Kesätyö

Onko mahiksia?

Minun 18-vuotias poika kirjoittaa tänä keväänä.
Pitäis saada kesätöitä ennen inttiä. Hän menee Kontiorantaan ensi tammikuussa. Kirjoittaa matikasta (toivottavasti L.n)Kirjoittaa myös venäjän. Hän on erittäin tarkka. Ei omaa kovin suuria sosiaalisia taitoja.Jos olis miun "älykkäpojalle" tarjolla töitä, niin otettas mielulla vastaan.Hän pesee vaikka ikkunoita.

12

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies savosta

      Esimerkiksi kanamunien pesua Anopin tykönä tai puujalan veistämistä mun firmassa.

    • Jos ei ole niin tässä kaupungissa ei saa muuta kuin rupia perseeseen.

      • Mies savosta

        Ei se ole suhteiden pula mikä estää ihmisiä ottamaan sinua töihin. Sitä kutsutaan järjeksi savorules not on the market but in the wellfare-line :)


      • Mies savosta kirjoitti:

        Ei se ole suhteiden pula mikä estää ihmisiä ottamaan sinua töihin. Sitä kutsutaan järjeksi savorules not on the market but in the wellfare-line :)

        Minun ei tarvitse tehdä töitä. Sitä kutsutaan nimellä SavoRULES is so fuckin rich and so you will be hes slave, little ugly dwarf.


    • en ottaisi

      Lukemani perusteella en ottaisi mihinkään töihin tuommoista äidin lellittyä pikku kultua.
      Työt pitää hommata itse tai sitten suhteilla joka on täällä tapana ja välttämätöntä.
      Pojukkisihan voi peseskellä niitä ikkunoita vaikka kotona niin oppii edes jotain. Ylioppilaspaperillahan ei ole työmarkkinoilla mitään painoa oli sitten Ällän tai Peen paperi.
      Armeijaan vaan kasvamaan mutta pitää muistaa ettei sieläkään vääpeli kuori pojallesi perunoita.

      • mutta.............

        Muuten oikein mutta yksi savonlinnalainen joka on vain ylioppilas on saanut jonkinlaisia töitä, hänkin tosin pääkaupunkiseudulta.
        Suhteellistahan sekin oli.


      • Mies savosta
        mutta............. kirjoitti:

        Muuten oikein mutta yksi savonlinnalainen joka on vain ylioppilas on saanut jonkinlaisia töitä, hänkin tosin pääkaupunkiseudulta.
        Suhteellistahan sekin oli.

        että edes joku Savolinnalainen on saanut töitä ,uutenhan Savolinnalaiset ovat kuin savoRules työttömiä pennitömiä munattomia soskun kanta-asiakkaita


      • täältä saanu
        Mies savosta kirjoitti:

        että edes joku Savolinnalainen on saanut töitä ,uutenhan Savolinnalaiset ovat kuin savoRules työttömiä pennitömiä munattomia soskun kanta-asiakkaita

        Eipä tämäkään 'lepakkomies' töitään täältä saanut. Ei vissiin luotettu missään.


      • Ei oppi ojaan kaada

        Taitaa olla katkeruuden leima.
        Jos joku on lahjakas ja hiukan erilainen.
        Todennäköisesti hän päätyy Haminaan.Ja huolehtii Naton päivinä Sinunkin turvallisuudesta. Koska hän on älykäs. Ole onnellinen. Äidithän tämän maan on aina pelastaneet. Et sinä onneton vouhkaaja


      • Kööpenhaminaan.
        Ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

        Taitaa olla katkeruuden leima.
        Jos joku on lahjakas ja hiukan erilainen.
        Todennäköisesti hän päätyy Haminaan.Ja huolehtii Naton päivinä Sinunkin turvallisuudesta. Koska hän on älykäs. Ole onnellinen. Äidithän tämän maan on aina pelastaneet. Et sinä onneton vouhkaaja

        Miksi tuo Haminaan päätyisi. Tuonsorttisethan ovat aseitakieltäytyjiä ja niiltä armeijassa pää vain sekoaisi kuin haminan kaupunki.
        Vai lieköhän kyseessä Kööpenhamina?


    • työpaikan saa

      Yl' oppilas paremman työpaikan saa,
      valkoisen lakkinsa myötä...
      Vaikka kielenkääntäjänä... jossakin teurastamolla.
      Täällä vain ei ole enää teurastamoakaan.
      Siksi minäkin vaivainen ylioppilas olen vailla työtä ja opiskelen... ehkäpä työttömäksi..

      • ooooo

        eurooppalainen tutkimus osoittaa että vain 90 prosenttia suomen lukiolaisista on homoseksuaaleja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe