"Paulan Jalasmökki"

Uusi hotelli

Kuhmon torille pitäisi hankkia kiireesti jalasmökki, jonka nimeksi täytyy tietenkin antaa Paulan Jalasmökki. Siitä saa oivan kahden hengen hotellihuoneen. Jalasmökkiin mahtuu kaksi sänkyä ja onhan se luksusta nukkua ministerin jalasmökissä. Myös paikkana Kuhmon tori on mitä rauhallisin, onhan Kuhmon keskusta iltaisin hiljainen kuin faaraon hauta.

Kuhmon kaupunki voisi vuokrata mökin Hotelli Kainuulle, joka voisi hoitaa avainrulianssin, laskutuksen ja siivouksen. Sanotaanko että yön hinnasta puolet hotellille ja puolet kaupungille.    

9

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spagaatti tanssiaisissa

Rouva Paula keksii kovasti, kuinka paljon aikaa on viettänyt Kuhmossa. Kertoi, että on henkisesti Kuhmolainen (mutta fyysisesti ja todellisuudessa Sipoolainen).

Tällainen teko päivärahakikkailussa tavallisella Kuhmolaisella putkimiehellä johtaisi Kajaanin KäO:n. Syytekohtina petos /petoksen yritys.

• kuten muutkin petosnaiset

Oikea havainto.

Putkimies olisi poliisitutkinnassa ja syytteessä ennen kuin ehtisi kissaan sanoa, jos kotipaikkansa valehtelemalla saisi vaikkapa 400 euroa ylimääräistä sossusta.
        Lehtomäki on nostanut tuhansia joka kuukausi, vuosikausien ajan.

• varastaa

Lehtomäki on valahdellut, koska hän halunnut säilyttää mielikuvan kainuulaisuudestaan. Uudellamaalla hänellä ei ole mitään erityisasemaa. Kepun kannatus on siellä huomattavasti heikompi kuin Oulun vaalipiirissä, ja vähemmistä kepupaikoista kisaa isompi joukko nimekkäitä kepulaisia. Voin siis ymmärtää, että hän on jo vuosia sitten tekemästään muutosta huolimatta leikkinyt edelleen kuhmolaista.

Lehtomäen ei silti ollut mikään pakko varastaa valtiolta. Hänen ei olisi ollut mikään pakko nostaa väärin perustein kulukorvauksia. Petoksen tekeminen on ollut täysin hänen oma, rikollinen tahtonsa.

• se niin,

on,että myäs nämä rosvot pitäisi saada kiikkiin.

• Syytteeseen

Miksi kansanedustaja saisi varastaa tai petkuttaa? Eikös heidän kuulu olla esimerkkinä.

• oikeus kunniaan

No ainakin sen urakehitys on laskussa tuskin enää ministerin paikasta ja puolueen puheenjohtajaksi asiaa.

• antoo

Selkään!!!

• hakataan !

Paula Lehtomäen petoksen aiheuttamaan kritiikkiin eivät kepun tukimiehet osaa vastata muuta kuin uhkaamalla väkivallalla.

• Sakaran Mies
        hakataan ! kirjoitti:

Paula Lehtomäen petoksen aiheuttamaan kritiikkiin eivät kepun tukimiehet osaa vastata muuta kuin uhkaamalla väkivallalla.

Meillä Suomussalmella kaikki ihmiset suhtautuu omaan ihanaan Merjaamme kannustaen ja tukien vaativissa töissään ajaessaan ihanan kotoseutunsa asioita kaikkien Kainuun työtätekevien,opiskelijoiden,elakeläisten ja lasten hyvinvoinnin ja onnellisen elämänlaadun turvaamiseksi nyt ja tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe