Ei auttanut itellä kyseisen boksimalli kanavapäivitys, ei tehdasasetuste palautus...meinas mennä nörvit. Mulla nimittäi hävis kaikki ylen kanavat ku tein nuo toimenpiteet (useampaa kertaa).
Sitte tein manuaalise haun, joka kanava kerrallaa, mutta nyt näkyy myös tv 1,2,teema ja fst. Eipä ylen ohjeissa tällasta manuaalihakua tuotu esiin, mutta jos muilla samanmoisia probleemia nii tästä vois olla apua
Humax CX-1201T vastusti
2
513
Vastaukset
- CX-1201T
on pitänyt jo pitkään hakea MTV:n nippu
manuaalisesti,muut tulee kyllä automaattihaulla.
Ei mikään hankala homma,kun asian tuntee,mutta
asiaa tietämättömälle ylipääsemätön.Pitää siis
digi.fi-sivuilta katsoa,mikä on "oman" lähettimen UHF-kanava,jolla puuttuva nippu lähetetään.Haetaan
sitten se nippu manuaalisesti,muita ei tarvitse
enää uudelleen hakea.Tämän jälkeen kaikki ok.
Näin pitää tehdä AINA tehdasasetusten palautuksen
jälkeen.Ja näköjään voi olla joskus myös Ylen
nippu,minulla aina MTV:n nippu,kymmeniä eri bokseja,4 eri lähetinmastoa,joissa toiminta on ollut sama.- vinkistä
Meinas jo hermo mennä kun MTV;n nippua ei boksin automaatti haulla löytynyt.Eipä tiennyt myyjä liike missä vika. Halus myydä "toopelle" uuden boksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944