...että olen bi. Olen aina pitänyt itseäni heterona, mutta avoimena. En ole koskaan ihastunut tyttöön, vaan poikiin. Mutta ajatus siitä, että päästäisi miehen sisäänsä niin hyi hitto. Ajatus seksistä naisen kanssa kuulostaa kiinnostavalta. Että ei tulisi raskaaksi ja olisi joku, joka on lempeä. :j
Hassua tajuta vasta nyt, 20-vuotiaana. Olisi kiva saada täältä juttelukavereita meseen. :)
Lisätkää jos haluatte keskustella ja tutustua:
[email protected]
Tajusin toissapäivänä...
12
2685
Vastaukset
- mistelllllli
"vasta nyt; 20vuotiaana"! Mä tajusin sen ollessani yli 30 ja moni vasta 50-vuotiaana.... Että...
- Yarana
olen ainakin kuullut että yleensä ihmiset tajuavat murrosiässä. Mutta mjaa. Mulle toi tuli shokkina, koska oon luulu nää 20 vuotta olevani hetero. Ja vielä ihanampaa asiasta tekee sen, että vanhempani eivät hyväksy...
- -Nonna-
Tuo teksti voisi olla itseni kirjoittamaa, tosin en ole myöntänyt itsellenikään että olisin bi. Olen pohtinut asiaa pääni sisällä jo niin kauan, että sekoan kohta. En oikein tiedä olenko sittenkään loppujen lopuksi bi, vai ihan hetero.
Olen 19-vuotias. En ole koskaan harrastanut seksiä, mutta ajatus seksistä miehen kanssa tuntuu ällöttävältä, kun taas seksistä naisen kanssa ajattelen samoin kuin sinä. Fantasioin aina seksistä naisen kanssa, en koskaan miehen.
Olisi mukavaa, jos olisi edes itse selvillä suuntautumisestaan. Äiti kertoi muutama viikko sitten hyvin avoimesti mielipiteensä lesboista, eikä se ollut mitenkään positiivinen... tämä masensi minua, vaikka en todennäköisesti edes ole lesbo. - miuhmauh
kukaan ei puhu rakkaudesta...
- miehenkään
kanssa tule raskaaksi jos käyttää ehkäisyä. Ja mies voi olla yhtä lempeä sängyssä kuin nainen. Eihän nuo nyt ole mitään perusteita valita miehen sijasta sänkykumppaniksi nainen.
- Yarana
vain on niin, että miehen elin on todella ruma ja oksettava. Ja ystäväni eräs kaveri käytti seksin aikana sekä kondomia että epillereitä ja tuli raskaaksi... että tuota noin...
:p
- minavaan87
Lisäsin sut. Mulla aikalailla sama tilanne ku teillä ja olis kiva jutella. Itsekin oon parikymppinen ja vasta hiljattain tajunnut, tai oikeastaan "hyväksynyt" sen asian. En kylläkään vielä kenellekään oo uskaltanu puhua, en usko että vanhemmatkaan niin kovin hyvin osais suhtautua. On ne joskus sanoneet, että niitä ei haittais vaikka niitten lapset olis jotain muuta ku heteroita, ja että ne hyväksyy meidät sellasina ku ollaan ja haluaa vaan että me ollaan onnellisia. Mutta kuitenkin niitten aikasemmista puheista oon saanut vähän toisenlaisen käsityksen. Jotku ei vaan tunnu tajuavan, että se ei oo mikään "valinta". Tottakai varmaan kaikki valitsis helpomman elämän jos voisivat.
Tässä muuten linkki yhteen tosi mielenkiintoseen keskusteluun, joka saa mut aina paljon rauhallisemmalle mielelle ja hyvälle tuulelle http://lepakkolaakso.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=24&thrdid=6984. Vaikka koskeekin tavallaan myöhäistä herännäisyyttä, eli ei ehkä ihan meihin liity.. - mies23___
mä osaan kyllä harrastaa seksiä ihanasti ja hellästi, vaikka omaankin peeniksen
- ucdjkaöa
Mitäs sitten? Mee vaan omies joukkoon. Näyt mainostavan itseäs myös tuolla lesbo-palstalla. Taidat olla tosi pahasti puutteessa.
