Mitkä matkatoimistot

ihastunut Intiaan

Hei!
Mitkä eri matkayhtiöt tekevät matkoja Intiaan Tjäreborgin ja Aurinkomatkojen lisäksi. Onko tietoo kellään tekeekö Finnmatkat ensikaudella.
Kiitos etrukäteen.

11

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimisesti..

Omatoimisestihan me taidetaan nykyään sinne suurin osa mennä. Finnairilla vaan Delhiin tai Mumbaihin ja siitä paikallisella firmalla eteenpäin. Majapaikkoja Intiasta löytyy aina.

• Tulee...

Tulee omatoimireissu myös edullisemmaksi, kuin valmismatka!

• riippuu....
        Tulee... kirjoitti:

Joskus voi saada pakettimatkan äkkilähtönä niin edullisesti, että omatoiminen tulee väkisin kalliimmaksi. Viime keväänäkin taisi olla joitain pakettimatkoja tarjolla 300 eurolla. Sillä ei saa lentolippujakaan. Mutta yleensä omatoiminen tulee halvemmaksi.

• ainakin
        Tulee... kirjoitti:

näkee Intiaa muustakin kuin pakettimatkaajan vinkkelistä!

• lentää.....
        ainakin kirjoitti:

näkee Intiaa muustakin kuin pakettimatkaajan vinkkelistä!

Ja saa lentää paremmilla koneilla ;))

• matkat..
        lentää..... kirjoitti:

Ja saa lentää paremmilla koneilla ;))

Toiset menee pakettimatkalle ja toiset ei,syitä on monia.Viime hetken matkoja saa samalla rahalla kuin reittilennot,itse kyllä istun mieluummin ahtaammin ja matkustan perille nopeammin,yleensä loman pituus 2-4 viikoa.Ei kaikki halua käyttää yhden suunnan matkaan 30 tuntia,saattaa myös joutua yöpymään matkan varrella tai jatko lento on kokonaan peruttu.Näinkin on käynyt.Eri asia tietysti jos perillä oleilee pitempään tai matkat myyty loppuun.Itsellä on toistakymmentä Goan matkaa,olis mahdollisuus olla vaikka talvet siellä mutta muiden syiden takia ei käy.Ei kai sillä pitäs olla merkitystä millä sinne matkustaa,vaan se miten asiat ja ajan perillä käyttää.Itse olen ollut häissä ja hautajaisissa ja monessa muussakin jutussa vaikka olen ns.pakettimatkalainen.

• niin 30 h
        matkat.. kirjoitti:

Toiset menee pakettimatkalle ja toiset ei,syitä on monia.Viime hetken matkoja saa samalla rahalla kuin reittilennot,itse kyllä istun mieluummin ahtaammin ja matkustan perille nopeammin,yleensä loman pituus 2-4 viikoa.Ei kaikki halua käyttää yhden suunnan matkaan 30 tuntia,saattaa myös joutua yöpymään matkan varrella tai jatko lento on kokonaan peruttu.Näinkin on käynyt.Eri asia tietysti jos perillä oleilee pitempään tai matkat myyty loppuun.Itsellä on toistakymmentä Goan matkaa,olis mahdollisuus olla vaikka talvet siellä mutta muiden syiden takia ei käy.Ei kai sillä pitäs olla merkitystä millä sinne matkustaa,vaan se miten asiat ja ajan perillä käyttää.Itse olen ollut häissä ja hautajaisissa ja monessa muussakin jutussa vaikka olen ns.pakettimatkalainen.

Lento Helsingistä Mumbaihin kestää 7 h ja siitä Goaan 1 h. Ei siitä 30 tuntia tule. Nopeammin ja miellyttävämmin reittilennoilla Goaan pääsee kuin pakettimatkalla. Kokemusta on molemmista. Vähän on odotusaikaa Mumbaissa, mutta Goan ja Mumbain välillä kulkee niin monta vuoroa, että sekin sujuu tosi kätevästi. Delhiin lento Helsingistä ketää 6 h ja sieltä Goaaan 2 h. Ei taida olla ihan ajan tasalla nuo sinun tietosi?

Mutta tottakai homma on niin, että toiset menee mieluummin pakettimatkalle ja toiset omatoimisella. Itse kun olen tottunut omatoimisiin, niin en ikinä lähtisi pakettimatkalle - tai no lähtisin jo tosi halvalla saisin, mutta niitä tosi halpoja on erittäin harvoin tarjolla.

