Oon jo tässä varmaan vuoden verran ettiny kaiken maailman lehistä ja netistä noista larppauksista ja itsekkin haluisin kokeilla, mut täällä "junttilassa" tuollaisia ei järjestetä, että onko nyt ihan tyhmää ehottaa omalle kaveriporukalle larppausta? Olisko teillä jotain vinkkiä antaa?
Haluan larppaamaan!
3
682
Vastaukset
- Celebrant
Oletko netistä etsinyt eri larp-järjestöjä? Itse suosittelen lämpimästi Harmaasusia (www.greywolves.org), jotka toimivat lähinnä pääkaupunkiseudulla. Missä päin on tämä sinun 'junttilasi'? =)
Käväise katsomassa osoitteesta www.larp.fi
larp-kalenteria, siellä löytyy pelejä, joita järjestetään ympäri Suomea ja joista osa on jopa aloittelijaystävällisiä.
Kuitenkin ehkä kannattaa niille kavereille myös ehdotella larppaamisen kokeilua, itse aloitin kavereiden kesken, ja samojen kavereiden kanssa osallistuimme myös ensimmäiseen 'oikeaan' peliimme.
Jeps, onnea uuden harrastuksen pariin!- The Razor
No jos et ole paljon pelannu ennen niin tule tänne.
http://therazor.proboards28.com/index.cgi
Ei tarvitse olla ammattilainen. Tuolla on yksinkertaista pelata!
- Zombie Survival
Zombi Apokalypse Larppia Täällä!
https://www.facebook.com/pages/Zombie-Larp-Suomi/1448442938727341?ref=ts&fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672