mikä meissä jätkissä kiehtoo ja mikä eniten kiinnostaa, ja mikä on se tärkein asia meissä mikä pitäs olla? itse olen kasvon piirteitäni ihan hyvännäköinen mutta minulla on aika paljon finnejä ja yritän hoitaa ne pois. moni tyttö on kiinnostunut minusta luonteen vuoksi mutta tää mun ulkönäkö häirihtee vähän kuulema...
tytöt vastailkaa
9
872
Vastaukset
- mayura
Jokaisella on aina joitain kivoja yksityiskohtia itsessään, jotka kiinnittävät huomion. Tietenkin tulee omata miellyttävä luonne, käytöstapoja yms., jotta alkaisi kiinnostaa. Kuitenkin, jos todella on kiinnostunut, ei se ulkonäkö ole tärkeintä. Mielipiteitä on silti yhtä monta kuin ihmisiä.
Turha sitä muuttua on koittaa, pysy vain sellaisena kuin olet. Kyllä joku syötin nappaa. :)
Kaikkia eivät ne kumppanin finnit haittaa. Murrosikään kuúluva homma kuitenkin. - nam<69
se on se jota ekana tsiigailen.
- dcdc
Silläpä ei oo kun 14sm eihän sitä ees huomaa.
- tyttö_vain__
Mie katon yleensä pojassa luonnetta,ulkonäkö ei oo se kaikkein tärkein.jos joku ei mua miellytä jossain miehes mut muut on ihan kondikses ni kyl mie sen miehen ottasin :) pieniin vikoihin ei kannata kiinnittää huomiota :)toinen asia on silmät.ja kolmas asia,varsinki mistä mie pidän erityisesti on punaset posket :) miusta se on söpöö ku pojalla on punaset posket ja muutenki kasvot sellaset pyöreet :)
- suomalainenpoipoika
Esim. haittaako finnit tai että ei oo mikään hyvä kroppa? entäs millaisia housuja poikien pitäisi aina pitää? Farkkuja?
- tyttö_15_<3
suomalainenpoipoika kirjoitti:
Esim. haittaako finnit tai että ei oo mikään hyvä kroppa? entäs millaisia housuja poikien pitäisi aina pitää? Farkkuja?
jos ihastuu tai rakastuu, niin siinä ei katella finnejä tai millasia housuja mies käyttää. tai nainen. tietenkin itsestään huolta pitävä mies on parempi kuin joku joka laahustaa rasvanen tukka naamalla ja näyttää siltä että vetää turpaan jos kattookaan. mä ainakin henk.koht. pidän.. tai en sano mitää :) jos miellyttää niin sitte miellyttää. ei oo mitää tiettyy muottii, et kuha on sen näkönen, niin saa naista. jokainen tykkää erilaisesta. se vasta olis mälsää jos kaikki miehet olis samannäkösii :)
- n15-----
tyttö_15_<3 kirjoitti:
jos ihastuu tai rakastuu, niin siinä ei katella finnejä tai millasia housuja mies käyttää. tai nainen. tietenkin itsestään huolta pitävä mies on parempi kuin joku joka laahustaa rasvanen tukka naamalla ja näyttää siltä että vetää turpaan jos kattookaan. mä ainakin henk.koht. pidän.. tai en sano mitää :) jos miellyttää niin sitte miellyttää. ei oo mitää tiettyy muottii, et kuha on sen näkönen, niin saa naista. jokainen tykkää erilaisesta. se vasta olis mälsää jos kaikki miehet olis samannäkösii :)
Ulkonäön suhteen on tärkeintä, että huolehtii itsestään kuten kuka tahansa voi. Siis pesee ja pitää jokseenkin kurissa tukkansa, ei käytä mitään likaisia vaatteita ja että huolehtii siitä, ettei haise. Luonne on kuitenkin tärkein, mutta huolta pitää itsestään pitää :).
- 14-v tyttö
No mä olisin iloinen jos näkisin jätkän, joka ei ole oikeesti vaan täys kusipää. En koskaan oo tavannut oikeesti jätkää, kellä ei ois pää täynnä keltasta nestettä, ja kuka ei ois ilkee ja vituttava kusipää ja ketä kiinnostais tytöissä joku muukin kun tissit, hyvä perse ja ylimeikattu naama. Mikäs siinä, kaikki mun tapaamat jätkät on niin alhasia kusipäitä, etten tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä, toisaalta säälin heitä, niin säälittäviä he ovat, toisaalta tekis mieli vetää lättyyn...
Pojissa kiinnostaa luonne, ja tietenkin se, että huolehtivat ulkonäöstään & hygieniastaan. En tarkoita kasvonpiirteitä, koska ei omille kasvoilleen vaan voi mitään. Musta on mukavaa jos jätkät pukeutuu hyvin ja laittautuu vähän. :--) Haluasin tavata jonkun kiltin ja huomaavaisen pojan, kelle tärkeintä ei ois ulkokuori vaan se mitä päässä ja sisällä on. - Mimmi-93
...ei se ulkonäkö ole se tärkein, vaan luonne. Sitä ainaskin mä katson ensimmäisenä. Finnit ei haittaa, se kuuluu tähän ikään. :) Jos kiinnostuu tai ihastuu toiseen, niin ei mikään ulkonäkö sitä estä!
Jos saisin päättää, millaisen pojan ottaisin, niin se olisi tällainen: hyvä luonne, mukava, ei välitä tytön ulkonäöstä yhtään, hauska ja näin. Mielellään, edes hiukan pidempi, koska itse olen tällainen pätkä. Mutta, ei se sellainen samanpituinenkaan ole paha! :D Eniten pojissa kiinnostaa se huumorintaju. Joillakin se lipsuu pervoilun puolelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386