Olenkohan liian hiljainen?
Miksi minä en saa kavereita?
11
819
Vastaukset
- ins_verderben
Sille ei välttämättä ees ole yhtä tiettyä syytä vaan se johtuu monista eri tekijöistä. Hiljaisuus voi olla yks syy. Mieti ite miten sä eroat muista ja siinä on sulle vastaus.
- eiei
kyllä kaikki voi saada kavereita.. ei se, miten eroat muista ole syy miks ei ole kavereita. ole oma itsesi ja ole rohkea.. jos näet toisen yksinäisen niin MENE juttelemaan. :)
- ins_verderben
eiei kirjoitti:
kyllä kaikki voi saada kavereita.. ei se, miten eroat muista ole syy miks ei ole kavereita. ole oma itsesi ja ole rohkea.. jos näet toisen yksinäisen niin MENE juttelemaan. :)
Puhu asioista, joista jotain tiedät. Onnea sulle jos oot saanu suht helpolla kavereita, kaikilla se vaan ei mene niin helposti.
- jaahaszxx
et juo etkä polta?
- ..............
riittää todellakin syyksi jäädä yksin. Omakohtaista kokemusta.
- juo enkä polta
.............. kirjoitti:
riittää todellakin syyksi jäädä yksin. Omakohtaista kokemusta.
mutta silti on kavereita.. ompas melko tyhmiä jotkut jos ei hyväksy toista vaikka ei oo ihan samanlainen "riehuja" ku muut. No, varmaan nuoret ne enemmän on sellasia..
- lpr1212
juo enkä polta kirjoitti:
mutta silti on kavereita.. ompas melko tyhmiä jotkut jos ei hyväksy toista vaikka ei oo ihan samanlainen "riehuja" ku muut. No, varmaan nuoret ne enemmän on sellasia..
minulla ei ole yhtään kaveria jota näkisin tarpeeksi usein. olen erakoitunut ja eniten nään kaupan kassoja vanhempia välillä.
olen koittanut löytää tyttöjä kavereiksi koska miesten kanssa "kaveeraminen" tuntuu homostelulta paitsi niiden ketä nään 1-2kk välein lukiosta tuttuja.
olen facebookissa ja minulla on yli 40 "kaveria", haluaisin löytää oikeita kavereita.
- nais kaveri
jos kelpaa naispuolinen henkilö =)
- tinjatinjatinja
Hiljainen luokassa on muidenmielestä jotenki outo. Olen ite varmaan luokan hiljasin ja ujoin enkä oo koskaan uskaltanu sanoo mitään ääneen jos opettaja on jotain läksyy vaikka kysyny koko luokan kuullen. Olen vain hiljaa istunu paikalla, vaikka oisin saattanu tietääkki, mut kuka uskaltaa sanoo kun kaikki rupee nauraan? Joka kerta luokan takaa kuului sen saman pojan ääni, et: ei toi ikinä ossaa!!
Kouluun tullut uusi ope kysyi jotain minulta ja kun olin hiljaa sama poika sanoi: Tuolta ei kannata ikinä kysyä mittää, ei se ossaa..
Kiusaamiseksihan se jo välillä menee. Mut koitetaan yksikseen pärjätä me, jotka ei kaveria saaha ja kyllä meilleki kaverin suhteen joskus onni kääntyy.. - t92
tinjatinjatinja kirjoitti:
Hiljainen luokassa on muidenmielestä jotenki outo. Olen ite varmaan luokan hiljasin ja ujoin enkä oo koskaan uskaltanu sanoo mitään ääneen jos opettaja on jotain läksyy vaikka kysyny koko luokan kuullen. Olen vain hiljaa istunu paikalla, vaikka oisin saattanu tietääkki, mut kuka uskaltaa sanoo kun kaikki rupee nauraan? Joka kerta luokan takaa kuului sen saman pojan ääni, et: ei toi ikinä ossaa!!
Kouluun tullut uusi ope kysyi jotain minulta ja kun olin hiljaa sama poika sanoi: Tuolta ei kannata ikinä kysyä mittää, ei se ossaa..
Kiusaamiseksihan se jo välillä menee. Mut koitetaan yksikseen pärjätä me, jotka ei kaveria saaha ja kyllä meilleki kaverin suhteen joskus onni kääntyy..tinjatinjatinja, nyt näytä niille! Luet läksyt kunnolla ja ku niitä sitte kysellään ni viittaat! Ei tollaseen kannata mennä ettei sen takia sano mitään et pelkää et muut nauraa... Ku ne nauraa selän takana jos jatkat tollasta :/ Rohkeesti vaa! Luokassa on varmasti muitakin joitten mielestä tollanen naureskelu on tyhmää, ja jos ne nauraa ku vastaat oikein ni on aika tyhmiä, ja sillon niist ei kannata vaa välittää :) Ja kyl se opettaja puuttuu siihen metelöintiin ;)
- Reeetta...
tinjatinjatinja kirjoitti:
Kiusaamiseksihan se jo välillä menee. Mut koitetaan yksikseen pärjätä me, jotka ei kaveria saaha ja kyllä meilleki kaverin suhteen joskus onni kääntyy..kuulostaa varsin tutulta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691309En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5531198- 531135