Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että mitä erään tytön päässä liikkui. Hänellä oli ollut juttua erään pojan kanssa, mutta kuitenkin osoitti selkeää kiinnostusta minua kohtaan. Hän pyysi minua toisinaan ulos, halusi olla kanssani, pariin kertaa sanoi rakastavansa minua. Joskus häntä väsytti hän tuli syliini ja suuteli. Minä tietenkin varmistuin silloin, että minä olin hänelle se tärkein. Yritin sitten todella kovasti, mutta ajan myötä huomasin, että olin hänen mielessään samalla viivalla kuin se toinen poika. En antanut sen häiritä minua, koska halusin uskoa, että voisin saada hänet. Mutta lopulta havahduin todellisuuteen, ja huomasin, että se toinen poika oli aina ollut hänen mielessään. Enpä sitten enää ottanut häneen yhteyttä. Ja nykyään hän kyselyy välillä kuulumisia, ja minä kerron ne, niin vastaus on aina, että "jaa" tai "jaahas" yms. Minun tällä hetkellä todella vaikea kehittää hänestä "profiilia". En voi uskoa, että hän tekisi jotain tuollaista, koska hän oli kaikin puolin fiksu ja ihana ihminen, ei mikään pissis tms. Ensiksi hän yrittää saada minut, mutta kun vastakaikua tulee niin häipyy kuvioista, ja jättää minut murehtimaan, että mikä meni vikaan.
Mitä hän oikeasti ajatteli?
...........
1
374
Vastaukset
- ty78u9ioytrert
Mikään ei mennyt vikaan, itse toimit ainakin hyvin. :)
Ehkä se tyttö välitti kahdesta pojasta samanaikaisesti ja päätti, että hänen pitäisi valita toinen pojista. Voi hyvinkin olla mahdollista, että hän on vielä kiinnostunut sinusta, mutta ei viitsi näyttää tunteitaan, jotta ei loukkaisi toista poikaa.
Me tytöt ollaan välillä vähän hankalia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799