmasta? Onneksi tänään on aivan uskomattoman upea sää, joten se kyllä helpottaa huomattavasti oloa.
Kypsässä iässä olevat naiset
67
2713
Vastaukset
- - toinen kurttu -
Joo, katsoin . Jäi alavireinen olo .
Olemme siis kaikinpuolin kelvottomia,
" markkinoilla ." No, eipä haittaa.
Yksin parempi kuin kehnon kaverin kanssa.
Niin, kyllähän tälläkin palstalla aika ajoin
ikäisiämme morkataan, jopa aviomies taannoin
itki kun " vaimo on vanhentunut ", eikä hän enää syty! Joopa joo...- samasta virrestä
Onko naisilla niin huono itsetunto, että yksi televisio-ohjelma sen keikauttaa. Vai eikö sitä ole ollenkaan?
En ole vanha, ruma, en epäseksikäs! Eikä sitä saa mikään televisio-ohjelma minua uskomaan. Paitsi ettei ole telkkariakaan...
....ja viittasinkin siihen tuolla jossain. Mielenkiintoinen, mutta ei itseasiassa tuonut ainakaan minulle mitään uutta tietoa.
Tottakait miehet viiskymppisenä on rautaa. Heillä on kokemusta, varallisuutta tai vaikka ei olisikaan maallista he osaavat viettelyn taidot. Nuoret naiset etsivät tälläisiä miehiä avuksi aikuistumiseen. Viisikymppiset naiset ovat jo aikansa eläneet avoimilla seksimarkkinoilla.
Jotkut nuoret miehet haaveilevat seksisuhteesta vanhemman naisen kanssa. Se on kuitenkin tilapäistä ja opettelua seksin saloihin.
Haaveilla voi vielä upeasta nuoremmasta miehestä, mutta ikävä kyllä se jää useinmiten tilapäiseksi suhteeksi jolla ei ole tulevaiduutta. Nuoret miehet haluavat parisuhteessaan jatkuvuutta lasten kautta ja siihen suhteeseen tarvitaan nuorta leveälanteista synnytysikäistä naista.
Nuo nuoret naiset valitsevat näitä siitoskykyisiä alfamiehiä olivatpa ne nuoria uroita tai jo keski-ikään ehtineitä rakkauden ammattilaisia.
65-vuotias nainen ohjelmassa oli huolella valittu. Kaunis ja erittäin hyvin säilynyt.
Minulla ei ole syytä masentua faktatiedoista sillä arkeni on tasapainossa enkä elä utopioissa. Olen realisti ja tiedän ikäni asettamat rajoitukset.
Eilen tapasin vanhan kamuni, joka on ostanut itselleen moottoripyörän ja aikoo isontaa kuutioita kunhan oppii ensin ajamaan pienemmällä. Minulla tuo aika oli kaksikymppisenä enkä kaipaa enää kuutioita jalkojeni väliin ; )- kurtturuusu
Nyt huomasin sen toisen ketjun, jossa on keskusteltu samasta asiasta. Koska näin sen 'Ei samaan huusholliin' kirjeenvaihtoilmoitukseen viittaavan ketjun jo eilen iltapäivällä, en hoksannut sieltä löytyvän samaa asiaa.
(Tänään tehdyt aloitukset olivat yllättäävän tekniikkapitoisia.)
On todellakin helpottavaa huomata, että teihin muihinkin on sekä tässä ketjussa että siellä toisessa hätkähdyttänyt sama juttu.
Tuollaisiin ohjelmiin on kyllä laitettava varoitus K-50. :)- kurtturuusu
Vähän vielä sekoilen eilisestä järkytyksestä. ;)
- - toinen kurttu -
varoitus kannattaisi laittaa .
Kuvasin tänään aamulenkillä vanhoja, lumen
kuorruttamia puita, olivat tosi kauniita .
Tulin hyvälle tuulelle ja apeus on nyt poissa .
Toisaalta ihanaa olla oma itsensä, saa elää
kaikessa rauhassa eikä tarvitse " pynttäytyä "
eikä ole enää minkäänlaista pätemisen tarvetta.
Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin !:D - warbu
- toinen kurttu - kirjoitti:
varoitus kannattaisi laittaa .
Kuvasin tänään aamulenkillä vanhoja, lumen
kuorruttamia puita, olivat tosi kauniita .
Tulin hyvälle tuulelle ja apeus on nyt poissa .
Toisaalta ihanaa olla oma itsensä, saa elää
kaikessa rauhassa eikä tarvitse " pynttäytyä "
eikä ole enää minkäänlaista pätemisen tarvetta.
Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin !:DHuomasin saman.Oli todella kauniita nuot puut.Ja sitten yhtäkkiä tuli jostakin kevyt tuulen hengähdys,ja puiden oksista leijaili hiutaleita, jotka aurinko peilasi kristallin kirkkaaksi,upea näky :D
- Vielä kurttulehtisempi
voin todeta, että minua ole koskaan kiinnostanut sellainen miestyyppi, jolle nainen on vain kaunis objekti ja joka asettaa parisuhteessa kumppaninsa perinteiseen naisen roolin mukaiseen asemaan. Luultavasti suuri osa miehistä ei muuta parisuhteen mallia tunnekaan, ja heille naisen fyysinen puoleensavetävyys on yksi tärkeimmistä arvoista kumppania valittaessa. Tosimiesten maailmassa nuori näyttävä nainen tuo lisäksi miehen elämään lisäarvoa.
Onnekseni olen saanut kokea laaja-alaisempaa yhteyttä omien rakastettujeni kanssa. Ystävyyttä, kaveruutta, älyllistä toveruutta, kaikin tavoin tasa-arvoista kumppanuutta sekä lisäksi kaiken hyvään parisuhteeseen liitettävän muun hyvän. Jos vähempään pitäisi tyytyä, olen mieluummin ilman.
Joskus irtonaisempina vuosina seksuaalisuuden vaatimukset saivat minut kokeilemaan toisenlaisiakin vaihtoehtoja, mutta totesin pelkästään fyysisen läheisyyden jakamiseen perustuvan suhteen epätyydyttäväksi. Nautittavimmatkin yhteiset ilot alkoivat pian kyllästyttää. Pari vuotta sitten sallin itseni heittäytyä kokeilemaan suhdetta 20 vuotta nuoremman kumppanin kanssa. Taas kerran totesin, ettei paraskaan rakastaja ole hyvä kumppani, ellei muuta jaettavaa löydy riittävästi.
Jos 50 - 70-vuotias nainen haluaa toimia seksiobjektina, luulen hänen mahdollisuuksiensa ja valinnan varan vähentyneen. Jos hän sen sijaan haluaa jakaa tasa-arvoisen kumppanuuden ja nauttia myös fyysisistä iloista, tilanne ei ole muuttunut miksikään. Hänellä on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin nuorempanakin - koska samoja asioita tavoittelevat miehet ovat vähemmistönä luultavasti kaikissa ikäluokissa Suomessakin. Tunnen muutamia itsekseen eläviä tähän ikäluokkaan kuuluvia, tavoiteltujakin uusiosinkkumiehiä, jotka ottaisivat mielellään rinnalleen ikäisensä, ajattelevan, älykkään, tasa-arvoisen naiskumppanin. He valittavat puolestaan, että sellaista naista on vaikea löytää.
Tällä hetkellä olen itse yli 60-vuotias ja nautin elämästä pari vuotta itseäni vanhemman upean kumppanin rinnalla.
Jos itse tahtoo, mahdollisuudet onnistumiseen paranevat. Osa miehistäkin joutuu huomaamaan, että heidän kauniin seksiobjektinsa huomio alkaa vähitellen siirtyä uusiin edustavampiin yksilöihin.
Älä turhaan luovuta. Elämällä on paljon hyvää tarjottavana. Pitää uskoa itseensä ja nähdä omat mahdollisuutensa monenlaisiin iloihin. Aurinkoisia päiviä sinulle ja muille upeille joidenkin tosimiesten aliarvostamille naisille!- Pirre*
- aikuisen vastaus.
- mutta näinkin
"...uusiosinkkumieheiä,jota ottaisivat rinnalleen ikäisensä tasa-arvoisen,älykkään naisen" - täällähän meitä on pilvin pimein, eikä kukaan osoita kiinnostustaan...ennen kuin tehdään nuorennusleikkaus ja dumpataan kroppa täyteen silikonia näyttääksemme 20 v.nuoremmilta.Siihen en suostu.
- Jekku Konttori
Osaltaan ohjelma piti varmasti kutinsa,mutta miksi siinä luuseroitiin koko ajan miehiä.Suomessahan miehet saavat aina naisia ja rakkauttakin,toisin kuin naiset jotka jäävät pääsääntöisesti ilman miehiä.Minusta olisikin todellisesti pitänyt puhua selvillä nimillä ja kohdistaa luuseruus naisiin,jotka saavat vain tehdä uuvuttavia käsitöitä yömyöhään kotosalla,kun ikä on mittarissa mennyt taajaman ajoylinopeus rajan ylitse.
Miehet eivät ole mitään luusereita,vaan enemmän tai vähemmän jokainen on ALFA uros,jotka ei jää rakkautta tai muutakaan mukavaa vaille sitä halutessaan.
Tämä on taivaan tosi ja en tunne miesluusereita,mutta naisluusereita tunnen ja vanhojapiikoja tunnen jopa lähiympäristöstäni.- mitä tarkoitat
luuseroinnilla, kun en ohjelmaa ole katsonut.
- Jekku Konttori
mitä tarkoitat kirjoitti:
luuseroinnilla, kun en ohjelmaa ole katsonut.
Ohjelmassa kohdistettiin miesten kyky saavuttaa naisten suosio heikoksi.Annettiin ymmärtää,että 90% miehistä on häviäjiä jotka jäävät ilman naista ja vain 10% miehistä kelpaa nykyajan naisille.
Naisista sitävastoin todettiin,että jokainen saa ja voi vielä ylläpitää korkeaa rimaa,jotta mielitietty on vaatimusten mukainen.
Hölynpölyä sanon minä ja ihmettelen tuota halpaa feministi hapatusta jota ohjelman tekiät "suoltavat" Suomen kansalle. - Kalle Kotton
Jekku Konttori kirjoitti:
Ohjelmassa kohdistettiin miesten kyky saavuttaa naisten suosio heikoksi.Annettiin ymmärtää,että 90% miehistä on häviäjiä jotka jäävät ilman naista ja vain 10% miehistä kelpaa nykyajan naisille.
Naisista sitävastoin todettiin,että jokainen saa ja voi vielä ylläpitää korkeaa rimaa,jotta mielitietty on vaatimusten mukainen.
Hölynpölyä sanon minä ja ihmettelen tuota halpaa feministi hapatusta jota ohjelman tekiät "suoltavat" Suomen kansalle.joilla monella on oma agenda ajettavana, tämä naisasia. Miestoimittajat ovat sukupuolettomia hölöttäjiä, jotka tukevat tätä mielikuvaa.
Ketjusta päätellen ei taida tyytyväisiä kovin paljon olla.
Jos ohjelman lopputulema on kuvaamasi kaltainen, hölynpölyähän se on, ja se on saatu kulkemalla perjantai-iltana valomerkin jälkeen sivukatujen kapakoiden seinävierillä.
Siinä on jonkimmoinen ero naisilla ja miehillä. Kun mies täyttää 50, ja on yksin, tulee hyvin toimeen, ei hän hevillä lähde sitoutumaan.
Syynä ovat sopeutumisvaikeudet, niitä kuitenkin tulee, ja miehen pitää joustaa.
Ja ainakin omalla kohdalla pelko epäonnistumisesta, jos hyvin menee, mitä sitä riskeeraamaan. Siihen nähden mieluummin kuulun tuohon luuseriporukkaan, kun tuohon feministien lääppijöihin. - tänään
pari ALFA-urosta tuolla kaupassa. Kaljaa olivat ostamassa ja haju oli niin kuvottava, että yskin pitkään vielä ulkonakin. Epäilen, että näillä(kin) herrolilla se rakkauden saaminen saattaa olla tiukassa.
Mitä minuun tulee, niin parasta ennen päiväys on auttamattomasti mennyt ja "uuvuttavia käsitöitä" kyllä joutuu joskus tekemään, jos sitä "rakkautta" aikoo saada.(se päiväys kun on mennyt toisellakin, vaikka onkin niin ALFAA) - Jekku Konttori
Kalle Kotton kirjoitti:
joilla monella on oma agenda ajettavana, tämä naisasia. Miestoimittajat ovat sukupuolettomia hölöttäjiä, jotka tukevat tätä mielikuvaa.
Ketjusta päätellen ei taida tyytyväisiä kovin paljon olla.
Jos ohjelman lopputulema on kuvaamasi kaltainen, hölynpölyähän se on, ja se on saatu kulkemalla perjantai-iltana valomerkin jälkeen sivukatujen kapakoiden seinävierillä.
Siinä on jonkimmoinen ero naisilla ja miehillä. Kun mies täyttää 50, ja on yksin, tulee hyvin toimeen, ei hän hevillä lähde sitoutumaan.
Syynä ovat sopeutumisvaikeudet, niitä kuitenkin tulee, ja miehen pitää joustaa.
Ja ainakin omalla kohdalla pelko epäonnistumisesta, jos hyvin menee, mitä sitä riskeeraamaan. Siihen nähden mieluummin kuulun tuohon luuseriporukkaan, kun tuohon feministien lääppijöihin.Totta kirjoitat Kalle.Eihän 50 mies tarvitse tänään sitoutua ja alistaa itsensä käskytettäväksi,kun muutenkin saa naisia ja tulee erinomaisen hyvin toimeen.Mitään paidan pesiääkään ei enään tarvitse,tai muuta kotihengetärtä,sillä insimöörit ovat keksineet kaiken kattavat apuvälineet huushollin hoitoon.
