isot häät, lyhyt avioliitto

??lsl

Nykypäivänä lähes kaikki haluavat mässäillä suurilla satumaisilla häillä, valkosine hevoskärryineen jne. Silti avioliitot ovat entistäkin lyhyempiä.. Osaako joku kertoa minulle miksi näin on käynyt ja mitä se kertoo tämänhetkisestä elämäntavastamme??

20

5340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUTTA NIIN

      TOTTA!!!!!!!!

    • fwvefgdf

      Jännät häät tarjoaa sellaisen, mutta avioliiton arki ei. Tyhmät ja lapsena kaiken haluamansa saaneet romanttisia draamoja ja komedioita ahmineet naivit ihmiset odottavat liikoja.

    • tottuneet

      saamaan enemmän kuin mitä toivomme ja tarvitsemme, emme tyydy niin vähään mikä toisaalta riittäisi. Sillee se menee. Emme osaa enää arvostaa aitoa rakkautta ja välittämistä.

    • Miu.

      Tuttuni piti isot unelma-satuhäät pari vuotta sitten... liitto kesti vaille 4 kk ennenkuin haettiin eroa, kuulemma jo häistä seuraavalla viikolla morsian oli alkanut vehtailemaan best manin kanssa... uskomatonta!

      • myös sulhanen

        muisti olla perinteistä kiinni pitävä eli perinteethän velvoittavat morsiammen vanhempien kustantavan häät.


      • 300 vieraan häät
        myös sulhanen kirjoitti:

        muisti olla perinteistä kiinni pitävä eli perinteethän velvoittavat morsiammen vanhempien kustantavan häät.

        sisarelleni, jolle kaikki oli vain kulissia ja valkaistuja hampaita. Vielä lisäksi suuri omakotitalo, kun sattui olemaan kaunis ja hyvä tytär. Parikymmentä vuotta myöhemmin velkaantunut eronnut, joka haalii rahaa vanhalta äidiltään mukanaan ahneet lapset,velkakierteessä.
        Ei koskaan tarpeeksi. Avioliittokin oli kauppatavara.


      • Willy Raschawilly

        Hauskaa, päästään kohta vielä isompiin häihin. Ja entäs sitten kolmannella kerralla - tuskin maltan odottaa!


    • tyttöjen, poikien illat

      reissut ja kapakat ilman puolisoa. näistä voi syntyä ihastus, ja suhde. onnistunut flirtti ruokkii toista kertaa, siitä se lähtee. kohtuus kaikessa ja oikea sitoutuminen on välittämistä. miks pitää mennä yksin?????????????????? ja saa..

      • eteen sattui

        Tuosta se lähtee ja kivaa on! Liikaa tv-sarjoja on tullut katsottua!!
        Tehkää mitä vaan kunhan ei mukuloita!


      • olen ihmetellyt

        Ehkä nykyään ihmiset ajattelevat,että kaikki mulle ja heti.avioliittoon pitää sitoutua,pitää rakastua omaan mieheen uudestaan.Kyllä aviopuliso saa ottaa päähän,se kuuluu asiaan,mutta ei tarvi heti lähteä etsimään jotain varalle.


    • Nukuin onneni ohi???

      Järkyttävää. Miten huomasin tämän totuuden vasta nyt. Häissä oli 400 vierasta 23 vuotta sitten, enkä ole edes tajunnut että olen tehnyt suuren synnin kun en ole puolison kanssa hopeita ajtellut jakaa. Voi herran jestas, tässä on ihan liikaa ehditty rakastamaan ja muuta. Ei tullut mieleen naimisiin mennessä ettei puolison rakastaminen ole sopivaa, kun tuli noita vieraitakin kutsuttua...... Voi, voi minua....

      • J. Skoogum

        Taidat olla vähän tyhmä.


    • realist

      Haetaan suuria asioita,jotka kuitenkin on feikkiä,pelkkä katse ja läheisyys riittää,itselläni on just se ongelma,että toinen juhlii jatkuvasti kavereiden kanssa ja ainut kiinnostava asia on juhliminen,mulla taas on kotielämä ja hali tärkeimmät asiat,voi kun löytäis sen hyvästä ruuasta,puutarhasta,sexistä ja kaikesta yhteisestä kivasta pitävän ihmisen...

    • realist

      Realist on mukiinmenevä mies,jos luulit,että olen nainen.

      • Vai muka mies!

        Mies??? Ämmä sinä olet kun internetsissä ruikutat.


    • Olavi2

      Minulla oli suuret häät aikoinaan Rautjärvellä.
      Ja vaimoni oli juuri täyttänyt 17 vuotta.
      Olimme avioliitossa 30 vuotta.
      Hän teki minulle 6 lasta. Mutta sitten itse
      lähti pois tästä ajasta. Syöpä vei hänet pois
      minulta. Ja minä läksin Suomeen, ja löysin sieltä
      uuden vaimon, ja toin hänet tänne Kanadaan.
      Ja nyt meillä on kaikki hyvin. Oma velaton talo,
      kaksi autoa, iso autotalli ja iso talo täällä.
      Jumala on sen kaiken minulle antanut. Ja olen kovasti kiitollinen Jumalalle ja Jeesukselle.
      Joka on kaiken hyvän antaja. Olin leskenä kaikkiaan 16 kk:tta. Mutta Jumala auttaa, kun häneltä apua pyytää.

      Olavi

      • Solttu P.

        Ei mene hyvin sinullakaan, miesparka. Taitaa heittää päästä eikä ihan vähää sittenkään.


    • tänäpäivänä

      kannattaa ehdottomasti laatia ja muistaa vahvistaa se vielä masitraatissa. Ja mulla oli onneks niin viisaat vanhemmat, et tehdessään testamenttia, oli siinä kohta: lastemme mahdollisilla aviopuolisoilla ei erotessa ole oikeutta perintöön. Perimme kukanenkin arvokkaalta alueelta suurehkot maaomaisuudet.

    • pienet häät

      itselläni ei ollut ku tosi pienet häät ei tanssittu minun häitä ja vielä olen paskan kaa aviossa kaikki päin p...

    • tukiaiset.

      tuksu ja arto ovat tästä varoittava esimerkki.:D :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe