MM-kisoja tv:stä?
Nehän alkoivat tänään naisten supersuurpujottelulla.
Ruotsin vahvarakenteinen Anja Pärsson keskeytti, oli ennakkosuosikki.
Mistä johtunee, että joistakin urheilijoista ei kerta kaikkiaan pidä, vaikka heitä ei tunne ollenkaan.
Samaa esiintyy muutenkin, näyttelijöissä, laulajissa jne. on ihmisiä joista ei vaan voi pitää.
Katsotteko alppihiihdon
12
249
Vastaukset
- o-p..la
..mikään muu laji kiinnostaa. Näistä alppilajeista Tahko Pihkala totesi aika osuvasti:"..konevoima vie ylös,painovoima tuo alas,missä siinä urheilu on?"
- ihan noin ole,
kun tosissaan urheillaan.
Ei joka mummosta ja ukosta olisi laskemaan syöksyrinnettä tai ainakin se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Harrastelijat ja vaatteitaan/välineitään esittelevät ovat erikseen.
- itsessäni havainnut
ihan saman piirteen, joistakin esiintyjistä, urheilijoista ym. ei vain pidä, vaikkei siihen ole mitään järkevää syytä.
Ei vain natsaa.- en laskettele itse
toivo edes menestystä näille, esim. urheilijoille.
Juuri tämä A. Pärsson on jostakin syystä aina tympäissyt minua. Aina kun hän voitti, suoritti jonkin ihmeen "norppasukelluksen" maalialueella.
Voin sanoa, että taputin tänään käsiä, kun hän keskeytti. Todella epäurheilijamaisesti:( - ja tietyt
en laskettele itse kirjoitti:
toivo edes menestystä näille, esim. urheilijoille.
Juuri tämä A. Pärsson on jostakin syystä aina tympäissyt minua. Aina kun hän voitti, suoritti jonkin ihmeen "norppasukelluksen" maalialueella.
Voin sanoa, että taputin tänään käsiä, kun hän keskeytti. Todella epäurheilijamaisesti:(näyttelijät ovat aina omia itsejään, olipa rooli sitten mikä tahansa, ikävä kyllä.
Voi sua, meitä! ;)) - en laskettele itse
ja tietyt kirjoitti:
näyttelijät ovat aina omia itsejään, olipa rooli sitten mikä tahansa, ikävä kyllä.
Voi sua, meitä! ;))on, että me ollaan vaan ihmisiä:)
Sanos muuta, voi meitä!!! - en näyttele.
en laskettele itse kirjoitti:
on, että me ollaan vaan ihmisiä:)
Sanos muuta, voi meitä!!!Se riittää meille! :)
- vaativaa urheilua on
en näyttele. kirjoitti:
Se riittää meille! :)
tämä Anja on nuori ihminen ja yhtä yritteliäs kun muutkin alppihiihtäjät.
On ihan sympaattinen,ja alppihiihto on kovaa työtä,jos ei usko,sitä voi mennä kokeilemaan.
Se vasta vaatiikin voimaa ja hyviä hermoja.
Tsemppiä!,kaikille alppihiihtäjille!
- Ihminen on käsittämätön
On tosiaan ihmeellistä, mistä vastenmieliset ajatukset johtuvat. Tuntemattomaan ihmiseen kohdistuneet ennakkoluulot perustuvat aina luuloon. Miksi joku haluaa luulla vieraasta urheilijasta tai esiintyjästä pahaa? Onko hänellä huonoja kokemuksia saman näköisistä tai samalla tapaa elehtivistä ihmisistä? Useimmiten vastaavuuksia löytyy itsestä tai omasta käyttäytymisestä. Usein inhoaa sitä toisessa, jota pelkää tai ei hyväksi itsessään. Itsensä kanssa tasapainossa elävä ihminen hyväksyy toisen, ellei saa toisenlaista todistusta.
- aiempi
sitä sanotaan,kun yhdellä sormella osottaa toista,kolme sorme osottaa itseä.
Suvaitsevuutta tarvitaan,eikä turhia ennakkoluuloja.
mukaan.
- en laskettele itse
kisa miesten supersuurpujottelussa.
Suosikkini Sveitsin Didier Cusche voitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755