Kokeilunhaluiset....

heterot/bit....

Mitä mieltä heistä? Mitä ajattelette?
Itse olen juuri sellainen. Haluaisin kokeilla millaista on olla naisen kanssa, mutta olen ihan naimisissa oleva perheenäiti.... ikääkin yli 30v. Katseita olen naisilta saanut, että kai jokin minussa viestii sitten tällaisesta asiasta..? Eräs nainen on flirttaillut ihan avoimesti ja osoittanut kiinnostusta, mutta odottaa ilmeisesti aloitetta minulta, jota tuskin koskaan edes tulee :o/ koska en tiedä kuinka mieheni suhtautuisi asiaan. Hän ei tiedä tästä mitään.

10

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kerran kun saat kokea naisen ihanan kosketusken ja rakkauden, taivas aukeaa ja paluuta ei ole ;)

Terveisin ex-hetero, nykyinen bi:n ja lesbon välillä heiluva :)

• mielessäin

Itse olen tällä hetkellä kiinnostunut yli kolmekymppisestä naimisissa olevasta perheenäidistä :)! Voisin toteuttaa kokeilunhaluni käytännössä kuvitelmieni lisäksi ;) hänen kanssaan hetkellisestikin tässä elämäntilanteessani.

Mielestäni ei voi yleistää, että millaisia nk. kokeilunhaluiset ovat yksilöllisyyden vuoksi. Kuitenkin kokeilunhalu on useimmiten ihan jees, kunhan se on kummallekin osapuolelle selkeää.

Riippuu siitäkin, millä mielellä olet kokeilemassa, kuten leikki/tosi/pelailumielellä..?? Lisäksi oletko ajatellut kertovasi miehellesi tilanteestasi..??

• osaa***

päättää/sanoa, mitä oikeastaan haluaisin. Kokeilla naisen kanssa...?? Mitä??Jos nyt ajattelen erästä, jonka kanssa haluaisin viettää enemmänkin aikaani...hmmm, no toteuttaa nää kuvitelmat jollakin tasolla.

Enkä halua mitään erikoista. Sopisi minunkin elämäntilanteeseen varsin hyvin. Mulla on tosin "lupa" nauttia...

Milläkö mielellä? Se vain tulisi nyt tarpeeseen!

*huoh*

• ovat kokeilunhaluiset

jotka toteuttavat halunsa. En halua olla missään tekemisissä tällaisen asian kanssa koska siitä ei seuraa kuin sotkua ja tulehtuneita suhteita. Perheenäitin pitäisi kyllä tuntea sen verran vastuuta jo lastensakin vuoksi että jättää tällaiset kokeilut vain haaveiksi.

• tai ei

mutta itsekin vietin heteroelämää ensimmäiset 35 vuotta. Nyt olen asunut nykyisen avovaimoni kanssa 3 vuotta, enkä todellakaan kaipaa takaisin entiseen elämääni. Ja lapsikin on.

• viestit kiinnostusta

jotenkin tai sitten toinen on flirttailija. En todennäköisesti ehdottelisi perheenäiteille, kyllä se aloite pitäisi tulla sieltä suunnalta tai muutoin vastaanoton täytyisi olla todella suopea;).

• mietin täälläkin

Olen hetero ja naimisissa oleva. Lapset jo pesästä lentäneet.Olen aina viihtynyt naisten seurassa paremmin kuin miesten,ja jopa flirttaillut leikillään naisien kanssa lähinnä mun kavereita. Nyt viime aikoina mua on ruvennut aina vain enenmin kiinnostamaan naiset ja mulla on eräs jonka kanssa haluaisin olla. En ole koskaan nauttinut seksistä miehen kanssa, kokemusta on useammastakin joten se ei mene kokemattomuuden piikkiin. Nyt mietin vain sitä miltä tuntuisi olla naisen kanssa, ja kuinka erilaista seksi voi olla, jopa niin erillaista että minäkin siitä nauttisin.

• näin vaan käy

itselläni siinä mielessä sama tilanne että,lapsia on ja miehiäkin ollut...ja viimeaikoina miettinyt todella paljon sitä että olenko hetero,kun miesten kanssa ollessa en tunne juuri mitään,jotenkin nuo sänkyhommelit vaan tuntuneet suorituksilta...toisaalta jos jotain muuta touhua ollut,kuin nää perinteiset tappi reikään,silloin leijun jonnekin hekuman huipuille...varsinkin kun kuvittelen että toinen osapuoli on nainen.tällä hetkellä sinkku ja tosiaan viimeaikoina enemmän silmät vilkuilleet naisten suuntaan.

• lisää

kokeilunhaluinen naimississa oleva äityliini löytyisi täältä eteläsuomesta. Ikää 25v.

• Sinni-

Itse olen ollut aina hetero ja miesten kanssa seurustellut monta kertaa ja tällä hetkelläkin. Mutta lähiaikoina päässäni on kehkeytynyt ajatus siitä millaista olisi kokea seksiä naisen kanssa, koska miesten kanssa en saa mitään tuntemuksia. Muuten pidän olla miesten seurassa ja muutenki, mutta ainoa asia mikä ei suju on seksi. Olisiko väärin kokeilla naisen kanssa, kertomatta seurustelukumppanille? Ja vain seksin mielessä, ei mitenkään vakavemmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      160
      12256
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4600
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      135
      3653
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2758
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      363
      1611
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1516
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe