bändistämme olisin tietustellut niinku ystävällisesti,kun kerta solistinakin toimin,että minkäs tyylin musaa meillä on?Mää kun en mittää kantria laula,enkä hengellisiikään..eikä multa ooppera taitu myäskään =(Että notta tuota Nightwishin plakiaatiota meitistä ei tule ja Pavarotiks oon liian laiha,Aki Sirkesaloksikaan en taho vaikka kissa naiseksi olenkii ja toi Koivuniemen Paula,se on aina kähee ja mä vaan Norjan virukses =(
Myöskän en taho olla kuin se Nylon Beatti...nääs niillä tytöillä oli nenässä jottain vikaa.
Mutta ehkä,ehkä mä olisin hyvä Irwin...siis nääs häirikkö..
http://www.youtube.com/watch?v=DtZWigWKv0E
Tään tahris voidaan harjootella =)
Tästä uudesta
35
761
Vastaukset
davalyan kirjoitti:
jo olla hitti =)Muuten aihepiiri oli sopiva..
Tulisko viisuvoitto?? Niinkuin Lordille.:-DD
ihan hyviä.siis sinun ja Uman ehdotukset.on kyllä niin nopea tahti että minulle saattaa kokemattomana tulla kramppi käteen.
ja sitten en vieläkään tiedä että missä vaiheessa sen kaljapullon ja makkaran heitän? etten siis heitä liian aikaisin?
ja selvennystä: koska koirille heitetään keppiä ja ne innokkaana tekee ihan mitä vaan sen eteen niin ajattelin että orkesteri myös soittaa innoissaan jos vaihdan nuo tahtipuikot olutpulloon ja makkaraan. mutta jossakin vaiheessahan se palkka on sitten heitettävä.että sinä olet rumpali,onkos se nyt vaihtunut taas?Mutta kyllä "bändinjohtajaakin" tarvitaan.
Makkarat ja oluset voi aina "väliajalla heitellä":))hauvanmamma kirjoitti:
että sinä olet rumpali,onkos se nyt vaihtunut taas?Mutta kyllä "bändinjohtajaakin" tarvitaan.
Makkarat ja oluset voi aina "väliajalla heitellä":))se rumpali taisi tulla. sillä on fetissi sukkapuikkoihin ;-)
davalyan kirjoitti:
niin saa viskoa siinä tahdissa kuin itse haluaa =)
ajatellut. ajattelin kerrankin yrittää käyttäytyä ihan normien mukaan ;-)
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
se rumpali taisi tulla. sillä on fetissi sukkapuikkoihin ;-)
*reps* fetissi sukkapuikkoihin!! =()
majorica kirjoitti:
ajatellut. ajattelin kerrankin yrittää käyttäytyä ihan normien mukaan ;-)
Kuka täällä nyt normaali olisi?
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
mutta myönnän että täytyy olla luovaa hulluutta kun jaksaa täällä roikkua! ;0)
davalyan kirjoitti:
kuitenkin suurin osa. tässä bändissä on kyllä ihan niitä hulluimmasta päästä. muuten en edes mukaan suostuisikaan ;-)))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mutta myönnän että täytyy olla luovaa hulluutta kun jaksaa täällä roikkua! ;0)
on muuten sielujen taidetta.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
että sinulla riittää huumorintajua. muuten saattaisi jo minuakin hävettää ;-)))))
majorica kirjoitti:
kuitenkin suurin osa. tässä bändissä on kyllä ihan niitä hulluimmasta päästä. muuten en edes mukaan suostuisikaan ;-)))))
on kyllä unohtunut...entäs se bändin nimi????Ehdotan itse vinkkien kautta saamiani:ATOMIPOMMIESKIMOT,LEHTISYYHYT,VEGAANITYRÄT,SIKAVERKOSTO,JA SUSSUHURMOS ;)))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kivoja,toivon kuitenkin etten joudu esimerkiksi käytettyjen sukkien lumoon =(((
davalyan kirjoitti:
on kyllä unohtunut...entäs se bändin nimi????Ehdotan itse vinkkien kautta saamiani:ATOMIPOMMIESKIMOT,LEHTISYYHYT,VEGAANITYRÄT,SIKAVERKOSTO,JA SUSSUHURMOS ;)))
hauskoja. mites olis "ämpärifetissit" ?
nyt taidan mennä ottamaan vähän raikasta ilmaa.
taidan käydä tuolla jäällä taas. kyllä ne pahimmat fetissit häviää tuolla raikkaassa ilmassa ;-)))))))- Terikö
davalyan kirjoitti:
Muistathan että puhut vain itsestäsi;)))))) ;))))
ole mitään vastaa noita ehdotuksia ja solistillahan se päätäntä valta on,,,,ja manageri tahkoo meille vain rahaa:)))
- kihveli3
davalyan kirjoitti:
ja mania...mulle kiitos =)))
Koskas ne esiintymiset alkaa??? Ei muuten, mutta kovasti odotan sitä palkkaa, pääsee varaamaan lentoliput Englantiin =)
kihveli3 kirjoitti:
Koskas ne esiintymiset alkaa??? Ei muuten, mutta kovasti odotan sitä palkkaa, pääsee varaamaan lentoliput Englantiin =)
kysyä managerilta =)))
- kihveli3
davalyan kirjoitti:
kysyä managerilta =)))
tippunut kärryiltä, että kuka hoitaa mitäkin ;-) Ei näköjään passaa olla täältä pois ollenkaan... No, pitää koittaa lukea noita vanhoja juttuja, jospa niistä selviää. Olenko minä muuten se seinänruusu vai roudari? (vai joko minut on lempattu hirveiden eturistiriitojen kera ulos koko bändistä...)
