HÄH?

TanjaV.

Olemme koittaneet lasta vähä aikaa ja yhden keskenmenon jälkeen muutamien kuukautisten jälkeen uudelleen. Nooh, nyt on menkat 3-4 päivää myöhässä ja tein aamulla onni-raskaustestin jossa kerrottiin sen näyttävän tuloksen jopa päivän jälkeen (siis menkkojen pois jäännistä), mutta eipäs tullut kahta viivaa! Eli siis, missä kuukautiset jos en ookkaan raskaana (mulla on aina ollu tod säännölliset) vai pitäiskö olla luottamatta nyt negatestiin ja tehä toiveekkaana myöhemmin uudestaan? Voiko se onni ollaki epävarma??

4

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskenmenokin

sekoittaa hetkellisesti rytmiä...varsinkin jos sulla ollut vain parit menkat sen jälkeen. Mulla ainakin meni keskenmenon ja raskauksien jälkeen 3-4kiertoa ennen kuin rytmistä tuli säännöllinen.

• Toivossa...

tein viisi kappaletta testejä edellisessä kierrossa, joka on yleensä suht säännöllinen, mutta viimeiks yli 60 päivää..
      Kierrot voi venyä monestakin syystä, muutaman päivän jälkeen ei varmaan kannata olla vielä kovin ihmeissään.

• -H-

Mulla jopa näyttänyt joskus haamuplussiakin netistä ostetuilla testeillä kun menkat oli muutaman myöhässä, mutta en kumminkaan ollut raskaana...

Itse en ainakaan usko yhteenkään testiin ennen kuin pärähtää selvästi kaksi viivaa tai plussa...

tosin nuo haamut on saattanut olla varhaisia keskenmenojakin, mutta silloin tehtiin veritestitkin eikä niissä näkynyt yhtään mitään...

Eli jos testiin ei tule selviä viivoja et varmaankaan ole raskaana, vaan kiertosi on jostain syystä tälläkertaa hieman pidempi....

ja siihen voi vaikuttaa niin moni asia, kuten esim stressi...

• onkin tapahtunut

eri aikaan kuin yleensä esim viikkoa ennen menkkojen alkua niin silloinhan testi ei näyttäisi vielä tuossa vaiheessa plussaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe