tämä taivalluksemme rakkauden
maassa on ollut epävakaista
tuuli on vaihtanut tunteitamme
pahat tuulemme ovat kadonneet
onneksi olet tuuli olemassa
kyyneleet ovat virranneet
olisin toivonut niiden
olleen näkymättömiä
rakkaudesta, siitä suuresta
on tuntunut joitakin
pistoksia, sellaisia
pienen pieniä
tänään annan tuulen puhaltaa
keväinen tuulahdus mereltä
tuo uusia ja voimakkaita
ihmeitä
uskon niin
6
411
Vastaukset
- Tuuli puhaltaa
Rakkauden tuuli on aina epävakaista
Millähän tuulella olet nyt?
Hohtavatko nyt sinun meren siniset silmät?
Muistan, niissä pienen pieniä tähtiä loistaa
Rakkaus kuin meri, syvä ja loputon,
Vain rohkeus kantaa aaltojen yli
Sielun purjeisiin luotan
Mihin ne vievät?- rakkaaltasi
tuuli vaihtelee rakkauden lailla
nyt on tuuli rauhallinen
silmäni ovat siniset, tiesit sen
pienet tähdet taivaalla loistaa
rakkauden meri ja myrskyisät aallot
antavat haastetta, päästä yli ja
saapua satamaan rauhaisaan - jos osaat lukea
rakkaaltasi kirjoitti:
tuuli vaihtelee rakkauden lailla
nyt on tuuli rauhallinen
silmäni ovat siniset, tiesit sen
pienet tähdet taivaalla loistaa
rakkauden meri ja myrskyisät aallot
antavat haastetta, päästä yli ja
saapua satamaan rauhaisaanKirjoitat niin kuin vain yksi voi kirjoittaa ja sen takia luotaan omaan vaistooni.
Osaat näitä pieniä avainsanoja, joiden lukkoja avataan. Jos löysit nämä avaimet tieltä sattumalta, silloin nämä sanat eivät ole sinulle tarkoitettu. Ne ovat vaan yhdelle ainoalle, joka oli kerran valittu.
Mutta sinun runot ovat niin lähellä minun sydäntäni - rakkaaltasi
jos osaat lukea kirjoitti:
Kirjoitat niin kuin vain yksi voi kirjoittaa ja sen takia luotaan omaan vaistooni.
Osaat näitä pieniä avainsanoja, joiden lukkoja avataan. Jos löysit nämä avaimet tieltä sattumalta, silloin nämä sanat eivät ole sinulle tarkoitettu. Ne ovat vaan yhdelle ainoalle, joka oli kerran valittu.
Mutta sinun runot ovat niin lähellä minun sydäntänitähdet tuovat sanoja, miksen osaisi ?
nyt ne eivät loista, on vaistosi hyvä
lukot ovat syntyneet avautumaan
aikanaan, tallessa avaimeni ovat
löytöavaimilla tuskin löytää
oikeaa lukkoa
hyvä, kun saan olla jollain
muotoa sydämesi lähellä, se
lämmittää mieltä, siitä myös
sinua kiitän
- arvaa kuka
vaan metsäpalovaara -
ettei vaan matkaisi tänne
valkotornado...- rakkaaltasi
ja jonain päivänä, tosiaan
vaarana metsäpalo, ei sentään
niin isona kuin arvuuttelet...
ps. enkä nyt itse arvaa, vaikka
arvuuttelen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793