Lisäksi edelläkin olevistakin naisistakin monet kaipaavat älykästä keskusteliaa vierelleen tai filosofia puolisokseen sekä myös sitä tunteikasta huomioitsiaa,joka joka käänteessä jaksaa huomauttaa naisensa kaikista hienoista ominaisuuksista.
Itse sanoisin että mitä tyhmempi on puoliso niin sitä paremmin tulee toimeen hänen kanssansa.
Sillä tunnen erään entisen pariskunnan,jotka olivat hyvin koulutettuja.Tämän akateemisen pariskunnan ero oli suurelta syyltä ne keskustelut joita käytiin yhä enemmän älykkääasti vittuillen toisilleen.Jopa kylässä ollessani havaitsin sen älyn taistelun,jota käytiin kaiken aikaa.
Siis jos nyt kuitenkin etsit puolisoa itsellesi niin älä ota sitä kaipaamaasi neropattia vaan ota se surkea luuseri,sillä häntä voit ihmisenä vallita,rakastaa ja vaikkapa kuljettaa kuin pässiä lahtipenkkiin. - Kurttulehtinen luuseri
Totta kirjoitat Kalle.Eihän 50 mies tarvitse tänään sitoutua ja alistaa itsensä käskytettäväksi,kun muutenkin saa naisia ja tulee erinomaisen hyvin toimeen.Mitään paidan pesiääkään ei enään tarvitse,tai muuta kotihengetärtä,sillä insimöörit ovat keksineet kaiken kattavat apuvälineet huushollin hoitoon.
Lisäksi edelläkin olevistakin naisistakin monet kaipaavat älykästä keskusteliaa vierelleen tai filosofia puolisokseen sekä myös sitä tunteikasta huomioitsiaa,joka joka käänteessä jaksaa huomauttaa naisensa kaikista hienoista ominaisuuksista.
Itse sanoisin että mitä tyhmempi on puoliso niin sitä paremmin tulee toimeen hänen kanssansa.
Sillä tunnen erään entisen pariskunnan,jotka olivat hyvin koulutettuja.Tämän akateemisen pariskunnan ero oli suurelta syyltä ne keskustelut joita käytiin yhä enemmän älykkääasti vittuillen toisilleen.Jopa kylässä ollessani havaitsin sen älyn taistelun,jota käytiin kaiken aikaa.
Siis jos nyt kuitenkin etsit puolisoa itsellesi niin älä ota sitä kaipaamaasi neropattia vaan ota se surkea luuseri,sillä häntä voit ihmisenä vallita,rakastaa ja vaikkapa kuljettaa kuin pässiä lahtipenkkiin.millainen on sinun mielestäsi ihanteellinen parisuhde ja mitä siinä jaetaan?
Voisiko hyvä parisuhde olla tasa-arvoinen? - Kalle Kotton
Totta kirjoitat Kalle.Eihän 50 mies tarvitse tänään sitoutua ja alistaa itsensä käskytettäväksi,kun muutenkin saa naisia ja tulee erinomaisen hyvin toimeen.Mitään paidan pesiääkään ei enään tarvitse,tai muuta kotihengetärtä,sillä insimöörit ovat keksineet kaiken kattavat apuvälineet huushollin hoitoon.
Siis jos nyt kuitenkin etsit puolisoa itsellesi niin älä ota sitä kaipaamaasi neropattia vaan ota se surkea luuseri,sillä häntä voit ihmisenä vallita,rakastaa ja vaikkapa kuljettaa kuin pässiä lahtipenkkiin.Mutta eikai sitä nyt vanhanajan pollemarkkinoilla kuitenkaan olla.
Eikö tuo kuitennii liene niin, että jokainen etsii, jos etsii, etsii ainakin haaveissaan, semmosta, josta voi tykätä, ja joka tykkeis myös sinusta. Kaiken muun hilpetöörin saa lakaista sillan alle.
Näin se on Sinunkin kohdalla, myönnä pois. - Jekku Konttori
Kurttulehtinen luuseri kirjoitti:
millainen on sinun mielestäsi ihanteellinen parisuhde ja mitä siinä jaetaan?
Voisiko hyvä parisuhde olla tasa-arvoinen?Huono parisuhde on tasa-arvoinen positiivisessa merkityksessä.
Tämä ei tarkoita sitä,että hyväksyisit loukkaavan käytöksen,alistamisen tai mielivallan partneriltasi,vaan sitä,että käytännön toimissa aina tulee toinen olemaan hallitsevassa ominaisuudessa.Luonnollisessa parisuhteessa asiat useimmin vain ajautuvat siten,jo suhteen alkuvaiheessa,ja siten tuleva yhteiselämä on yllätyksetöntä ja helppoa.Useimmiten se jonka elämänkokemus on sovitusti laajempi tekee eri asioissa sen lopullisen päätöksen,jonka molemmat sitten tulevat lopulta hyväksymään.
Ihanteellinen parisuhde on hyväksyvä ja suvaitsevainen jonka peruspilarina on luottamus ja rehellisyys. - Jekku Konttori
Kalle Kotton kirjoitti:
Mutta eikai sitä nyt vanhanajan pollemarkkinoilla kuitenkaan olla.
Eikö tuo kuitennii liene niin, että jokainen etsii, jos etsii, etsii ainakin haaveissaan, semmosta, josta voi tykätä, ja joka tykkeis myös sinusta. Kaiken muun hilpetöörin saa lakaista sillan alle.
Näin se on Sinunkin kohdalla, myönnä pois.Joo joo,tottakai.Hyväksyä ja tulla hyväksytyksi on ihmisen korkein ilo ja onni,sillä silloin hän tietää onnistuneensa omassa ja myös muidenkin elämässä.
- O - Orvokki
Huono parisuhde on tasa-arvoinen positiivisessa merkityksessä.
Tämä ei tarkoita sitä,että hyväksyisit loukkaavan käytöksen,alistamisen tai mielivallan partneriltasi,vaan sitä,että käytännön toimissa aina tulee toinen olemaan hallitsevassa ominaisuudessa.Luonnollisessa parisuhteessa asiat useimmin vain ajautuvat siten,jo suhteen alkuvaiheessa,ja siten tuleva yhteiselämä on yllätyksetöntä ja helppoa.Useimmiten se jonka elämänkokemus on sovitusti laajempi tekee eri asioissa sen lopullisen päätöksen,jonka molemmat sitten tulevat lopulta hyväksymään.
