mä ny valitan, puran pahaa oloani..Älkää suuttuko totaalisesti

mää vain

ei tää oo heleppoo; odottaa lasta jota ei pysty pitähän, mutta raskaus on epätoivottu..mutta niin pitkällä vasta huomattu että ei auta ku odottaa..Kyllähän tämä haittaa joitain juttuja elämässä..mutta eihä sille mitään voi..
Toivoisin vain jo että olisi toukokuu ja tämä olisi ohi, ne adoptiojutut nyt kestää kyllä..
Varmaan karua tekstiä, mutta näin on nyt tilanne tämmönen.

9

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä, että

lapsi saa rakastavan kodin ja sinä voit jatkaa elämääsi, kuten olet halunnut.
      Mitä kamalaa siinä on?
      Hyvän päätöksen olet varmasti tehnyt.

• vaan

Mäkin odotan lasta jonka aijon antaa pois, sekin myöhään huomattu. Kamalaa on yrittää pitää mahaa piilossa sukulaisilta ym. ettei tulis ylimääräistä säätöä. Tuntuu vaan siltä, ettei tosiaan jaksa odottaa että kaikki ois taas normaalisti. Mutta kun yritän elää päivä kerrallaan normaalisti ja ajatella vain mukavia asioita joista voi taas nauttia kun ei ole tätä mahaa niin jaksaa paremmin. Itselläni laskettu aika on pääsiäsenä. Tsemppiä vaan sulle ja voimia.

• oli kun

huomasit olevas raskaana?
        Käytitkö päihteitä raskauden alkuaikoina?

• vastaus....
        oli kun kirjoitti:

huomasit olevas raskaana?
        Käytitkö päihteitä raskauden alkuaikoina?

Kun huomasin, että olin raskaana, niin viikkoja oli 15. Lupia ym. oisi pitänyt anoa. En lähtenyt siihen. Alkuraskaus aikana tuli käytettyä alkoholia jonkun verran, muttei paljoa. En muutenkaan juo hirveästi, ja kun huomasin olevani raskaana, jätin alkoholit kokonaan pois. Olen sitä mieltä, että kaikkien raskaana olevien naisten pitää ajatella myös tulevaa elämää, joka mahassa kasvaa. Raskaus aikana ei kanna pelkästään huolta omasta terveydestään, vaan myös toisenkin ihmisen. Minusta on hyvä tarjota lapselle elämä perheessä, joka oikeasti jaksaa häntä rakastaa, ja on häntä jo toivonutkin.

• Adoko?

..rauhassa tänne saa kirjoitella omia kuulumisia.
      Ei aina ole hyvä päivä!
      Olen itse miettinyt että jos minusta joskus tulisi adoptioäiti. On mukava lukea mahdollisten tulevien bioäitien kirjoituksia odotusajalta, kun itselle raskaus on mahdotonta ja siksi outo asia.

Tuntuu että kirjoitustenne myötä oppii ymmärtämään paremmin myös bioäitien ajatuksia. Ja haluaisin olla mahdollisimman perillä asioista jos minulle joskus tulee se oma adoptiolapsi.

Toivottavasti jotkut päivät ovat parempia. Jaksamista odotukseesi ja hyvää vointia sinulle!

• adoptiota harkinnut

Parempi tuo ratkaisu on, kuin abortti. Lapsi saa elää kuitenkin.
      Ei tullut mieleen suuttua, vaan tukea sinua ratkaisussasi. Paljon on lasta odottavia, jotka eivät voi itse odottaa/synnyttää.
      Tyhmiä sukulaisia ne, jotka eivät kestä odotusta. Tai ehkä haluaisivatkin itse pitää lapsen?
      Joka tapauksessa, hyvää jatkoa odotuksellesi vaan!
      Ehkä oletkin osannut varoa alkoholia ja tupakkaa tuona aikana ainakin? Se antaisi lapselle paremman alun.
      Niin, ja eihän lopputulemaa vielä tiedä. Moni onkin pitänyt lapsen kaikesta huolimatta. Paitsi, jos olet oikeasti varma adoptioon antamisesta.
      Mietin vielä, olisiko mahdollista ollakin avoin sukulaisille? Yllättävää tukea voisi tulla. Tai sitten ei. Sinä sen tiedät.
      Siunattua elämää sinulle ja tulevalle lapselle!

• nuk

Voimia sinulle. Meillä on suomesta adoptoitu lapsi ja hän on suurin ja ihanin asia elämässämme. Odotimme lasta 9 pitkää vuotta! Lapsesi saa varmasti hyvän kodin. Myöhemmin voit Pelan kautta pyytää lapsestasi valokuvan ja olla onnellinen hänen puolestaan.

• kehtaat

Ettäs kehtaat valittaa. Ole onnellinen että pystyt saamaan biologisia lapsia. Meitä on kuule monia jotka antais mitä vaan saadakseen tuon sinun kykysi.

• opettaja Oulusta

Kuinka kehtaatkin olla noin ilkeä ihminen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5673
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      12
      3688
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2311
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1723
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1627
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1457
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1365
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe