Hei!
Onko kellään kokemuksia ruotsalaisesta talovalmistajasta Sävsjöhus:sta? Ihastuin heidän taloihinsa netissä ja esitteessä, mutta itse firma on tuntematon.
http://www.savsjo.fi/index.htm
Sävsjöhus: laatua vai ei?
2
1160
Vastaukset
- rakentanut
Terve!
Me olemme rakennuttaneet ko talotehtaan talon,eli kokemusta on. Talo on hyvin mielestämme suunniteltu ja eristykseen kiinnitetään enenmän huomiota kuin täällä meillä Suomessa =) toivottavasti näkyy sähkölaskussa...
Itse talosta ja rakennusporukasta ei ole pahaa sanottavaa, mutta... meillä oli rakennusaikana paljon ongelmia jälleenmyyjän kanssa, lähinnä sopimusrikkomuksista ja perusteettomista laskuista. Nyt näyttää siltä että tapaamme myyjän kanssa oikeudessa kun ei pysty hoitamaan edes takuukorjauksia sopimuksen mukaan...
Emme todellakaan suosittele, mutta jos saat suoraan Ruotsista sitten kyllä.- s4e56tde
jälleenmyyjä, niin kyseessä on tunnettu kaveri. Henkilöstä tarinaa voit lukea vaikka kirjastossa Ilta-Sanomista, lehden päiväys 29.6.1990.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428