Ihanteellinen parisuhde on hyväksyvä ja suvaitsevainen jonka peruspilarina on luottamus ja rehellisyys.miksi tosimiehet niin usein etsivät itseään nuorempia naisia, jotta voivat tehdä niitä päätöksiään ja hallita?
Minulle tasa-arvoinen parisuhde merkitsee todellista tasa-arvoa. Jo nuoressa perheessäni tehtiin demokraattisia päätöksiä yhdessä ja kaikki perheenjäsenet saivat vaikuttaa itseään koskeviin päätöksiin. Joitain asioita hoitelimme mieheni kanssa rinnakkain ja joissain asioissa "johtajaksi" valittiin se, kumpi oli ko. asiaan paremmin perehtynyt tai jolla oli käytettävissään enemmän aikaa tai muita resursseja. Toisinaan hyväksyimme jonkin itselle vähemmän mieluisan vaihtoehdon siksi, että se syystä tai toisesta oli toiselle tärkeä.
Luulen, että kumpikaan meistä ei olisi halunnut ryhtyä suhteen "hallitsijaksi". Ainakin itsestäni tuntui kurjalta, kun mieheni yhdessä kriisivaiheessa heittäytyi tahdottomaksi ja halusi asioita hoidettavan niinkuin minä haluan.
Toisinaan on tosi mukavaa kun toinen järjestää kaiken valmiiksi, eikä itse tarvitse ryhtyä edes ajattelemaan asioita. Toisinaan olen valmis näkemään paljonkin vaivaa yhteisen projektin toteuttamiseksi. Samalla periaatteella toimivat mielestäni kaikki tasa-arvoiset ihmissuhteet, niin ystävien kuin kumppaninkin kanssa. Nautin useimmiten enemmän tiimityöskentelystä kuin johtamisesta ja niin ovat tehneet kumppaninikin. Kun työssä joutuu kantamaan vastuuta ja tekemään itsenäisiä päätöksiä, nauttii vapaa-aikana mielellään siitä, että voi jakaa vastuun luotettavan aikuisen kumppanin kanssa.;)) - O - Orvokki
Hölynpölyä sanon minä ja ihmettelen tuota halpaa feministi hapatusta jota ohjelman tekiät "suoltavat" Suomen kansalle.minäkin.;))
Varsinkin jos tämän ikäluokan miehet lähtevät liikkeelle ja osallistuvat tilaisuuksiin, joissa (melkein kaikissa) on suuri naisenemmistö, miehet saavat pian tuntea olevansa todella tavoiteltuja. Joskus useammin tapaavissa ryhmissä naiset saattavat ryhtyä suorastaan "taistelemaan" tai ainakin kilpailemaan harvojen miesten suosiosta. Olen aina ihaillut määrätietoisten naisten kykyä saavuttaa haluamansa ja toimia aktiivisesti myös miehen halutessaan. Muutamia hauskoja tapauksia olen päässyt seuraamaan läheltä omassa tuttavapiirissä.
(Omat pitkäaikaiset suhteeni ovat rakentuneet hyvän ystävyyden ja kumppanuuden perustalle muuttuen jossain vaiheessa yllättäen rakastumiseksi.) - O - Orvokki
sitä mukaa kun ihmiset itse päättävät luovuttaa olipa kysymys mistä tahansa asiasta ja kummasta sukupuolesta tahansa. Sellaista "luuseria" ei varmaan olekaan, joka ei halutessaan ja aktiiviseksi ryhtyessään itselleen vastakkaisen sukupuolen seuraa löytäisi.
Pitäisiköhän Alfa-uroksen rinnalle ottaa käyttöön termi: Alfa-naaras? Sellaisia löytyy esimerkeiksi julkisuudessa paljonkin, eikä heidän rinnalleen taitaisi kukaan muu kuin todellinen Alfa-uros uskaltaa edes pyrkiä.;)) (Poikkeuksena muutamat ToyBoyt ja sellaisia pitävät naiset.)
Kaikki "vanhat piiat" eivät taatusti ole luusereita. Jotkut heistä eivät ole koskaan miestä rinnalleen halunneetkaan ja jotkut eivät vaan yksinkertaisesti ole koskaan kohdanneet kyllin hyvää. Joidenkin kohdalla sinkkuuden valitseminen jo nuorena on ollut "se rohkeampi päätös". - sattumaa se on
Kalle Kotton kirjoitti:
Mutta eikai sitä nyt vanhanajan pollemarkkinoilla kuitenkaan olla.
Näin se on Sinunkin kohdalla, myönnä pois.tuossa mielessäni,että on ollut mies minulla yli 40v,vaikka olen eronnut pitkästä parisuhteesta.
Siis,eronkin jälkeen on ollut mies,vaikken ole aviossa hänen kanssa ja yksi toinenkin olis mukavasti tyrkyllä,en nyt sentään kahta jaksa :)).
Ihan itsestä se on kiinni,saako miehen tai ei,ei ole ollut koskaan minulle ongelma.
Olen ihan tavallinen nainen,enkä edes laita senkummemmin itseäni,esm.meikkaa paljoa,silikoneista puhumattakaan. - sattumaa se on
sattumaa se on kirjoitti:
tuossa mielessäni,että on ollut mies minulla yli 40v,vaikka olen eronnut pitkästä parisuhteesta.
Siis,eronkin jälkeen on ollut mies,vaikken ole aviossa hänen kanssa ja yksi toinenkin olis mukavasti tyrkyllä,en nyt sentään kahta jaksa :)).
Ihan itsestä se on kiinni,saako miehen tai ei,ei ole ollut koskaan minulle ongelma.
Olen ihan tavallinen nainen,enkä edes laita senkummemmin itseäni,esm.meikkaa paljoa,silikoneista puhumattakaan.mieheltäkään silikonin laittoa :))))),no joo leikki leikkinä.
- Jekku Konttori
tuossa mielessäni,että on ollut mies minulla yli 40v,vaikka olen eronnut pitkästä parisuhteesta.
Olen ihan tavallinen nainen,enkä edes laita senkummemmin itseäni,esm.meikkaa paljoa,silikoneista puhumattakaan.Sinussa on se erikoinen ominaisuus että olet tavallinen nainen.Et ilmeisesti kirjoittaisi,-jos ilmoittaisit lehdessä etsiväsi miessuhdetta itsellesi siten,että vaadit ehdottomasti mieheltä sitä ja sitä ominaisuutta ja senkaltaista älyä,järkeä ja koulutusta,kielitaitoa,lenkki,marja,siivous,lukuhetki,paijaus,seksi ja matka parntneria kuin on usein jo alku pääsyvaatimuksena,että pääsee tekemään lisätuttavuutta nykynaisen kanssa.
Tavallisena naisena ja varmasti saunapuhtaana ei ole mitenkään ihme jos sinulla on miesystäviä riittämiin ja jotka lisäksi kunnioittavat luonnollisuuttasi,ja sitä,että sinulle riittää ja hyväksyt luonnollisen itsesi ja luonnollisen miehen miehenä sen hyvine ja huonoine avuineen. - Kalle Kotton
mieheltäkään silikonin laittoa :))))),no joo leikki leikkinä.
