yhteenkään palstalaiseen niin paljon, että voisit paljastaa hänelle nimesi ja osoitteesi?
Entä muiden ihmisten seurassa, oletko luottavainen vai epäiletkö ensin?
Luotatko
32
1936
Vastaukset
- alima
paljastanutkin, joten..
En osaa ensimmäisenä epäillä ihmisistä pahaa tai epäluotettavuutta, koska itsellä ei mitään tarvetta olla kiero tai epärehellinen.
Täällä kaikki ovat vieraita, eli sikälis aivan sama,. mutta kun en vain näe mitään järkeä valehteluun.
En sitä voi sietää keneltäkään, joten en itsekään halua sellaiseen syyllistyä.
Olen vielä niin huono valehtelmaan, et varmaan paljastuisin heti jos yrittäisin.
Ajattelen niin, että jos täällä esim. huijaa, niin eniten siinä itseään huijaa, koska mun sanomiset on toisille aivan saman tekeviä, ellen sitten ihan tarkoituksella loukkaa jotain, mutta sellaistakaan en ymmärrä. - viivi-amaldiina
mitään osoite tietoja oudoille ihmisille.
Tämähän on vaan hupailua oikean elämän rinnalla.
Muiden ihmisten seurassa jos outoa porukkaa, ei ole luottaminen heti ensimmäinen asia.
Yleensä vaan mukana-olo tärkeämpi.- puskassa puhisija
jos olet tutustunut paremmin, pidät ihmisestä, tästä palstalla tutuksi tulleesta ja hän ehdottaa tapaamista. Kieltäydytko jyrkästi, vaikka voit menettää hyvän ystävyys- ja ihmissuhteen?
- viivi-amaldiina
puskassa puhisija kirjoitti:
jos olet tutustunut paremmin, pidät ihmisestä, tästä palstalla tutuksi tulleesta ja hän ehdottaa tapaamista. Kieltäydytko jyrkästi, vaikka voit menettää hyvän ystävyys- ja ihmissuhteen?
ihan yksilö-tasolle tuttavuuden kanssa en mene tälläisilla keskustelu palstoilla että ketään alkaisin tapailla.
Ystävät on minulla livessä, ja katsotaan asioita silmästä silmään.
Keskustella ja hullutella täällä voi, mutta ei minulle sellaista ystävyys -suhdetta täällä synny. Ne on ikätovereita täällä, ei muuta. - mitenkään puntarissa
puskassa puhisija kirjoitti:
henkilökohtainen.
Silloin siihen on vaikea vastata "oikein"
Tarkoitan , ettet voi näistä kaikista kommenteista tietää, kenellä on itsesi kaltainen tilanne.
Onko ystävystyneet molemmat vapaita.
Onko ystävystyneet samaa sukupuolta.
Mikä olisi tapaamisen tarkoitus. Syvemmän kumppanuuden kokemus, yhdessä tekeminen ?
Epäilyttääkö sittenkin, jospa toinen tarkoittaakin, tavoitteleekin jotakin muuta ?
Mitä kaikkea epäröinti (epäly ? ) sisältääkään.
Itse mietin tovin erästä tapaamista. Olin muutaman kerran soittanut samaan numeroon väärin ja jo toisella kerralla vastaaja sitten rupesi jututtamaan minua ja soitti sitten itse muutaman viikon kuluttua. Meillä oli kolmisen vuotta sellainen soitellaan kun siltä tuntuu ystävyys. Meillä kumpaisellakin oli perhe ja molemmat myös erosimme. Tapasimme, ystävyyttämme se ei muuttanut, kumpikin elämme yksin tahoillamme. Olen hyvilläni suostuttuani tapaamiseen. Puhelimessa on mahdotonta olla hiljaa vierellä.
- kyllä koska
kirjoitanhan minäkin täällä. Itse asiassa joku aiemmin tänne kirjoittanut tietääkin nimeni ja kotipaikkani. En ole äskettäin kysynyt kirjoittaako vielä tänne.
Olen kyllä erittäin epäluuloinen joten kaikilta tuo ei onnistu. Asennoidun aina uuteen tuttavuuteen avoimesti ja hyväuskoisesti.
Olen itse ilmeisen vaikeaselkoinen koska petyn usein välillemme ilmestyvään "ymmärtämättömyyden muuriin".
Olen tietenkin rajoittunut ja tarkastelen maailmaa omaa kokemustaustaani vasten.
Joskus vain hämmästyn näkemysten rajoittuneisuutta.
Monet ihmiset pitävät omaa arvomaailmansa ainoa olemaasa olevana.
Mallia "minä haluan mersun, siis kaikki muut haluavat mersun".
Huono esimerkki!
Uskon myös kanssaihmisteni hyväntahtoisuuteen ja rehellisyyteen kunnes kokemus toisin osoittaa.
Tuntisin elämäni riivatun raskaaksi jos pitäisi elää epäilyjen ja ennakkoluulojen vallassa.
Olen tottunut yllätyksiin.
Pettymyksiä ne eivät ole olleet enää pitkiin aikoihin.- Enkeli-trio
kirjotellaa,soitellaa ja tapaillaa.
Kolmaski o,mutku o vanha tuttu,ni ei lasketa hänt.
Enkä ol joutunu pettymää keheskää näist.
Emmää ol sinisilmäne kummiska.....net o vihriät.
Luattavaine ole, enkä ossakka epäillä.- k/k
Löyhyttelee pullan tuoksuu ympärilleen,hyvii ihmissi tääl palstal on.
