3.ICSi päättynyt tuloksettomana JÄLLEEN ennen testipäivää...:(
Kyynelten keskeltä yritän suunnata aatoksia JÄLLEEN tulevaan-ja mietityttää, miten nopeasti mahdetaan uuteen hoitoon päästä? Montakos "välikiertoa" mahdetaan haluta-riittääkö tämä negaamisen vuoto yhdet normimenkat...?
Jos jollain kokemusta löytyy, olisin enemmän kuin kiitollinen tässä maansa myyneen mielentilassa...
Ollaan siis NKL:lla hoidossa eikä siis 4.hoidosta ole vielä takuita, MUTTA josko kuitenkin...!
Kuinka pian uuteen hoitoon?
2
261
Vastaukset
- puolestanne
Kattelin piinailu-viestiketjusta, että sulla oli alkionsiirto samana päivänä kuin mulla. Ja oli kans 3. icsi. Mulla ei oo vielä vuoto alkanut, mut tämän asian suhteen olen pessimistinen ja ihan varma että ei se tälläkään kertaa tärpännyt, on vaan sellainen fiilis. Mä ajattelen niin että kuulun niihin joilla ei vaan onnistu.
Voimia sulle! Tiedän, että susta tuntuu pahalle, aina pahemmalle mitä useampi pettymys. Aika parantaa, itke itkusi mutta älä jää suremaan, vaan jatka eteenpäin. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty, mut eikö ole totta, että ei se lopputulos siitä mihinkään muutu.
Kysymykseesi en osaa varmasti vastata. ekan icsin jälkeen menin heti uuteen hoitosuunnitteluun ja halusi yrittää uudestaan niin pian kuin mahdollista. Lääkärin kanssa juttelemalla se selviää. Toisen icsin jälkeen pidin taukoa varmaan puoli vuotta ja hyvää teki.- Aqua4
Hei mutta hienoa, ettei vuoto ole vielä sulla alkanut!!! Mulle se ainakin olis merkki, että edes jotain on tapahtunut erilailla kuin ed.hoidoissa...mut toki jos sulla on ennenkin pysynyt vuoto poissa testiin asti-ei se sulle välttämättä merkkaa juuta eikä jaata...MUT siis TOIVON täysillä sulle/teille onnistumista-kun tiedän mitä tuskaa/pas*aa tää on...!
Kyl taas suru ja itku otti ylivallan, kun tuo vuoto ilmaantui täydellä teholla pvää ennen verikoetta! Olipa kiva mennä töihin seuraavana aamuna-silmät oli turvoksissa niin, ettei meinannu nähdä mtn!Töihinlähtöä edelsi n.1/2 tunnin kylmähaudonta, että olis ees vähän ihmisen näköinen---Mut niinku sanoit, eihän sitä voi jäädä tuleen makaamaan, jostain ihmeestä sitä uskoa tulevaan jaksaa vielä ammentaa-kiitos suurelta osin rakkaan mieheni. Tosin käytiin läpi paljon tuntemuksia, joita ei missään tapauksessa haluaisi omata...viha, katkeruus, kateus-mutta jotka tällä hetkellä vain ovat osa itseä!!!!
Täytyy tosiaan jaksaa oottaa huomiseen, jolloin saanen virallisen negavahvistuksen ja ehkäpä jatkosuunnitelmia....
Mut kiitos sinulle-kuka ikinä oletkin :) ajatuksenvaihdosta!Toivotaan toivotaan---ja uskotaankin!!!!Jos jaksat, kirjottelehan tuloksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015