Oli joku vuosi takaperin tv;ssä ohjelma, kun amerikkalainen mies itki. Oli laitatattanu vaimon kielloista huolimatta vehkeeseensä silikonit, vai oliko muuta oman kehon kudosta, en muista. Monen leikkauksen jälkeen siitä oli tullut impotentti, ja vaimo ottanut avioeron, en kyllä ihmettele.
O - Orvokki kirjoitti:
sitä mukaa kun ihmiset itse päättävät luovuttaa olipa kysymys mistä tahansa asiasta ja kummasta sukupuolesta tahansa. Sellaista "luuseria" ei varmaan olekaan, joka ei halutessaan ja aktiiviseksi ryhtyessään itselleen vastakkaisen sukupuolen seuraa löytäisi.
Pitäisiköhän Alfa-uroksen rinnalle ottaa käyttöön termi: Alfa-naaras? Sellaisia löytyy esimerkeiksi julkisuudessa paljonkin, eikä heidän rinnalleen taitaisi kukaan muu kuin todellinen Alfa-uros uskaltaa edes pyrkiä.;)) (Poikkeuksena muutamat ToyBoyt ja sellaisia pitävät naiset.)
Kaikki "vanhat piiat" eivät taatusti ole luusereita. Jotkut heistä eivät ole koskaan miestä rinnalleen halunneetkaan ja jotkut eivät vaan yksinkertaisesti ole koskaan kohdanneet kyllin hyvää. Joidenkin kohdalla sinkkuuden valitseminen jo nuorena on ollut "se rohkeampi päätös".Alfa-uros kuulostaa minusta seksiaddiktilta, ei miltään tavoittelemisen arvoiselta hellältä ja naista ihmisenä arvostavalta tyypiltä.
Tämä netti onkin sitten hyvä temmellyskenttä näille: Voivat rauhassa valkata tarpeeksi kauniita, nuoria tms. tarpeisiinsa ja aina joku lankeaa...- Kalle Kotton
Joo joo,tottakai.Hyväksyä ja tulla hyväksytyksi on ihmisen korkein ilo ja onni,sillä silloin hän tietää onnistuneensa omassa ja myös muidenkin elämässä.
Että kaikkein onnellisimpia näyttävät olevan ne, jotka osaavat elää omaa elämäänsä, yleensä vielä hyvin vaatimattomasti, muista ihmeemmin välittämättä.
Olihan tuossa jokin aika sitten hieno näky, kun kävin iäkkään pariskunnan luona. Kaksi harmaata päätä yhdessä, kun samasta kattilasta söivät, ei tullut tiskiä. - O - O
PupuPuskasta kirjoitti:
Alfa-uros kuulostaa minusta seksiaddiktilta, ei miltään tavoittelemisen arvoiselta hellältä ja naista ihmisenä arvostavalta tyypiltä.
Tämä netti onkin sitten hyvä temmellyskenttä näille: Voivat rauhassa valkata tarpeeksi kauniita, nuoria tms. tarpeisiinsa ja aina joku lankeaa...on eläinmaailmasta kopioitu termi, joka merkitsee lauman kiistatonta johtajaurosta.
Ainakin (nelijalkaisella) susiparilla on sekä alfa-uros että alfa-naaras, joilla molemmilla on omat vastuulliset tehtävänsä ja oma erityisasemansa laumassa. O - O kirjoitti:
on eläinmaailmasta kopioitu termi, joka merkitsee lauman kiistatonta johtajaurosta.
Ainakin (nelijalkaisella) susiparilla on sekä alfa-uros että alfa-naaras, joilla molemmilla on omat vastuulliset tehtävänsä ja oma erityisasemansa laumassa.Me ei eletä samanlaisissa laumoissa kuin laumaeläimet. Alfa-uros on aika kaukaa haettu ja turhan komea vertaus ihmismaailmaan. Niin on kyllä alfa-naaraskin.
- Pirre*
siirtyä "meijjän" vanhempaan vuosikertaan, 70 - 90 siin.
- mutta vaikka
olisin loppuikäni yksin, niin en pitkäaikaisempaan suhteeseen huolisi ketään, kestä en todella tykkää. Ja se taas on ongelmallista, koska itsekin olen aika "epätavallinen".
Yhden yön kumppanin saaminen taas ei tuota pienintäkään ongelmaa (jos nimittäin rupeaisi harrastamaan) Siinä kriteeritkin on aivan toiset.
- luojan luoma
sellainen asia, että miehet on rakennettu haluamaan vain synnyttämään kykeneviä yksilöitä. Ikähän rajoittaa kykyä synnyttää, ja yhtyminen on alunperin tarkoitettu vain lisääntymisen vuoksi, ei himojen tyydyttämiseksi.
Ihminen on vain muovannut tuonkin asian oman mielensä mukaan, eikä hallitse kuitenkaan omia tuntemuksiaan tuossakaan asiassa. Joten siitä ne ristiriidat kumpuaa, vaikka tahtoa molemmilla sukupuolilla olisikin tyydyttävään yhteiseloon.
Kuitenkin pääsääntöisesti sukupuolielämä pelaa vanhemmillakin pariskunnilla. Ongelma tulee tuossa uuden löytämisessä vanhemmalla iällä. Ilman sukupuolisuhdettakin ihminen voi tulla toimeen, jos ei ole tarkoitus lisääntyä ja täyttää maata.- O - Orvokki
oma osuutensa voi olla naisten lehdillä ja romanttisilla kertomuksilla, joissa ensi silmäyksellä "se ainoa oikea" valloittaa ja pyyhkäisee naiselta jalat alta. Monet aikuiset kuuluvat edelleen etsivän sitä oikeaa, jonka tunnistaisi heti ensi tapaamisella.
Kun biologinen kello on jo pysähtynyt, eikä suvunjatkaminen ole enää ajankohtaista, monet sellaiset ihan hyvät ehdokkaat, joihin nuorempana olisi saattanut ihastua, jäävät todennäköisesti nyt vaille huomiota. Kun deitti-ilmoituksilla ja ravintoloissa useimmat etsivät itseään parempaa kumppania ja arvioita tehdään ulkoisin perustein, jäävät monet luonnolliset tutustumismahdollisuudet käyttämättä. Runsaan tarjonnan markkinoilla silmäillään uusia ja uusia vaihtoehtoja, ehkä testataan pikaisesti joitain ehdokkaita ja taas jatketaan etsintää.
Sinkkutaloudet lisääntyvät ja moni ottaisi mielellään rinnalleen hyvän kumppanin. Kun ihminen on tottunut tulemaan itsenäisesti toimeen, eikä välttämättä tarvitse miestä tai naista rinnalleen, aktiivisen etsimisen kynnys saattaa muutaman huonon kokemuksen jälkeen nousta ylipääsemättömän korkeaksi. - Onneksi elämä järjestää edes muutamille mukavia yllätyksiä.;))
Tällä palstalla ja tässäkin ketjussa on kirjoituksia, jotka pysähdyttävät miettimään, onko ihmisillä tosiaan vain huonoja käsityksiä ja kokemuksia parisuhteesta/-suhteista. Pitäisiköhän tehdä uusi aloitus ja alkaa kysellä hyvistä kokemuksista? (Olen itsekin lukenut muutamien tyytyväisten kirjoituksia.;)) - Mohel
Tuota minäkin olen monesti miettinyt, että mitä järkeä siinä tyhjänpäiväisessä parittelussa on? Kun ei kerran lapsiakaan enää tehdä.
- O - O
Mohel kirjoitti:
Tuota minäkin olen monesti miettinyt, että mitä järkeä siinä tyhjänpäiväisessä parittelussa on? Kun ei kerran lapsiakaan enää tehdä.
hämmästytti meidät kaikki samassa kahvipöydässä istuneet toteamalla ääneen: "Se on minusta niin epähygienistäkin, etten siihen enää suostuisi". Itse mietin mielessäni olisiko kyseessä ollut isojen poikien herja, enkä kehdannut nuorena naisena jatkaa aiheesta. Myöhemmin kuulin toiselta kollegalta tuon yhden lapsen isän olleen ihan tosissaan.
- luojan luoma
O - Orvokki kirjoitti:
oma osuutensa voi olla naisten lehdillä ja romanttisilla kertomuksilla, joissa ensi silmäyksellä "se ainoa oikea" valloittaa ja pyyhkäisee naiselta jalat alta. Monet aikuiset kuuluvat edelleen etsivän sitä oikeaa, jonka tunnistaisi heti ensi tapaamisella.
Kun biologinen kello on jo pysähtynyt, eikä suvunjatkaminen ole enää ajankohtaista, monet sellaiset ihan hyvät ehdokkaat, joihin nuorempana olisi saattanut ihastua, jäävät todennäköisesti nyt vaille huomiota. Kun deitti-ilmoituksilla ja ravintoloissa useimmat etsivät itseään parempaa kumppania ja arvioita tehdään ulkoisin perustein, jäävät monet luonnolliset tutustumismahdollisuudet käyttämättä. Runsaan tarjonnan markkinoilla silmäillään uusia ja uusia vaihtoehtoja, ehkä testataan pikaisesti joitain ehdokkaita ja taas jatketaan etsintää.
Sinkkutaloudet lisääntyvät ja moni ottaisi mielellään rinnalleen hyvän kumppanin. Kun ihminen on tottunut tulemaan itsenäisesti toimeen, eikä välttämättä tarvitse miestä tai naista rinnalleen, aktiivisen etsimisen kynnys saattaa muutaman huonon kokemuksen jälkeen nousta ylipääsemättömän korkeaksi. - Onneksi elämä järjestää edes muutamille mukavia yllätyksiä.;))
Tällä palstalla ja tässäkin ketjussa on kirjoituksia, jotka pysähdyttävät miettimään, onko ihmisillä tosiaan vain huonoja käsityksiä ja kokemuksia parisuhteesta/-suhteista. Pitäisiköhän tehdä uusi aloitus ja alkaa kysellä hyvistä kokemuksista? (Olen itsekin lukenut muutamien tyytyväisten kirjoituksia.;))omasta näkökulmastaan tämänkin asia. Sinä juuri puhuit tästä ihmisten luomasta systeemistä, mikä kiinnostaa, kuka valitsee jne. Ja vielä iän mukana tuomat eroavaisuudet noihin valintoihin. En halua väitellä ollenkaan siitä nykyisestä toimintamallista, vaan pohdin miksi näin on, kun miehet katselevat vanhanakin nuorempia.
Yritin yksinkertaistaa kysymyksen. Jospa miehet on rakennettu siten, että he tiedostamatta, iästä riippumatta pyrkivät katselemaan vain niitä lisääntymiskykyisiä naisia. Silloin vanhanakin katseet mieluummin suuntautuu heihin. Ei se tarkoita sitä, että jo olemassa oleva suhde pitäisi lopettaa sen tähden, vaan se jatkuu hamaan hautaan asti, jos jatkuu.
Mutta uuden suhteen luominen omanikäisten kanssa ei sitten välttämättä luonnistukkaan niin helposti tuon, ehkä sisäisen vetovoiman tähden. Onhan niitä naisten tavoille opetettuja pukkeja, joille pitää olla aina joku vierelle, olipa intoa tai ei, ihan tavan vuoksikin.
- oli hoopoa
Joo, sen Merin (?) viesti jäi vähän alakynteen, vaikka onnelliselta hän vaikutti. Kolmekymppisen jätkän näkökulma oli vallalla, vaikka se oli kuin säikähtänyt jänöpupu. Piti tosiaan yli nelikymppisiä tosi vanhoina! Voi vitsi! Psykologi ei saanut ääntään esille myöskään.
- HTZA
minulle kun kelpaatte.
Kohta 60v: nakin.
Lukekaa vain tarkasti käyttöohjeeni.
Olen niitä, reilun vuoden aikana, jakanut.- olet tehnyt?
Älä nyt kiukuttele, mutta mitkä ovat pääkohdat? Pitäisiköhän koostaa omat käyttöohjeet ja postittaa niitä tarvitseville? Perustiedot, Käyttöönotto, Huolto, Ongelmia & ratkaisuja
olet tehnyt? kirjoitti:
Älä nyt kiukuttele, mutta mitkä ovat pääkohdat? Pitäisiköhän koostaa omat käyttöohjeet ja postittaa niitä tarvitseville? Perustiedot, Käyttöönotto, Huolto, Ongelmia & ratkaisuja
Kymmenenvuoden takuu suhteen toimivuudesta. Jos tapahtuu itse aiheutettu vahinko tai tavara on epäkurantti avattaessa, vakuutus ei korvaa ja sopimus voidaan yksipuolisesti purkaa.
- vähemmän luuseri
Kiva kuulla, että kelpaamme. Tosin epäilen, ettei sinunkaan energia ihan kaikkien hoitamiseen riittäisi. Ihanaa, että herra HTZA hyväksyy ikäisensä naisen. Ehkä löytyy vielä toinenkin apulaiseksi.
- HTZA
vähemmän luuseri kirjoitti:
Kiva kuulla, että kelpaamme. Tosin epäilen, ettei sinunkaan energia ihan kaikkien hoitamiseen riittäisi. Ihanaa, että herra HTZA hyväksyy ikäisensä naisen. Ehkä löytyy vielä toinenkin apulaiseksi.
on HTZA.
Ja tässä iässä energiaa ei tuhlata.
