Onko rötöstely Tallinnassa vilkastunut?

Eri Clazz

7

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veljeskansa....

on ihan siistiä sakkia.putsaa jopa palttoosi taskut.

• Nici-I

Olen asunut Tallinnassa kohta vuoden ja taskujani/kassiani ei ole koskaan tongittu! Luulenpa että suomalaisille on käynyt täällä huonosti kun ovat kännipäissään itse toheloineet (itsekin olen suomalainen). Takataskussa ei lompsaa kannata pitää ja muutenkin taskut aina kiinni. Ryöstetyksi voi tulla ihan missä tahansa, jopa Suomessa.

• ainakin päiväsaikaan
        Nici-I kirjoitti:

Olen asunut Tallinnassa kohta vuoden ja taskujani/kassiani ei ole koskaan tongittu! Luulenpa että suomalaisille on käynyt täällä huonosti kun ovat kännipäissään itse toheloineet (itsekin olen suomalainen). Takataskussa ei lompsaa kannata pitää ja muutenkin taskut aina kiinni. Ryöstetyksi voi tulla ihan missä tahansa, jopa Suomessa.

Olen käynyt Tallinnassa varmaan 20 kertaa ja kertaakaan en ole joutunut rötöstelyn uhriksi. Päiväsaikaan on ihan turvallista kulkea, olen myös pari kertaa käynyt ratikkabussilla keskustan lähellä olevassa ostoskeskuksessa ja mitään ei ole tapahtunut. Uskon, että Nici on oikeassa, ryöstetyksi voi tulla Tallinnassa ja muuallakin öiseen aikaan, jos ei pidä huolta rahoistaan. Positiivisin mielin reissuun, isekin taas lähden viikonloppuna Tallinnaan. =)

• tietotoimisto,,,

ryöstöt Tallinnassa on lisääntyneet.

• Aivar/ Tallinnassa vuodesta...

Valitettavasti, ovat lisääntyneet huomattavasti. Eikä se ole koskaan vähentynytkään, esim kaikkein suosituin kohta Viru-kadun alku on varkaiden suosiossa ollut aina. Samat taskuvarkaat yhteistyössä putsaavat turisteja Viru kadulla. Kumma kyllä, poliisi ei koske näihin taskuvarkaisiin, liekö niin suuret lahjusrahat kyseessä...

• lisääntyneet

niin tietysti suhteessa varkaudet. Kulkekaa selvinpäin, älkää sekaantuko vieraisiin naisiin niin ihan turvallista on !
        Kyllä poliisi puuttuu tapahtuneisiin, se on kotokirjoittelua kuka toisin väittää.Luulo ei ole tiedon väärtti !

• harasoo
        lisääntyneet kirjoitti:

niin tietysti suhteessa varkaudet. Kulkekaa selvinpäin, älkää sekaantuko vieraisiin naisiin niin ihan turvallista on !
        Kyllä poliisi puuttuu tapahtuneisiin, se on kotokirjoittelua kuka toisin väittää.Luulo ei ole tiedon väärtti !

Sehän on maailman taloustilanne joka vaikuttaa sielläkin. Kun on puute ja kurjuus niin pitää enemmän yrittää. Oikeinhan se on kun huolimaton turisti putsataan. Oma vika täysin. Pitäähän taskuvarkaankin elää.
        Meille ei ole sattunut koskaan lompakonmenetyksiä, rahat ovat tosin huvenneet välillä.
        Voipi olla tämä iso koko ja kavereiden vielä isompi ja suojeleva ulkonäkö joka tosiaan suojelee.
        Pari kertaa ollaan annettu poikasille selkään siellä ja muutaman kerran ajettu taksilla ilmaiseksi kun on sovittu summa ja ovat pyytäneetkin enemmän perillä. Takas baariin tai ilmainen kyyti. Ei meitä kannata kusettaa.
        Ilahduttavaa on myös että taas monen vuoden jälkeen nuoret tytöt tulevat tarjoamaan seuraansa, luulin jo että olen liian vanha..
        En niiden petiseuraa tarvi, on oma muru kotona mutta annan muutaman kympin limurahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe