Mietin miten viettäisin 60-vuotispäiviäni. Miten sinä juhlit? Vai juhlitko?
Millaiset kuuskymmiset
15
492
Vastaukset
- 1943
yllätysjuhlat pienelle piirille ravintolassa. En olisi järjestänyt mitään, mutta olivat kutsuneet jo lähisukua ja ystäviä isänsä kanssa yhteistuumin.
- jouluaatonaattona
mutta kyllä tyttären perhe perhe jotain järjesti
tosin aivan yllätyksenä, käytiin syömässä ja sitte heille kahville jonne tulivat vanhat (10v. nuoremmat)ihanat naapurit, siis yksi pariskunta, mutta se riitti meikäläiselle.
- Tilja
Matkatoimiston edustaja toi minulle shampanjapullon syntymäpäivänäni.
- merkkipäiviäni
Tyttären perhe vei syömään. Se oli iloinen yllätys, En olisi mitenkään viettänyt, en vietä omia merkkipäiviä ja mies oli niin sairas, että en olisi edes jaksanut järjestää mitään. Nyt on kuusvitoset edessä ensi viikolla. Ajattelin olla niin kuin en olisikaan.
- 1943
merkkipäiviäni kirjoitti:
Tyttären perhe vei syömään. Se oli iloinen yllätys, En olisi mitenkään viettänyt, en vietä omia merkkipäiviä ja mies oli niin sairas, että en olisi edes jaksanut järjestää mitään. Nyt on kuusvitoset edessä ensi viikolla. Ajattelin olla niin kuin en olisikaan.
merkkipäivä ensi viikolla, alkaa se elämän seksikkäin vuosi. Oma päiväni on kaikille merkittävä luku, helppo muistaa. Miten Sinulla?
- hilavitka
1943 kirjoitti:
merkkipäivä ensi viikolla, alkaa se elämän seksikkäin vuosi. Oma päiväni on kaikille merkittävä luku, helppo muistaa. Miten Sinulla?
Mikähän siitä sinun vuosisynttäreistä tekee elämäsi seksikkäimmän vuoden ,odotan sitä itse innolla,tai sitten en se vilahti ohi,enkä sitä huomannut.
- 1943
hilavitka kirjoitti:
Mikähän siitä sinun vuosisynttäreistä tekee elämäsi seksikkäimmän vuoden ,odotan sitä itse innolla,tai sitten en se vilahti ohi,enkä sitä huomannut.
numeroina ja luettele numerot ruotsiksi. Siinä sen salaisuus.
- O - Orvokki
1943 kirjoitti:
yhteisellä onnittelulaululla palstan seksikkäimmälle?;))
Mieleeni tuli hauska juttu tuosta seksistä; kuljin kerran vuosia sitten Keskuskatua (Helsingissä) Espalle päin ja huomasin jonkun tosi pienen, kadun varteen paikoitetun auton takaikkunassa tarran: "I den här bilen finns det plats för sex". Kuljin kiireisenä ja ihmettelin mielessäni syytä tarran liimaamiseen ja väitteen esittämiseen - "Miten niin... tilaa kuudelle?" Espan puistokäytävälle ehdittyäni alkoi naurattaa... vaikka ihmettelin kyllä vähän edelleen.;)) - 1943
O - Orvokki kirjoitti:
yhteisellä onnittelulaululla palstan seksikkäimmälle?;))
Mieleeni tuli hauska juttu tuosta seksistä; kuljin kerran vuosia sitten Keskuskatua (Helsingissä) Espalle päin ja huomasin jonkun tosi pienen, kadun varteen paikoitetun auton takaikkunassa tarran: "I den här bilen finns det plats för sex". Kuljin kiireisenä ja ihmettelin mielessäni syytä tarran liimaamiseen ja väitteen esittämiseen - "Miten niin... tilaa kuudelle?" Espan puistokäytävälle ehdittyäni alkoi naurattaa... vaikka ihmettelin kyllä vähän edelleen.;))ole koko joukko. Hieman säpsähdin, kun hesarissa olin täsmälleen ikäiseni naisen kuolinilmoitus. Hauska juttu tuo tarra.
- mamaupendo
Kolme viikkoa sitten oli "synttärit".....en viettänyt. Yksi ystävä kävi.....otettiin viiniä ja syötiin hyvin, siinä kaikki. Mutta, mutta ans kattoo vaan kun kesä tulee...silloin juhlitaan! Kun en ole koskaan saanut viettää "ulko-juhlia" niin mökkinaapurini antoi luvan viettää heidän pihallaan kaikille naapureille kekkerit! Sitä nyt odotellaan................heinäkuuta!
- hilavitka
No juhlin ,mutta Karialla,tilattiin miehen kanssa matka puolivuotta aikaisemmin ,mutta onnittelut tulivat miehen mukana ja huoneeseen faksina,tasan klo24,sain mieheltäni kukat ja kuohuviinit,lisäksi suvun onnittelukortin,minä itse halusin viettää näin.
Suku on niin kovaa juhlimaan, että pakkohan niille oli kekkerit järjestää.
Viiskymppiset juhlin kotona isommalla porukalla, pitopalvelu hoiti tarjoilut.
Kuuskymppiset vietettiin pienissä yksityistiloissa sisarusten, serkkujen ja muutaman ystäväperheen kanssa.
Kivahan niitä on jälkeen päin muistella, vaikka en mitenkään tykkää juhlakaluna olemisesta!juhlia mitenkään, kolme viikkoa vielä suunnitella karkumatkaa :)
- O - O
Minne haluaisit lähteä? Olen ollut kahdella karkumatkalla mukana ja onnistunut junailemaan kivoja yllätyksiä ystävän merkkipäivänä. - Niistä on jäänyt paljon kivoja muistoja itsellenikin.
- Pirre*
O - O kirjoitti:
Minne haluaisit lähteä? Olen ollut kahdella karkumatkalla mukana ja onnistunut junailemaan kivoja yllätyksiä ystävän merkkipäivänä. - Niistä on jäänyt paljon kivoja muistoja itsellenikin.
tarjouksesta, mutku ei ole lomaa - ei pääse etäs..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332841
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562267Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281829- 1291558
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641328- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969