kihveli3 kirjoitti:
tippunut kärryiltä, että kuka hoitaa mitäkin ;-) Ei näköjään passaa olla täältä pois ollenkaan... No, pitää koittaa lukea noita vanhoja juttuja, jospa niistä selviää. Olenko minä muuten se seinänruusu vai roudari? (vai joko minut on lempattu hirveiden eturistiriitojen kera ulos koko bändistä...)
olisi manageri???Onko hyvät muskelit?nääs toi mun pajupilli painaa aika paljon ;)
- kihveli3
davalyan kirjoitti:
olisi manageri???Onko hyvät muskelit?nääs toi mun pajupilli painaa aika paljon ;)
omat muskelit riitä, niin sitten otan miehen ja pojan kantamaan painavat tavarat. Minä voin hoitaa ne kevyemmät...
davalyan kirjoitti:
Mun galleriassa on tänään käynyt sellainen mies jonka nikki on KIHVELILLE...onkos se sun? =)
- kihveli3
davalyan kirjoitti:
Mun galleriassa on tänään käynyt sellainen mies jonka nikki on KIHVELILLE...onkos se sun? =)
Joku Kihveli on aikaisemmin rekkautunut, sen takia minulla on 3:n perässä. Pitääpä käydä katsomassa omaa galleriaa joskus, ketähän siellä on käynyt :-) No, tuskin kovin kiinnostavia. Ensimmäisellä viikolla siellä oli käynyt muutama täälläkin kirjoittava, mutta suurin osa oli ihan outoja.
kihveli3 kirjoitti:
Joku Kihveli on aikaisemmin rekkautunut, sen takia minulla on 3:n perässä. Pitääpä käydä katsomassa omaa galleriaa joskus, ketähän siellä on käynyt :-) No, tuskin kovin kiinnostavia. Ensimmäisellä viikolla siellä oli käynyt muutama täälläkin kirjoittava, mutta suurin osa oli ihan outoja.
on niitä tulevia fanejamme ;)))
kihveli3 kirjoitti:
etkös sinä ole edelleen "rankelinsoittaja/routari",ei kait tässä nyt joka viikko tarvi uusia "virkoja" jaella,,,:)Minä itse kyllä voisin olla joku muu kuin "bännäri"(-
- kihveli3
hauvanmamma kirjoitti:
etkös sinä ole edelleen "rankelinsoittaja/routari",ei kait tässä nyt joka viikko tarvi uusia "virkoja" jaella,,,:)Minä itse kyllä voisin olla joku muu kuin "bännäri"(-
sen raudansoitto sujuu jopa minulta =) Oikeastaan kaikki muu sujuu (ollaan taas vaatimattomia...) paitsi kotisivujen ylläpito ja laulu. Eilen taas värkkäsin kotisivujen kanssa ja onnistuin melkein tuhoamaan ne!!! Onneksi sain pelastettua, muuten ei olisi nyt näppäimistöä millä kirjoittaa...
kihveli3 kirjoitti:
sen raudansoitto sujuu jopa minulta =) Oikeastaan kaikki muu sujuu (ollaan taas vaatimattomia...) paitsi kotisivujen ylläpito ja laulu. Eilen taas värkkäsin kotisivujen kanssa ja onnistuin melkein tuhoamaan ne!!! Onneksi sain pelastettua, muuten ei olisi nyt näppäimistöä millä kirjoittaa...
Et viitsisi noista kotisivuista/linkityksistä hurjasti ainakaan minulle puhua,,,Myy kyllä tietää mitä tarkoitan.
Ja tuosta laulusta,noh,oltaisko molemmat siellä enkelikuorossa,,:)))
- arkipiru
tuon pitempi taru; nyt sitten jo bändin perustamiseen on ruvettu mutta solistin musiikkimaussa on ongelmia.
Mitäpä jos aloittaisit sen vaativan urakkasi ihan perinteisellä suomi-rockilla???osaisin ainakin raakkua tarpeeksi vakuuttavasti =)
Jessus,paraneekohan tästä ikinä?Tuntuu oudolle kun on vuosia siitä kun olen viimeksi oikeasti ollut kipeä,jotain pikkuflunssaa joskus muttei tälläistä.Tänään vielä lisämausteena kaikki alkaa haista ihan kamalalle,kahvit,leivät,kaikki =(- arkipiru
davalyan kirjoitti:
osaisin ainakin raakkua tarpeeksi vakuuttavasti =)
Jessus,paraneekohan tästä ikinä?Tuntuu oudolle kun on vuosia siitä kun olen viimeksi oikeasti ollut kipeä,jotain pikkuflunssaa joskus muttei tälläistä.Tänään vielä lisämausteena kaikki alkaa haista ihan kamalalle,kahvit,leivät,kaikki =(se infulenssa, kun noin kovalta tautia kuvaat. Pelkkä flunnahan ei kestä kuin muutaman päivän mutta tuo saakelin ulkomaanviirus ei tunnu paranevan koskaan, sanoo Justiina, joka on köhinyt jo kolmatta viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441