ikävän poistovinkkejä vailla olen, välillä iskee ihan kauhee ikävä eksääääää...........................
ja joo ei kannata ehdottaa, että kertoisin hänelle, ollaan sovittu (mun ehdotuksesta) ettei olla enää missään tekemisissä... koskaan. Asutaan edelleenkin samassa kaupungissa, ja olen kyllä onnistunut välttelyssä, viimeisen puolen vuoden aikana olen törmännyt häneen kerran ja onnistunut luikahtamaan pois paikalta ilman säädyllistä juttutuokiota.
Kyllä kun pinnistän, muistan syyt miksi erottiin... mutta se ei auta tähän haaveiluun, miten ihmeessä tän saa loppumaan?
aauuuuuu, kauhee ikävä....
1
534
Vastaukset
- parantaa
Täytyy vain antaa ajan kulua, itselläni ainakaan ei mikään muu keino ole koskaan toiminut. Yritin pakottaa itseni keskittymään työhön ja urheiluun, tai yritin väkisin saada itseni ihastumaan johonkin toiseen, mutta aina tuli jossain vaiheessa itku kun eksä tuli mieleen.
Mutta sitten ajan myötä huomasin ajattelevani häntä aina vain vähemmän ja vähemmän, ja lopullinen irtiotto tuli, kun tapasin nykyisen tyttöystäväni. En ennen uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä, mutta nyt on pakko uskoa. Sen jälkeen kun olin ensimmäistä kertaa tavannut hänet, en osannut ikävöidä eksääni enää ollenkaan. Ajattelin nykyistä kultaani aamusta iltaan ja laskin tunteja siihen kun taas törmäisin häneen. en edes tiennyt onko hän lesbo tai bi, tiesin vain hänen etunimensä ja muistin ne kauniit silmät, iloisen ja hieman kiusoittelevan luonteen, ja olin aivan myyty. ja olen edelleen.
Että kyllä sinäkin vielä tulet rakastumaan uudelleen, mutta hyväksy, että se ei välttämättä tapahdu ihan hetkessä. Mutta toisaalta, vaikka kannattaakin antaa aikaa surulle, siihen ei pidä jäädä rypemään. Muista tavata uusia ihmisiä ja elää elämääsi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705