Kertokaas mitä järkevää voi hankkia /antaa 6kymmentä täyttävälle lahjaksi? Jos te ette tiedä mitä kuusikymmentä täyttävä haluaa, kuka sen tietää sitten?! :D Yleispätevää ideaa ?? Kiitos!
t. 3nkymmenen tienoilla ja ideaton
Nyt kyllä
13
471
Vastaukset
- eihän meitä*
...voi mitenkään panna samaan nippuun! Meitä on yhtä monenlaisia, kuin nuoremmissakin. Ja jopa molempaa sukupuolta :-)!
Jos et muuta keksi, osta keinutuoli ja virsikirja, nehän saatiin ennen vanhaan jo 50-vuotislahjaksi.
Nykyään me harrastamme melkein samoja asioita kuin 30-40 vuotiaatkin. Benji -hyppyjä harvemmat, sellaista lahjakorttia ei ehkä kannata ostaa. Minulle ei myöskään voisi ostaa lahjakorttia kuumailmapallolennolle, on niin paha korkean paikan kammo.- ap.
Ei voikaan laittaa samaan nippuun, mutta ehdotuksia silti kaipaan. Jotain on mielessä, mutta parasta kai kiertää jossain. Hän ei ole hurjapäinen joten vauhtilajit taidan unohtaa:)
- 1943
jossain muodossa esim. lupaa viedä konserttiin, teatteriin, urheilukilpailuun, bingoon, suunnistamaan tms henkilöstä riippuen. Tai kirjoita runo, tai anna jotain hemmottelua kuten lahjakortti kylpylään. Kippoja ja kuppeja yms. tämän ikäisillä on.
- ap.
Hän on narsisti eli en voi viettää oikein aikaa yhdessä. Yrittänyt olen omalta osalta tarpeeksi monet vuodet. Harmillista.
Runo olisi oikein hyvä idea, kylpyläkin kuulostaa ihan hyvltä kunhan ei liukastu enää kuten on käynyt. - eihän meitä*
ap. kirjoitti:
Hän on narsisti eli en voi viettää oikein aikaa yhdessä. Yrittänyt olen omalta osalta tarpeeksi monet vuodet. Harmillista.
Runo olisi oikein hyvä idea, kylpyläkin kuulostaa ihan hyvltä kunhan ei liukastu enää kuten on käynyt...tosiaan ajatella jotain hemmottelulahjakorttia. Hieronta sopii sekä miehelle että naiselle, naiselle lahjakortti kasvo- tai jalkahoitoon.
Kaksi lippua teatteriin, konserttiin tai urheilutapahtumaan, hän voi silloin itse valita seuransa.
Jokin mieluinen kirja tai levy. Lehden vuosikerta.
Mahdollisuuksia on monia. Tavaroita yleensä pursuavat tämän ikäisten kodit. - ap.
eihän meitä* kirjoitti:
..tosiaan ajatella jotain hemmottelulahjakorttia. Hieronta sopii sekä miehelle että naiselle, naiselle lahjakortti kasvo- tai jalkahoitoon.
Kaksi lippua teatteriin, konserttiin tai urheilutapahtumaan, hän voi silloin itse valita seuransa.
Jokin mieluinen kirja tai levy. Lehden vuosikerta.
Mahdollisuuksia on monia. Tavaroita yleensä pursuavat tämän ikäisten kodit.Hyviä ideoita kiitos paljon. Luultavasti päädyn ainakin kirjaan muuhun, ja nuo kaikki ehdotukset kuulostavat hyviltä. :) Ajattelinkin että kun tavaraa voi jo olla riittävästi, ettei esineitä kannata ehkä hankkia.
- Hanna
ap. kirjoitti:
Hyviä ideoita kiitos paljon. Luultavasti päädyn ainakin kirjaan muuhun, ja nuo kaikki ehdotukset kuulostavat hyviltä. :) Ajattelinkin että kun tavaraa voi jo olla riittävästi, ettei esineitä kannata ehkä hankkia.
Miksi äveriäälle ihmiselle, jolla on jo kaikkea, pitää ostaa mitään?
Osta hänelle sika, lehmä tai vuohi! Kirkon ulkomaan avun kautta saa "ostaa" eläimen, joka lahjoitetaan jollekin köyhälle ugandalaisperheelle elannon antajaksi.
Vuohi maksoi kaksi vuotta sitten 30 euroa. Uskon että kampanja lahjakorttisysteemeineen on vielä käynnissä.
- saunalakki
sopii sellaiselle jolla yleensä jo on kertynyt kaikenlaista kippoa ja kuppia.
Niitä (lakkeja) on eri materiaaleista ja onhan sellainen lahja vähän erikoisempi.- kuntosalille
Taikka uimahalliin vesijumppaan. Liikuntaa harrastaa
kuuskymmpisistä liian harva.
- Ohion
Kylpyläloma kaikkine herkkuineen. Rahoituksesta riippuu kuinka lähellä tai kaukana ja kuinka pitkä loma. Itse olen ollut tyytyväinen.
- ap.
Tuli nyt lisää ideoita, laitan mietintään.
- maalta, vai "kaapunkis...
Onhan vaikea valinta, jos ei tiedä mistäpäin suomea kyseinen sankari on kotoisin.
Joillekkin sopii jopa pokasaha tai viilaukseen tarvittavat viilat, mutta mitä sitten hankkisit H:gin Eirassa asuvalle poikamiehelle.??
Useinkin olen kaivannut - ap.
maalta, vai "kaapunkis... kirjoitti:
Onhan vaikea valinta, jos ei tiedä mistäpäin suomea kyseinen sankari on kotoisin.
Joillekkin sopii jopa pokasaha tai viilaukseen tarvittavat viilat, mutta mitä sitten hankkisit H:gin Eirassa asuvalle poikamiehelle.??
Useinkin olen kaivannutKaupungista hän on eikä suostuisi maalle kuulemma millään, itse pidän niin kaupungista kuin maaseudustakin, riippuen kummassakin paikasta. :) Joku käsillä tehtävä voisi olla myös kiva.
Ahaa sinulla on nuo välineet tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431