- Kuusama
Mie tajusin pikkuhiljaa murrosiästä alkaen. Piti vatvoo monta vuotta asiaa laidasta toiseen. Nyt olen kaksikymmentäkaksi vuotias ja viime viikonloppuna sen vihdoin sanoin ääneen pienelle kaveriporukalle. Nyt on jotenkin erilainen olo, vaikken olekkaan koskaan tuntenut mitään pakkoa kaapista ulos tulemiseen. Onneksi siihen on suhtauduttu ihan positiivisesti.
Itseänikin ällöttää ajatuskin miehestä sisälläni, toisaalta niin ällöttää mistä tahansa muustakin sisälläni. Mutta eipä sillä, en minä seksiä haluakkaan ennenkuin löydän jonkun johon luotan täysillä ja jota rakastan. Miehiä olen aina vähän pelännyt. Siksi tuo luottamus on ehdottoman tärkeää. Hauska kuulla että muillakin on samansuuntaisia ajatuksia! :)- täällä.
Mä olen pian 16 täyttävä naisenalku ja tossa kesällä -08 tajusin ajatukseni ja aikalailla heti sit hyväksyin myös ne. :)
"Olen aina pitänyt itseäni heterona, mutta avoimena. En ole koskaan ihastunut tyttöön, vaan poikiin. Mutta ajatus siitä, että päästäisi miehen sisäänsä niin hyi hitto. Ajatus seksistä naisen kanssa kuulostaa kiinnostavalta. Että ei tulisi raskaaksi ja olisi joku, joka on lempeä. :j" Tuosta en voi sanoa kuin että ajattelen täysin samanlailla. :P Aina ajatellut että olen ihan hetero ja aina ihastunut vain poikiin, eli en oo edes tyttöön koskaan ihastunu, mutta silti pidän itseäni täysin binä..:) Kerran olen pussannu tytön kanssa ja se oli jotain niin ihanaa:) Oikeastaan mut herätti näihin tunteisiin se, että siis ajatus seksistä miehen kanssa saa mut oikeesti voimaan pahoin. Miehet sinänsä ei tunnu mitenkä vastenmieliseltä. :D Mutta en välttämättä uskaltaisi just tän asian takia ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, koska tää vois tuottaa ongelmia..
"Olisi mukavaa, jos olisi edes itse selvillä suuntautumisestaan. Äiti kertoi muutama viikko sitten hyvin avoimesti mielipiteensä lesboista, eikä se ollut mitenkään positiivinen... tämä masensi minua, vaikka en todennäköisesti edes ole lesbo". Ja tosta voisin sanoa, että mun vanhempani on ihan sanonu ettei hyväksy homoja, en tiedä mitä sit ajattelee lesboista tai biseksuaaleista, mutta kuitenkin pitää sitä pimeenä..
Mä tosin en ajattele pelkän seksin kanssa noin.. Todellakaan. Ajattelen, että tahtoisin rakastua hyväsydämiseen ja lämpimään ihmiseen, tuntea olevani rakastettu. :) Eli tahtoisin suhteeseen naisen kanssa. Mikäli joku tahtoo kirjottaa, niin osote on [email protected]
- tässä...
olen ihan lapsesta tiennyt kiinnostukseni naisia kohtaan.Mutta kaapista pääsin vasta 40 vuotiaana.
Eläkää tytöt juuri niinkuin itse haluatte.Vanhemmista viis.Kyllä he ymmärtävät ajan kanssa.Olettehan te kaikki kuitenkin samaa verta ja lihaa!Kenelläkään äidillä tai isällä ei ole oikeutta määritellä teidän seksuaalisia kiinnostuksia!Ei ketään voi pakottaa rakastumaan vastakkaiseen sukupuoleen jos ei sitä itse halua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse103790SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2143707Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1313395Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222257Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799- 351569
- 321481
- 921423
- 151343