Minkä kokoista putkea teillä on kattilan ja varaajan välissä?
Meillä tuumanen ja tuntuu että vesi vaihtuu niin kovin hitaasti ko latauspumppu menee päälle.
Liian pienikö?
4
531
Vastaukset
- riittää..
mulla on myös tuumasta ja hyvin pelaa. onko sulla latauspumppu täysillä ja kaikki hanat varmasti knnolla auki?
- ite tein
Joo pumppu on täysillä ja hanat auki.Mulla on siinä väliputkessa linjasäätöventtiili jolla voi päästää kuumaa vettä paluuputkeen.Jos se on kiinni homma toimii, mut jos vähä auki sit ei vesi kerkee vaihtuu ennen kuin kuumenee kattila liikaa ja kiehuu.Termostaattia ei oo.
- Tietopankit
ite tein kirjoitti:
Joo pumppu on täysillä ja hanat auki.Mulla on siinä väliputkessa linjasäätöventtiili jolla voi päästää kuumaa vettä paluuputkeen.Jos se on kiinni homma toimii, mut jos vähä auki sit ei vesi kerkee vaihtuu ennen kuin kuumenee kattila liikaa ja kiehuu.Termostaattia ei oo.
Yksi tärkeä asia on kattilan teho / siirtopumppu
riittävän tehokas / varaajan koko , elikkä palanssissä kaikki ite tein kirjoitti:
Jos tuo linjansäätöventtiilin kautta menevä putkireitti on reilusti lyhyempi kuin varaajan kierto, niin silloin kierrättää helposti liikaa samaa vettä. Jos säätöventtiilinä on tuuman pallohana, niin sitä ei paljon tarvi raottaa niin varaaajakierto hidasttuu liika paljon ja keittää. Oletko seurannut väliputken lämpötilaa kun linjansäätö on vähän auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848