Uutisissa sanottiin että salmonella on lisääntynyt suomessa matkailun lisääntymisen myötä.
Yleisin matkakohde mistä salmonellaa suomeen tulee on THAIMAA, ei sii segypti.
Egyptiä ei edes mainittu.
Salmonellaa
13
978
Vastaukset
- yök salmonella
Toivotaan, ettei salmonella tule sieltä. Olen ensi kuussa lähdössä Egyptiin. Kahdelta edelliseltä Thaimaan matkalta sain sitkeän salmonellan...
- sukupuolitaudit?
Olen ymmärtänyt että intialainen hyppykuppa on rantautunut Egyptiin. Kuulemma rantabaareissa on niin kuumaa että se hyppii jopa 2-3 metriä. Onneksi siihen löytyy lääkettä, pahempi on tuo sankkeri.
- yks vaan
Minä sain mitä todennäköisemmin salmonellan juuri egyptistä (sharmista) varmoja tuloksia en vielä ole saanut mutta lääkäri oli sitä mieltä että kaikki oireet ovat kuin salmonellassa..
- toinen kans
ootko se sama tyttö, joka söi viikon vain salaattipöydästä, muu ruoka oli "paskaa"?
- kun ei ....
Eihän kukaan ole niin pöljä, että matkustaa tuollaiseen paskatunkioon, kuin egypti.
- paskatunkiosta
Nuorena miehenä tuli seilattua ja käytyä useassa maassa. Meillä oli lastinpurkua Egyptissä, Marokossa ja Algeriassa. Lastin purku oli käsityötä, eli jäi rutkasti aikaa tutustua sataman ulkopuolisen elämään. Silloin päätin että vapaaehtoisesti en enää tänne tule. Olen ollut 23 vuotta maissa ja harrastan vaimoni kanssa matkailua. Ei ole ollut puhettakaan lomailla näissä paskatunkiomaissa. Köyhät ne matkustaa Egyptiin.
- varttuneempi
paskatunkiosta kirjoitti:
Nuorena miehenä tuli seilattua ja käytyä useassa maassa. Meillä oli lastinpurkua Egyptissä, Marokossa ja Algeriassa. Lastin purku oli käsityötä, eli jäi rutkasti aikaa tutustua sataman ulkopuolisen elämään. Silloin päätin että vapaaehtoisesti en enää tänne tule. Olen ollut 23 vuotta maissa ja harrastan vaimoni kanssa matkailua. Ei ole ollut puhettakaan lomailla näissä paskatunkiomaissa. Köyhät ne matkustaa Egyptiin.
mutta ymmärryksesi ja sivistyksesi on noin 3-5 vuotiaan tasolla.
- ei aivopesty
varttuneempi kirjoitti:
mutta ymmärryksesi ja sivistyksesi on noin 3-5 vuotiaan tasolla.
totuutta, tuollaisesta paskaläjästä, kuin egypti?
- elämäonedelleen
ei aivopesty kirjoitti:
Mene sinne kanariansaarille että saat palvelua
suomenkielellä, ei tarvitse osata sanaakaan
englantia, ja varmasti saat myös muussit ja lihapullat, ei tarvitse tutustua mihinkään uuteen! - Tarmo..
Jos osaat lukea, niin katseleppas tilastoja suomalaisten matkustelusta.
Mutta nyt nyúkkumaan siitä. päikkärit ottamatta. - voi ja saa kertoa
ei aivopesty kirjoitti:
Totuuden voi aina kerto, sinun aivokapasiteettisi siihen ei näköjään riitä. Eli, pesty liikaa !! Ei se ole tänne kirjoittavien vika ettei sinun rahat riitä edes Egyptin matkaan. Mutta älä masennu, lähde vaimosi kanssa kävelylenkille, se virkistää.
- kun seuraa.
Tarmo.. kirjoitti:
Jos osaat lukea, niin katseleppas tilastoja suomalaisten matkustelusta.
Mutta nyt nyúkkumaan siitä. päikkärit ottamatta.Ne kun paskatunkioon lähtee, ne eivät koskaan muualla ole käyneet. Kiva mennä kun on tuttu paikka, ei eksy. Pistetään kortti tutuille, kuumaa 29º ja puhdas vesi. Siinä kaikki. Vituttaa vieläkin kun kaveri täytti tasavuosia ja piti juhlat Hurghadassa,vai mitä nyt sen ripulipaikan nimi oli. Arvatkaa nautinko kun oli viikko tilattu kiireitten takia, toiset jäi vielä viikoksi. Ei nekään enää mene toisten.
- itse-----
käynyt egyptissä,suosittelen.
totta että siellä on likaista joka paikassa.
mutta eihän kaikkeen tarvi koskea,
pitää kädet vaikka taskussa.
ja pelaa vaikka tasku biljardia,joo ihan ite.
cairo oli tosi likainen ,mutta minä nautin matkastani.
terv. pöljä joka haluaa nähdä maailmaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318