Oon jo tässä varmaan vuoden verran ettiny kaiken maailman lehistä ja netistä noista larppauksista ja itsekkin haluisin kokeilla, mut täällä "junttilassa" tuollaisia ei järjestetä, että onko nyt ihan tyhmää ehottaa omalle kaveriporukalle larppausta? Olisko teillä jotain vinkkiä antaa?
Haluan larppaamaan!
3
766
Vastaukset
- Celebrant
Oletko netistä etsinyt eri larp-järjestöjä? Itse suosittelen lämpimästi Harmaasusia (www.greywolves.org), jotka toimivat lähinnä pääkaupunkiseudulla. Missä päin on tämä sinun 'junttilasi'? =)
Käväise katsomassa osoitteesta www.larp.fi
larp-kalenteria, siellä löytyy pelejä, joita järjestetään ympäri Suomea ja joista osa on jopa aloittelijaystävällisiä.
Kuitenkin ehkä kannattaa niille kavereille myös ehdotella larppaamisen kokeilua, itse aloitin kavereiden kesken, ja samojen kavereiden kanssa osallistuimme myös ensimmäiseen 'oikeaan' peliimme.
Jeps, onnea uuden harrastuksen pariin!- The Razor
No jos et ole paljon pelannu ennen niin tule tänne.
http://therazor.proboards28.com/index.cgi
Ei tarvitse olla ammattilainen. Tuolla on yksinkertaista pelata!
- Zombie Survival
Zombi Apokalypse Larppia Täällä!
https://www.facebook.com/pages/Zombie-Larp-Suomi/1448442938727341?ref=ts&fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111396- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624749- 154661
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843477
- 803240
- 481741