Tämä on semmone onnelliste ihmiste kylä,enkeleihin luotan kun pässi sarviisa. - Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
Löyhyttelee pullan tuoksuu ympärilleen,hyvii ihmissi tääl palstal on.
Tämä on semmone onnelliste ihmiste kylä,enkeleihin luotan kun pässi sarviisa.kaakku se o ku tuaksuu.Eiks olkki kummallist ku pelkkä kaakunpohja voiki tuaksuu sin teil asti :)
Hyvi arvattu et mää just leivo.Sunnuntaise "pilee" jatkuva vaa.Huame lissää viarai,taik emmää viarai sisäl pääst,tutui vaa ^^j^^
- mitenkäään puntarissa
Kerran olen palstalaista lähestynyt sähköpostitse ja vastauksessa tuli myös hänen nimensä ilmi.
Elän varmaankin periaatteella niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ensisijaisesti en pelkää ihmisiä, eikä minua ole kenenkään pelkääminen, aivan yltiöpäinen en silti ole. Jossakin määrin luotan intuitioon.
Itseeni ei minun kylläkään ole luottaminen, ainakaan kumppanin valinnassa. ;) - HTZA
kirjoittaa meiliini.
Siinä on vain se murhe, jonka olen huomannut, että vastaan siellä ihan ihmisenä, ilman lirkuttelua ja huuhaata.
Kirjoittajat ovat kiltisti poistuneet.
Mitä lie hakeneet.- onnekas päätös
olla kirjoittamatta sinulle.
Kahville olisit pyytänyt ihan varmasti. - älähän veikkonen
joka et vastaa, kun unohdat salasanasi ja silleen.
- HTZA
älähän veikkonen kirjoitti:
joka et vastaa, kun unohdat salasanasi ja silleen.
ek727298
Mutta siinä se. - numerot tarkoittavat,
HTZA kirjoitti:
ek727298
Mutta siinä se.ovatko ne jokin salakoodi?
EK tietysti tarkoittaa erityisen kiinnostava:) - HTZA
numerot tarkoittavat, kirjoitti:
ovatko ne jokin salakoodi?
EK tietysti tarkoittaa erityisen kiinnostava:)Helposti voisi arvata että tuon jälkeen tulee:@
Ja sitten mitä vain?
G...? - sen tiedän,
HTZA kirjoitti:
Helposti voisi arvata että tuon jälkeen tulee:@
Ja sitten mitä vain?
G...?gmail.com, kysyin vain onko tuo joku koodi?????
- ajattele*
sen tiedän, kirjoitti:
gmail.com, kysyin vain onko tuo joku koodi?????
Sehän on s-posti osoite........eikä mikään koodi...
- täällä haluaa
vain puhella niitä, näitä, tuskin tuo tulee edes mieleen.
Ihmettelen kannanottoja, että ihmisessä pitäisi olla jotain mätää, jos ei nimeään ja osoitettaan halua julkaista.
Jotkut ovat jopa huonoja halailijoita, se on geeneissä.- viivi-amaldiina
kiva kuulla.
Nooh, jokainen saa sanoa mielipiteensä asiaan kuin asiaan. - mataa,
viivi-amaldiina kirjoitti:
kiva kuulla.
Nooh, jokainen saa sanoa mielipiteensä asiaan kuin asiaan.minulle sopii, kun jokainen tekee parhaansa, ja on oma itsensä.
Täällä, jos missä, vallitsee ihmisyyden erilaisuuden makrokirjo, joten erilaisuus on hyväksi, ei pahaksi, rehellinen sellainen. - viivi-amaldiina
mataa, kirjoitti:
minulle sopii, kun jokainen tekee parhaansa, ja on oma itsensä.
Täällä, jos missä, vallitsee ihmisyyden erilaisuuden makrokirjo, joten erilaisuus on hyväksi, ei pahaksi, rehellinen sellainen.itseni olen yrittänytkin olla, joskus vähän luistaa ja niin pitääkin. :))
- pitää yrittää,
viivi-amaldiina kirjoitti:
itseni olen yrittänytkin olla, joskus vähän luistaa ja niin pitääkin. :))
ja jopa ylittää, itsensäkin ;))
- Meriläinen
muutaman ihmisen kanssa, jokunen tietää musta jotakin ja suurin osa palstalaisista pahimmat jutut.
Kyllä mä luulen että jos tarve tulee niin muutamalle voisin, mutta täähän on ihan hyvä näin.
Monet asuu niin kaukana, jos niille suunnille lähtisin niin kysyisin kenties, tavataanko.
Ei kait me ihmistä kummallisempia täällä olla, suurin osa. - viivatiina
luotan moni muukin kyllä tietää nimeni ja mistä mut tavoittaa jos haluaa eikä siinä mun mielestä oo mitään vaikka tietääkin yleensä olen luottavainen en epäile huomaan kyllä heti jos on syytä olla luottamatta.
- miksen myös
palstalaisiin, eivät kai he täällä ketunhäntä kainalossa kirjoittele:)
Voin kertoa henkilötietoni, jos kohtaan sellaisen ihmisen, että haluan tavata hänet. luottaisi, - millaisia uhkia siihen voisi liittyä, en mie sotuani sano, enkä luottokorttini numeroa, nimittäin jos sellainen minulla olisi..
- ja toisekseen
kaikki tuntevat jo täällä toisensa?
- ainakaan tunne
kaikkia, en sinuakaan.
- MrBush
Handeen kyllä luottaisin sen verran.
- potkukelkkakorjaaja.....
olen tehnyt.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286