• ja matkat
        niin 30 h kirjoitti:

Lento Helsingistä Mumbaihin kestää 7 h ja siitä Goaan 1 h. Ei siitä 30 tuntia tule. Nopeammin ja miellyttävämmin reittilennoilla Goaan pääsee kuin pakettimatkalla. Kokemusta on molemmista. Vähän on odotusaikaa Mumbaissa, mutta Goan ja Mumbain välillä kulkee niin monta vuoroa, että sekin sujuu tosi kätevästi. Delhiin lento Helsingistä ketää 6 h ja sieltä Goaaan 2 h. Ei taida olla ihan ajan tasalla nuo sinun tietosi?

Mutta tottakai homma on niin, että toiset menee mieluummin pakettimatkalle ja toiset omatoimisella. Itse kun olen tottunut omatoimisiin, niin en ikinä lähtisi pakettimatkalle - tai no lähtisin jo tosi halvalla saisin, mutta niitä tosi halpoja on erittäin harvoin tarjolla.

Ei ne aikataulut aina ole niinkuin paperissa sanotaan,miksi ihmiset joutuu sitten yöpymään mumbaissa jos ne aikataulut kävisi kuin rasvattu.Tuttavat tulivat joulukuussa ja lennot suomeen oli Mumbaista peruttu,piti tulla Lontoon kautta ja matka kesti 36 tuntia.Kai jokainen tajuaa ettei lentojen aikataulut ole niinkuin VR:llä Suomessa.Varsinkin Goasta tullessa Suomeen ei välttämättä aikataulut sovi yksiin.

• sitä tietysti
        niin 30 h kirjoitti:

saa aikaa kulumaan lentoihin vaikka kuinka paljon riippuen siitä mitä kautta koukkaa. Minullekin tarjottiin kerran ainoana mahdollisuutena lentää Bangkokoin kautta ja hintaa tuolle lennolle olisi tullut 2500,-.

Finnairilla olen kyllä aina selvinnyt roimasti alle 30 h, joskus jopa alle arvioidun lentoajan.

• yhtä usein
        ja matkat kirjoitti:

Ei ne aikataulut aina ole niinkuin paperissa sanotaan,miksi ihmiset joutuu sitten yöpymään mumbaissa jos ne aikataulut kävisi kuin rasvattu.Tuttavat tulivat joulukuussa ja lennot suomeen oli Mumbaista peruttu,piti tulla Lontoon kautta ja matka kesti 36 tuntia.Kai jokainen tajuaa ettei lentojen aikataulut ole niinkuin VR:llä Suomessa.Varsinkin Goasta tullessa Suomeen ei välttämättä aikataulut sovi yksiin.

Ne vuorokoneet on ainakin yhtä hyvin ajassaan kuin lomalennotkin. Ennemminkin lomalennot tökkii, kuten usein saa kuulla tiedotusvälineistä.

Mutta lennä ihan vapaasti pakettimatkoille. Jokainenhan on vapaa päättämään, kuinka haluaa reissunsa tehdä. Minä matkustan mieluummin omatoimisesti. Minä pidän siitä tavasta matkustaa enemmän ja sinä jostain toisesta, niin homma on silloin ok, eikö vain.

• ja omatoimimatkaajat
        yhtä usein kirjoitti:

Ne vuorokoneet on ainakin yhtä hyvin ajassaan kuin lomalennotkin. Ennemminkin lomalennot tökkii, kuten usein saa kuulla tiedotusvälineistä.

Mutta lennä ihan vapaasti pakettimatkoille. Jokainenhan on vapaa päättämään, kuinka haluaa reissunsa tehdä. Minä matkustan mieluummin omatoimisesti. Minä pidän siitä tavasta matkustaa enemmän ja sinä jostain toisesta, niin homma on silloin ok, eikö vain.

ovat ihan oma rotunsa - itse kuulun myöskin jälkimmäisiin. Molemmat ovat ihan hyviä matkustusmuotoja, eikä kumpaakaan parane dissata, yksi sopii yhdelle, toinen toiselle.

Sitten on vielä tämä eräs rotu, joka mennessään millä konstilla minne tahansa, kokee tulleensa huijatuksi, lennot menevät pieleen, hotellin tyynyliinat eivät kelpaa yms. yms. Kaikki pitää kuitenkin saada mahdollisimman halvalla, ja sitten kun homma ei pelitä oman mielen mukaisesti, niin vika on kaikissa toisissa. Tällekin palsatlle on yksi tämän marisijarodun edustaja pesiytynyt. Kaikki kunnia kuitenkin hänenkin mielipiteilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe