Ollaan hankkimassa 15 tytölle tuon merkkistä skootteria, onko millanen peli? Kannattaako ostaa?
Solifer Speed, onko hyvä?
7
699
Vastaukset
- rwteryew
ei kovin hääppöinen laite.
- suosittele
Mieluummin muutaman satasen kalliimpi,niin pääsee tyttökin ajamalla kotiin.Itselläni on Kymco Agility 50 (parempiakin löytyy).Erittäin varma toiminen ja luotettava,esim jarrut.Ajoin viime kesänä vajaa 2000km ei mitään häiriöitä.Polttoaine suutin kannattaa vaihdattaa heti huollossa hieman suurempaan,niin pääsee kylmänä nykimättä liikkeelle.Saatte olla erimieltäkin asiasta,nämä on minun kokemuksia
- sc_1
Itellä jos tosi paljon ajettu 2007 ostettu Helkama sc1 ja toiminu tosi hyvin. Ajoin jo ekana vuotena yli 10.000 eikä mitään ongelmia. Se on vaan mun kokemus mut mä oon tosi tyytyväinen. Nyt alkaa vaan olemaan skdu kamalan näkönen ku on naarmuilla. Eli mä ostaisin Soliferin tilalla sc:n
- jpsdgnpasnfg
http://www.solifer.com/prod/main.php?menu_id=531
kannattaa miettiä niitä Speedin sijaan.- -ko
Onks noi jotenki parempia tai jotain?
- eieieieieiieieie
ÄLÄ heleVeTiSSä OSTA! Se on aika paska...
- niin on!
Juu paska on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451