valkosipuli valloittaa

sen totesin taas

jälleen kerran.eilen söin neljä kynttä leivän
päällä ja tänään pari lisää. se irroittaa
limaa ja helpottaa hengitystä, vaikka
toiset se yllättää hajullaan. mutta miksipä ei.
kannattaa syödä.

23

4112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa.nnn...

Olen valkosipulin ystävä.En voi muuta sanoa kuin että valkosipuli on todela hyvää ja terveellistä.Minä pidän valkosipulin mausta todella paljon.Syön valkos. päivittäin.Marinoidut sekä tuore,keitetty että paistettu.Kaikki menee.

Tosi kurjaa on tuo tuoksu,josta kaikki eivät pidä.Minusta tuoksu on nimenomaan tuoksu,ei haju.Hyvä tuoksu ja hyvä maku.Ehkä valkosipuli ei ole naassamme niin tavallinen mausteena käytetty kuin Eteläisessä Euroopassa,joten sitä vierastetaan.

Ajattelen itsekseni,koska linja-autossakin tuo tuoksu minusta lähtee ja haittaa monia.Kärsinhän minäkin raittiina ihmisenä alkoholittomana,tupakattomana,kahvittomana jne.krapulan ja viinan tuoksua/hajua.Mutta,...,meidän tulee hyväksyä kuitenkin ja kaikesta huolimatta niin terveelliset tuoksut kuin epäterveellisetkin tuoksut.

• minäkin... ;)

valkosipulista!! Aivan mahtavaa!! Mutta...vaikka itse olen syönyt valkosipulia ja mieheni myös...hän tulee tosi liki, niin enkö haista valkosipulin tuoksun ja pakko myöntää...SE ON TODELLA KUVOTTAVA TUOKSU/HAJU!!!! Vaikka itse rakastankin valkosipulia, niin muita ihmisiä ajatellen käytän sitä ainoastaan viikonloppuna kun en ole töissä. Tehoon kyllä uskon ja kun teen valkosipulivoita niin siihen ei mene ainoastaan yksi kynsi vaan kokonainen sipuli/oivariini paketti! Ja flunssaa minulla on ollut ties koska.....???

• valkosipulin

Tuoksusta paitsi silloin kun siihen lisäksi liittyy edellisenä iltana nautittua nestemäistä ruokaa( =viinaa tai kaljaa). Silloin minusta se haisee pahalle, muutoin nautin suunnattomasti sen tuoksusta.

On pakko kertoa tähän yksi juttu, joka on tosi.
        Se tapahtui noin 40 vuotta sitten. Silloin telkkarissa pyöri mainos, että aina mahtuu mukaan, jos käyttää Rexonaa(deorodantti).

No odottelin työpaikallani hissiä ja kun se tuli menin iloisena sisään ja sanoin, että aina mahtuu mukaan yksi, joka on syönyt valkosipulia. Se oli kuuden hengen hissi ja siellä oli muistaakseni kolme ihmistä, jotka painautuivat hissin seiniin kuin paetakseen seinien lävitse.

Kaikista hauskinta oli se, etten ollut syönyt moneen päivään valkosipulia, joten en todellakaan tuoksunut valkosipulita. Se, että kerroin siitä hississä oleville ihmisille sai heidät täyteen paniikkin ja sekös on minua monta kertaa jälkeenpäin naurattanut.

• flunssaan

Laitan valkosipulinkynnen sukkiin ja sukat jalkaan yöksi, niin että valkosipuli koskettaa jalkapohjaa. Uskokaa tai älkää, mutta se auttaa flunssakautena.

• flunssassa

laitan myös yöksi muutaman kynnen(kuorittuina)sukkiin ja muutaman teippaan rintaan kiinni. Siinä vaikuttavat yön yli ja esim.rinnan päällä olevat auttavat liman irrottamisessa. Ja vielä muutama kynsi raakana esim. jogurtin seassa sisäisesti nautittuna.

• kiihdyttää

Huomasin, että kun syön valkosipulia, niin kyllä ainakin suoli toimii! :)

• mikä voima

minäkin sain juosta wc:ssä ja ihmettelin onko
        ripuli tulossa. kiitos tiedosta.

• on merkittäviä
        mikä voima kirjoitti:

minäkin sain juosta wc:ssä ja ihmettelin onko
        ripuli tulossa. kiitos tiedosta.

Tervehdyttäviä vaikutuksia, jos niiden viljely on ollut asianmukaista. Valitettavasti suomalaisissa kaupoissahan on tarjolla pääsiasiassa kiinalaisia valkosipuleita. Minä en ole uskaltanut niitä syödä enää vuosikausiin, kun olen seuraillut uutisia ympäristön saastumisesta.

Valkosipuli ei ainakaan ole minulla lisännyt suolen toimintaa, mutta olenkin syönyt vain suomalaisia luomuna kasvatettuja valkosipuleita.

Törmäsin tässä hyvin hälyttävään uutiseen, jota en tiedä suomalaisen median tuoneen kansalaisten tietoisuuteen.

Kemikaalit saastuttaneet tavanomaisesti viljellyt valkosipulit. Maanantai, 10. maaliskuuta 2008
        Konekäännetty: http://tinyurl.com/7kpylu

Conventionally Grown Garlic Contaminated With Chemicals
        http://www.naturalnews.com/022801.html

Lopuksi sitten valkosipulin hyvistä vaikutuksista
        http://www.nutraingredients.com/Research/Garlic-compounds-may-stop-liver-cancer-growth

Konekäännetty: http://tinyurl.com/b6appn

• media antaa
        on merkittäviä kirjoitti:

Tervehdyttäviä vaikutuksia, jos niiden viljely on ollut asianmukaista. Valitettavasti suomalaisissa kaupoissahan on tarjolla pääsiasiassa kiinalaisia valkosipuleita. Minä en ole uskaltanut niitä syödä enää vuosikausiin, kun olen seuraillut uutisia ympäristön saastumisesta.

Valkosipuli ei ainakaan ole minulla lisännyt suolen toimintaa, mutta olenkin syönyt vain suomalaisia luomuna kasvatettuja valkosipuleita.

Törmäsin tässä hyvin hälyttävään uutiseen, jota en tiedä suomalaisen median tuoneen kansalaisten tietoisuuteen.

Kemikaalit saastuttaneet tavanomaisesti viljellyt valkosipulit. Maanantai, 10. maaliskuuta 2008

http://www.nutraingredients.com/Research/Garlic-compounds-may-stop-liver-cancer-growth

Meidän nukkua "Ruususen unta" varjellen meitä todellisuudelta?

Mitäs se haittaa, jos vaikka sairastumme
        onhan media ainakin pitänyt huolta, ettei tämäntapaiset uutiset häiritse mukavaa elämäämme.

• Lööki
        on merkittäviä kirjoitti:

Kasvatan itse valkosipulini!!! :-)
        Ja ne vasta mehukkaita ja makoisia ovat!

• Isä ukko
        Lööki kirjoitti:

Kasvatan itse valkosipulini!!! :-)
        Ja ne vasta mehukkaita ja makoisia ovat!

Kyllä meitä on kaikenlaisia höynähtäneitä, jotka viljelevät kerrostalon parvekkeella yrttinsä, pitävät afropipoa suomalaisen rastatukkansa peittona ja kuvittelevat että maailman ruokaongelmat ratkaistaan sillä ja liittymällä Maan Ystäviin.

Meitä on 6 miljardia eikä rastatukka pelasta yhtäkään sen enempää kuin itse viljelty valkosipulikaan.

Nuo kiinalaisia panettelvat kirjoitukset ovat mitä todennäköisimmi bisnestä ja mustamaalausta.
        Uskotteko, että bisneksessä valehdellaan, levitetään väärää tietoa, vääristellään vielä sitäkin ja kehutaan omaa tuotetta.
        Minä uskon ja luotan meidän elintarvikeviranomaisiimme.

Miksei tämä henkilö joka laittoi tinyurl -linkin, laittanut samaa linkkiä EVIRAlle vaan tänne? Ser olisi ollut oikea teko.

Kiitos kuitenkin.
        Täytyy pitää valkosipulia silmällä ja jos uutiset osoittatuvat todeksi, heitänpä niitä muutaman valkopyykin sekaan, kun kerran klooria sisältävät.

Hyvältä maistuvat.

• on suomalainenkin
        Isä ukko kirjoitti:

Kyllä meitä on kaikenlaisia höynähtäneitä, jotka viljelevät kerrostalon parvekkeella yrttinsä, pitävät afropipoa suomalaisen rastatukkansa peittona ja kuvittelevat että maailman ruokaongelmat ratkaistaan sillä ja liittymällä Maan Ystäviin.

Meitä on 6 miljardia eikä rastatukka pelasta yhtäkään sen enempää kuin itse viljelty valkosipulikaan.