Muuten kuin harkiten.
Kolme on kainaloa miehellä.
Kyllä niillä hoitaa.
Hellästi ja rajusti. - edellinen
korpikirjailija kirjoitti:
Kymmenenvuoden takuu suhteen toimivuudesta. Jos tapahtuu itse aiheutettu vahinko tai tavara on epäkurantti avattaessa, vakuutus ei korvaa ja sopimus voidaan yksipuolisesti purkaa.
ohjeet oikeaan säilytykseen ja referenssit tyytyväisiltä käyttäjiltä.Vain tyytyväisiltä.
- HTZA
edellinen kirjoitti:
ohjeet oikeaan säilytykseen ja referenssit tyytyväisiltä käyttäjiltä.Vain tyytyväisiltä.
vahvojen käsivarsien tarjoama syli.
Kaksi vapaavalintaista kainaloa.
Aina kosteat huulet, Vitaliksen voi unohtaa.
Sinisten silmien lumo, rakkausrunoa, jatkuvana virtana, joskus hyviäkin.
Ei-Taberman tukka, ei kaljua, hyvin leikattu. Harmaat ohimot. Eli, voi silittää.
Ainakin selkä pidetään puhtaana.
Terveellinen ruoka jota itse ei tarvitse laittaa.
Taattu laihtuminen. Löysää nahkaa kestetään jos osallistutaan liikuntaan.
Nahan rasvaaminen.
Päivittäin, laajasti.
Jos kaikki on yhtä takkautta ja onnea, niin säilytys "viimeiseen myyntipäivään" asti.
Viikon koeajan jälkeen, en usko että referenssejä, enää, tarvitaan. - aktiivikuluttaja
HTZA kirjoitti:
vahvojen käsivarsien tarjoama syli.
Kaksi vapaavalintaista kainaloa.
Aina kosteat huulet, Vitaliksen voi unohtaa.
Sinisten silmien lumo, rakkausrunoa, jatkuvana virtana, joskus hyviäkin.
Ei-Taberman tukka, ei kaljua, hyvin leikattu. Harmaat ohimot. Eli, voi silittää.
Ainakin selkä pidetään puhtaana.
Terveellinen ruoka jota itse ei tarvitse laittaa.
Taattu laihtuminen. Löysää nahkaa kestetään jos osallistutaan liikuntaan.
Nahan rasvaaminen.
Päivittäin, laajasti.
Jos kaikki on yhtä takkautta ja onnea, niin säilytys "viimeiseen myyntipäivään" asti.
Viikon koeajan jälkeen, en usko että referenssejä, enää, tarvitaan.Jo noilla ohjeilla pärjää! Tuosta tuotteesta on iloa pitkään.
- kawe
koska en nyt lue muiden mielipiteitä (arvostan toki)
Katsoin ohjelman ihan mielenkiinnosta, aihe on nyt niin aktuelli. Elämme individualismin aikaa ja se mielestäni heijastuu kaikkiin ikää katsomatta. Seksistä on tullut puolijumala joka sitten *vihkiytyneiden mielessä jakaa ihmiset menestyjiin ja luusereihin. ,Mutta sehän on vain osa elämää eivätkä kaikki arvota ihmisiä niiden markkinoiden mukaan. Yleinen mielipide ei saisi olla ihan noin simppeli. Asiantuntijat olivat mielestäni vähemmän kyynisiä, mutta nuoren miehen puheessa oli arkipivän realismia, omakohtaisia pettymyksiä.
Tiedän itse koetun perusteella, että joillekin se haaremi tai ns. iskeminen on NIIN helppoa ja objekteja löytyy.
Ei jäänyt huono mieli vaan toteamus, noinhan se menee, jokainen kuitenkin *arvottaa itse elämänsä. - mielenkiintoinen
olen tässä monta vuotta ihmetellyt miksi hyvä ihmissuhde luokitellaan seksipainotteiseksi, voihan se suhde olla hyvä vaikka siihen ei kuuluisikaan seksi sellaisena kuin se ymmärretään.
Joskus elämä tuo tilanteita , että seksiä ei pysty /voi harrastaa ,mutta se ei vähennä sitä rakkautta jota toista kohtaan tuntee.- se ei ole oikein
Hyvä pointti! Kaikenlaiset kukat saavat kukkia, koska sukupuolisuus ja vielä enemmän rakkaus on laaja käsite.
- on kypsä
ikä, kypsä mihin?
Minkälainen on kypsä mies? - Pirre*
tuuohon että saahan sitä aina haluta, mutta se nuoremman pitäminen pitkässä juoksussa on sitten se kinkkisempi juttu..jos tarkoitetaan ihan pidempää parisuhdetta..
- tietävät sen
ja varmaan useimmat miehetkin, että nainen saa AINA miehen jos haluaa. Eri asia on sitten saako aina juuri sen , ketä haluaa.
Miehillä näissä asioissa enemmän ongelmia. Syytä en tiedä, ehkä se löytyy sieltä kokonaisuudesta, mitä ihminen viestittää.
Miksi miehet tekevät enemmän seksuaalirikoksia, mistä tulee viha naista kohtaan, onko se naisen pelkoa, omaa riittämöttömyyttä.
Muukin outo käytös harvinaisempaa naisilla; montako itsensä naispaljastelijaa olet nähnyt puistossa.
Itse muuten juuri perusmiesten ajattelutapojen takia , en voi ajatella seurustelua oman ikäiseni kanssa. Ajatukset niin aataminaikuisia ja naisia ylenkatsovia. Mukavaa päivää! - tottakai saavat !
tietävät sen kirjoitti:
ja varmaan useimmat miehetkin, että nainen saa AINA miehen jos haluaa. Eri asia on sitten saako aina juuri sen , ketä haluaa.
Miehillä näissä asioissa enemmän ongelmia. Syytä en tiedä, ehkä se löytyy sieltä kokonaisuudesta, mitä ihminen viestittää.
Miksi miehet tekevät enemmän seksuaalirikoksia, mistä tulee viha naista kohtaan, onko se naisen pelkoa, omaa riittämöttömyyttä.
Muukin outo käytös harvinaisempaa naisilla; montako itsensä naispaljastelijaa olet nähnyt puistossa.
Itse muuten juuri perusmiesten ajattelutapojen takia , en voi ajatella seurustelua oman ikäiseni kanssa. Ajatukset niin aataminaikuisia ja naisia ylenkatsovia. Mukavaa päivää!Olen samaa mieltä. On totta, että miehet tekevät seksuaalirikoksia, paljastelevat itseään ja uhkailevat/ahdistelevat naisia ja LAPSIA !
En ole minäkään nähnyt naispaljastelijaa tai kuullut että nainen raiskaa lapsen! On tarpeellista olla varuillaan miesten suhteen. Jos kunnollista ei saa, parempi olla yksin. tietävät sen kirjoitti:
Itse muuten juuri perusmiesten ajattelutapojen takia , en voi ajatella seurustelua oman ikäiseni kanssa. Ajatukset niin aataminaikuisia ja naisia ylenkatsovia. Mukavaa päivää!samoin, Hyvää päivän jatkoa.
En osaa sanoa mittää tuohon, että miksi, - kai miehillä on vain fyysiset mahdollisuudet/kin paremmat mainitsemiisi tekoihin..
Enkä kyllä niputtaisi kaikkia ikäluokkani/kaan miehiä jämähtäneitten kategoriaan, nuorissakin on jo syntymästään vanhoja/vanhoillisia..riippuu kai pään sisuskaluista, kuinka jämähtänyt tai vastaavasti notkea ihminen (mieskin)on ajatuksiltaan ja asenteiltaan.
Olen tavannut hyvinkin nuoria vanhoja..
- varallisuus
ei paljon markkinoilla auta. Koska aniharva mies katsoo naista sen vuoksi, että sillä on omaisuutta.
Jos miehellä on rahaa ja omaisuutta, siilä eletään, ja nainen jemmaa oman omaisuutensa omille perillisilleen, mikä ei huono asia ole. Ostaa ehkä lerran vuodessa keittiönpöydälle vahakangasliinan.- kokemuksia mulla
Naisen varallisuus todella painaa, jopa nuoren ja kauniinkin. Töissä käytiin oikein läpi kuiskien ne nuoret naiset, jotka olivat varallisuuden perusteella ns. hyviä naimakauppoja. Tytöthän ovat nättejä kaikki, joten varallisuudella haettiin eroja heistä.
Oma pitkälle maksettu asunto Helsingin kantakaupungissa osoitti jo varallisuutta, ei kauniit vaatteet. - vielä ed. 13.50
"Jos miehellä on rahaa ja omaisuutta, siilä eletään, ja nainen jemmaa oman omaisuutensa omille perillisilleen, mikä ei huono asia ole."
Monella miehellä ei todellakaan ole paljoa varallisuutta alkupullistelujen jälkeen. kokemuksia mulla kirjoitti:
Naisen varallisuus todella painaa, jopa nuoren ja kauniinkin. Töissä käytiin oikein läpi kuiskien ne nuoret naiset, jotka olivat varallisuuden perusteella ns. hyviä naimakauppoja. Tytöthän ovat nättejä kaikki, joten varallisuudella haettiin eroja heistä.
Oma pitkälle maksettu asunto Helsingin kantakaupungissa osoitti jo varallisuutta, ei kauniit vaatteet.hävinnytkin, - vanhan naisen varallisuutta; kaik männy rakkauvven tähen.
- Kalle Kotton
vielä ed. 13.50 kirjoitti:
"Jos miehellä on rahaa ja omaisuutta, siilä eletään, ja nainen jemmaa oman omaisuutensa omille perillisilleen, mikä ei huono asia ole."
Monella miehellä ei todellakaan ole paljoa varallisuutta alkupullistelujen jälkeen.Kun monet miehet on naisenkipeydessään niin tolloja, että kun naisen saavat, hyväksyvät lampaan lailla lampaan lailla kaikki, mitä nainen älyää pyytää.
Keittiöremontista se alkaa, sitä seuraa kylppäriremontti. Huonekalut siinä pannaan uusiksi, auto siinä sivussa, pari ulkomaanmatkaa.
Kaikki tämä miehen piikkiin, ei siinä muutama kymppitonni kauaa kestä. - lampaan lailla
Kalle Kotton kirjoitti:
Kun monet miehet on naisenkipeydessään niin tolloja, että kun naisen saavat, hyväksyvät lampaan lailla lampaan lailla kaikki, mitä nainen älyää pyytää.
Keittiöremontista se alkaa, sitä seuraa kylppäriremontti. Huonekalut siinä pannaan uusiksi, auto siinä sivussa, pari ulkomaanmatkaa.
Kaikki tämä miehen piikkiin, ei siinä muutama kymppitonni kauaa kestä.Ei muutama kymppitonni tee miestä varakkaaksi. :D
- Kalle Kotton
lampaan lailla kirjoitti:
Ei muutama kymppitonni tee miestä varakkaaksi. :D
Keittiöremppa maksaa kymppitonnin, kylppäriremppa saman.Olen muuten tehnyt kummankin, että hyvä tuntuma mitä maksaa. Nuo mitä luettelin, niin siinä äkkiä viidestäkymmenestä tonnista eroon pääsee.
Kalle Kotton kirjoitti:
Keittiöremppa maksaa kymppitonnin, kylppäriremppa saman.Olen muuten tehnyt kummankin, että hyvä tuntuma mitä maksaa. Nuo mitä luettelin, niin siinä äkkiä viidestäkymmenestä tonnista eroon pääsee.
Kaukokatseita on kodin kunnossapito. Siinä ei eukko hyödy sen enepää kuin ukkokaan vai mitä. Asunnon arvo säilyy ja jos ero tulee käy paremmin kaupaksi.
- Pirre*
Kalle Kotton kirjoitti:
Kun monet miehet on naisenkipeydessään niin tolloja, että kun naisen saavat, hyväksyvät lampaan lailla lampaan lailla kaikki, mitä nainen älyää pyytää.
Kaikki tämä miehen piikkiin, ei siinä muutama kymppitonni kauaa kestä.sitten sen väärtiä...
- Kalle Kotton
korpikirjailija kirjoitti:
Kaukokatseita on kodin kunnossapito. Siinä ei eukko hyödy sen enepää kuin ukkokaan vai mitä. Asunnon arvo säilyy ja jos ero tulee käy paremmin kaupaksi.
Kyllä naiset rahanarvon tuntee, kun on omat rahat kyseessä, mutta silloin, kun toisen piikkiin pääsevät toiveita esittämään, ei toiveilla ole äärtä, ei määrää. Miehillä vaan joskus on tunnelmat, kun Sillanpään Satulinnassa. Sinulle mä aarteeni antaisin, jonka vuoksi kärsin ja taistelin.
Sitä en kyllä tiedä kenelle se Sillanpää sitä lauloi. - Kalle Kotton
Pirre* kirjoitti:
sitten sen väärtiä...
näyttää vipinää tulevan, kun se naisen löytää. Siinä tuossa yhteen keittiöön kannetaan kaappeja sisälle ja vanhoja ulos. Meni siinä hyvä mies pilalle, ihan hyvin ois pärjännä itekseen niillä vanhoilla:).
- Pirre*
Kalle Kotton kirjoitti:
näyttää vipinää tulevan, kun se naisen löytää. Siinä tuossa yhteen keittiöön kannetaan kaappeja sisälle ja vanhoja ulos. Meni siinä hyvä mies pilalle, ihan hyvin ois pärjännä itekseen niillä vanhoilla:).
taivaallinen voima, naisella hi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770