Pidä sinä kurissa
nuo karkailevat
ajatuksesi
piilossa
hivelevä hymysi.
Siellä missä on
viaton neito
vaaleassa korsetissaan
on julmat karheat kädet
odottamassa
oikeaa hetkeään.
Siellä missä on
hellä katse
vieno hymy
on myös
kylmät silmät
ja janoinen suu.
Ole sinä varovainen
vallattomassa vartalossasi
joka pajunvitsan tavoin
helposti taipuu.
Täällä omansa ottavat
toisinaan toistenkin
mikä kahleetta kulkee
se kahletta kaipaa
joka suojatta vaeltaa
se laukausta anelee.
Panssari
11
311
Vastaukset
- lindalinda1
wau sanon minä !
Siis tässä runossasi suorastaan kihelmöi, tuntuu
ja näkyy kahden ihmisen välinen sähkö. Ihanaa,
aivan ihanaa luettavaa Sinulta, jonka runot ovat
olleet niin kauan jo tummien vesien kristallia.
Loppuosa runostasi taas on sellaista suuren ajat-
telijan sanomaa, mutta edeltävä sitä minkä tuossa
aiemmin sanoin.
Mahtavaa !- AmandaK
Eläs ny ku mie iha punastun tääl :D
Suuresta ajattelijasta mie en tiiä, minuu yleensä kutsutaan ennemmin suureksi haihattelijaksi :D
Mutta kiitos, paljon :)
- mies-v57
Varo minua, osaan olla mies
pehmeällä äänellä ja ujolla hymyllä.
Ottaa sinut huomioon ja imarrella.
Ja samassa syöksyä Tiikerin tavoin.
Olekkin varovainen, vaikka turkkini
näyttää pehmeältä ja tuntuu kädessä
lämpimältä. Ja sen syliin on helppo
kulkea. Se tempaisee myös mukaansa.
Villiintyy ja kuumenee. Herää liekkiin
ja ryöstää sydämesi, Rakkautesi.
Ottaa sinut ja ei koe armoa. Sytyttää
sinut ja olet mennyttä valkoisissasi.
Olet erään Rakkauden kuljetettavana.
Ja kuljet yhä ylemmäs selkäsi hikisenä.
Kihelmöit joka kohdasta ja vaadit
lisää. Olet Tiikerin Rakkauden airut.
Vapaudut ja kuljet vain ylemmäs.
Unohdat pyhät päätöksesi ja olet
kokonaan mukana. Tahtoen, Tahtoen
niin että huudat ja miehen Rakkaudessa.
Ja se on vain murunen ja alku.
Olen nälkäinen ja janoinen.
Lisää Rakkautta.
http://www.youtube.com/watch?v=jy6L_bt6Flk
Kiitos runostasi.
Viattoman neidon todellisuus,
voi tosiaan olla erilainen.
Rakkauden takana olla
yllätyksiä.
Mutta terve mies rakastaa
yllätyksiä ja osaa suhtautua
viattomiin neitoihin.
Itsekkin viattomana...
Iloinen ja hauska
runosi.
Älykästä ja aidon
Naisen tekstiä.
Todella persoonallinen
ja hieno runosi.
Pidin kovasti.pakko laittaa viestiä tälleen ja kehua myös vastaus runoasi. Vau! :)
Hyvä että täällä vielä vastaillaan runoon runolla, siinä on jotain "intiimimpää".- AmandaK
Ihana vastaruno! Aivan ihana!
Ja kiitos sanoistasi :)
Tässä hyvä kerronta, lyhyttä ja napakkaa. Pikkuisen mystista ripausta, varoituksen uhkaa. Hyvä runo kuin edellisesikin.
- AmandaK
Kiitos kaunis, mukava että kävit ja pidit :)
- padme_amidala
..varoituksen sana lienee paikallaan viattomalle neitokaiselle, joka luottavaisin silmin katsoo maailmaa. Vähän liika kolkko loppu, minä pidän enemmän sellaisista pehmoisista lopuista:
"mikä kahleetta kulkee
se kahletta kaipaa
joka suojatta vaeltaa
se laukausta anelee"
-----------------------
mikä kahleetta kulkee
se kihloja kaipaa
joka suojatta vaeltaa
se kainalon turvaa anelee
-----------------------
juu ja vähän pussailuita päälle, et olis varmaan arvannut : )
aika epeli olet kirjoittamaan näitä : )
Kiitos lukuhetkestä : )- AmandaK
Epäilemättä olisi löytynyt kihloja ja pusuja ja suukkoja :D
Onneksi sinä osaat niistä niin hyvin kirjottaa niin mun ei tartte opetella :D
Kyl sie minut tiiät, en mie sellasii hömpötyksii :P
- Miekko
Tuota, tuota.. tämä oli aivan häkellyttävän hyvä runo. En osaa arvioida tätä runon arvolle sopivalla tavalla, tämä oli aivan mykistävä kokemus!
Puhelen vain tuntemuksiani... Ensinnäkin jäin miettimään runon alussa sitä, että kuuluvatko julmat kädet, kylmät silmät jne. jollekin toiselle vai itse naidolle.. Hyvyyttä käytetään hyväksi, mutta myös hyvyyteen voi kätkeytyä paljon pahuutta.. Ehkä jätitkin tämän tarkoituksella avoimeksi ja mietittäväksi...
Viattomuus ja vallattomuus joutuu otettavaksi... Suuri kysymys tässä on, lähteekö leikkiin mukaan (sen omilla aseilla) vai pitääkö kiinni periaatteista, maksoi mitä maksoi.. Runon loppu tuntuu viittaavan ainakin minun mielessäni lohduttomaan vaihtoehtoon...
Loppu oli tehokas. Koko runo oli hyvä, lopussa vaihdettiin vielä vähän terävämpään nuottiin "Täällä omansa ottavat, toisinaan toistenkin" - kaikki riistetään, omat ja vieraat.
"Mikä kahleetta kulkee, se kahletta kaipaa" - vapaus on vain väliaikaista, näennäistä, pian ne kuitenkin sinut kiinni saavat.
"Joka suojatta vaeltaa, se laukausta anelee" - Oma syysi, jos kuljet suojatta ja viattomana tällaisina aikoina.
Tuota tuota, en paljoa pysty sanomaan... Tiivistän: Parhaita runoja, mitä olen tällä palstalla lukenut koskaan.- AmandaK
Mitä mie sanoisin, niin upeita kohteliaisuuksia sisältyi taas tuohon palautteeseen..
Jäin ihan miettimään mistä tää runo kumpusi, tuon palautteesi ansiosta ja sait siihen minullekin ihan uutta näkökulmaa.
Mä olin tähän itsekin ihan tyytyväinen, todella iloinen että sinä ja muutkin olette tästä pitäneet.
Kiitos miekko, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298