Nuo kiinalaisia panettelvat kirjoitukset ovat mitä todennäköisimmi bisnestä ja mustamaalausta.
        Uskotteko, että bisneksessä valehdellaan, levitetään väärää tietoa, vääristellään vielä sitäkin ja kehutaan omaa tuotetta.
        Minä uskon ja luotan meidän elintarvikeviranomaisiimme.

Miksei tämä henkilö joka laittoi tinyurl -linkin, laittanut samaa linkkiä EVIRAlle vaan tänne? Ser olisi ollut oikea teko.

Kiitos kuitenkin.
        Täytyy pitää valkosipulia silmällä ja jos uutiset osoittatuvat todeksi, heitänpä niitä muutaman valkopyykin sekaan, kun kerran klooria sisältävät.

Hyvältä maistuvat.

Media kertonut, miten raakoja muotoja elintarvike- ja muu bisnes on saanut, jos niistä et ole kuullut olet varmaankaan unohtanut seurata uutisointia.

Taidat olla kauppias, joka tekee hyvää tulosta kiinalaisilla elintarvikkeilla ja muilla tuotteilla.

• sen totesin

mitäpä siitä jos valkosipuli tuoksuu...
      antaa palaa, kun se on niin hyvää ja
      terästää kuntoa. mitäs siitä.

• inhoan

Joskus on yöpynyt vieraita jotka on syöny valkosipulia. Kämppä haisi pari päivää niin etovalle tuuletuksesta ja siivoamisesta huolimatta. Tätänykyä sanon ettei meillä syödä eikä haista valkosipulille. Itse maistoin joskus ja sain niin valtaisat vatsavaivat ja turvotuksen ettei enää ikinä.

• syönyt niitä
        inhoan kirjoitti:

Joskus on yöpynyt vieraita jotka on syöny valkosipulia. Kämppä haisi pari päivää niin etovalle tuuletuksesta ja siivoamisesta huolimatta. Tätänykyä sanon ettei meillä syödä eikä haista valkosipulille. Itse maistoin joskus ja sain niin valtaisat vatsavaivat ja turvotuksen ettei enää ikinä.

Vain bisnesmielessä kasvatettuja valkosipuleita, kun noin olet ragoinut!

• sen totesin
        inhoan kirjoitti:

mutta minä pidän ja onneksi olemme
        kaukana toisistamme.pikkusen se turvottaa
        mutta ei siihen kuole, piristää...

• Ristus paha haju

Mikään ei haise yhtä pahalle kuin valkosipulia syönyt henkilö, hyi helvetti että henki haisee kuin tunkio.

• mielestäsi

Valkosipulia syönyt ihminen haisee pahalle, niin se on sinun mielipiteesi.

Minun mielestäni valkosipuli syönyt ihminen tuoksuu hyvälle.

Tosin en minäkään pidä siitä hajusta mikä ihmisestä tulee seuraavana aamuna, kun on edellisenä iltana rankasti juopotellut ja syönyt valkosipulia.

Pahalta haisee seuraavana aamuna myöskin ne ihmiset, jotka pelkästään reippaanpuoleisesti juopotelleet.

• ihmisestä, joka on

syönyt valkosipulia.minä haisen omalla luvalla.

• Isä ukko

Valkosipuli on paskaa!
      Vihreä tee on paskaa!
      Hyvä ravinto on paskaa!
      Terveellinen on paskaa!
      Terveelliset elämäntavat on paskaa!

Minä olen hyvä!
      Minä tiedän kaiken!
      Minä haisen tupakalle!
      Minä haisen kaljalle!
      Meillä ei haista terveelle!
      Meillä haistaan paskalle!

Ja jos joku terveeltä haiseva tunkee ovestani sisään, vedän sitä turpaan!
      Nii!

Tittu!

• sen totesin

valkosipuli on ihanaa !!
        tee on hyvää !!
        hvä ravinto on hyvää !!

minä tykkään
        sinä et

pidän makuni ja pidä sinä makusi.

• ja maailman---
        sen totesin kirjoitti:

valkosipuli on ihanaa !!
        tee on hyvää !!
        hvä ravinto on hyvää !!

minä tykkään
        sinä et

pidän makuni ja pidä sinä makusi.

TERVEELLISIN MAUSTE !

• eroon

pääset, kun valkosipulia syötyäsi
      syöt noin kourallisen persiljaa
      päälle.
      Tämän kertoi "ulkolainen" ystävä,
      joka syö valkosipulia joka päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe