Hei!Jos Goasta on negatiivista tietoa haluiaisin tietää.Onko se hygienia taso ihan 0 vai siinä keskivaiheilla?Käsidesi kannattaa kai olla mukana?Vessat yleisissä paikoissa onko siistit vai vai hygieenittömät?Ruokailu ja iltaelmä minkälaista?Kannattaako lähteä alle 15 lapsen kanssa?Mikä hotelli olisi hyvä kahdeksi viikoksi?Olisin erittäin tyytyväinen jos saisin näihin kysymyksiin asiallisia ja osuvia vastauksia!Kertokaa myös jos on joku matkatoimisto sim.Finnmatkat joka on ihan inn täällä kohteessa.Kannataako syödä esim.Relax tabletteja ettei se yrjötauti yllätä?Ihmiset kai ihan ystävällisiä?
Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää jatkoa!(Nipa)
Etelä-Goa(Esitietoja kohteesta)
5
795
Vastaukset
- tietoa
Oheisesta linkistä löytyy "kaikki" mahdollinen Goasta ja eritasoisista hotelleista:
http://www.gogoa.com/index.html
Matkat kannattaa hoitaa Finnairin ja jonkun paikallisen lentoyhtiön kautta. Meno-paluu HEL-BOM-GOI-BOM-HEL esim. alle 500 euroa veroineen. - vastausta
Ei se hygieniataso Goalla niin huono ole kun voisi kuvitella. Viime reissulla mulla oli käsidesi mukana ja se hävisi ensimmäisenä päivänä. Eipä tullut uutta hankittua ja silti vatsataudilta säästyttiin. Ei kannata ottaa pakettimatkaa, lennot ovat tosi halpoja. Finnairilla Mumbaihin tai Delhiin ja siitä Goalle esim SpiceJetillä ja Kingfisherillä. Majoitusta löytyy laidasta laitaan. Etelään jos olette menossa, voisin suositella Palolem Beachia. Rannalla on paljon ravintoloita mutta bileet eivät jatku yöhön asti niin kuin esimerkiksi Galangutella mikä on monien makuun turhan rauhaton. Ihanaa beach hut-majoitusta paljon saatavilla eri tasoisina ja hyvään hintaan! Hyvin varmasti viihtyy myös teini-ikäinen mukana matkassa.
Pitäkää hauskaa!- matka..
Ei ne ns. pakettimatkatkaan aina ole välttämättä kalliimpia,viime talvena 2 viikkoa halvimmillaan 465 euroa.Ruotsin kautta 2 viikkoa 300 euroa.Se on vaan näissä matkoissa ongelma että eivät nykyisin myy pitkäkestoisia matkoja,esim.6 viikkoa.
- Justtulin
Mun mielestä taas Palolem oli semmoinen paikka, mihin en ikinä veisi lapsia. Kauheita parakkiröttelöitä ranta täynnä. Sinänsä ranta kyllä oli kaunis. Mulle ois saanut maksaa, että olisin moisessa rotiskoissa majoittunut. Viereisestä Patnem:ista löytyi sentään siedettävää asumusta. Menisin lasten kanssa vaikka Benaliumiin tai Colvaan. Ihanat rannat ja majoituksissa varaa valita.
- niitä parakkiröttelöitä
Justtulin kirjoitti:
Mun mielestä taas Palolem oli semmoinen paikka, mihin en ikinä veisi lapsia. Kauheita parakkiröttelöitä ranta täynnä. Sinänsä ranta kyllä oli kaunis. Mulle ois saanut maksaa, että olisin moisessa rotiskoissa majoittunut. Viereisestä Patnem:ista löytyi sentään siedettävää asumusta. Menisin lasten kanssa vaikka Benaliumiin tai Colvaan. Ihanat rannat ja majoituksissa varaa valita.
Kyllä meidän ystävät lasten kanssa niissä oli ja olivat todella tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780