Moi !
Olen aivan varma, että koneeni käyttöä tarkkaillaan työpaikassani. Tämä narsistinen naisjohtaja on aiemminkin käskenyt tekemään tätä minulle- sairas kun on. Esimerkiksi oma tilinumeronkin oli saatu selville, kun olin maksanut eräällä läppärillä Nordean verkkopankissa. Olkaa ystävällisiä ja vastatkaa:
1.Jos laitan muistitikun työpaikkani koneelle ja sitten sen puolestani kotikoneelleni voiko tikusta
tulla jotakin viruksia kotikoneelleni, että nähdään kaikki mitä tehdään?
2. Uskallanko ohjata työpaikkani sähköpostit kotikoneelleni ettei sitä kautta koneelleni tule
keyloggers- ohjelmia tai muita vakoiluohjelmia, jolla nähtäisiin mitä koneellani teen ja esim. sen sisältö ?
3. Minulla on ADSL- yhteys ja Linuxin Opensuse 11.0 voiko koneeni käyttöä seurata, jollakin muulla tavalla esim. suhteilla operaattoreihin ?
Palomuuriakaan en ole saanut asennettua.
Lämmin kiitos vastauksistanne !
Narsisti naisjohtaja on vakoillut
1
614
Vastaukset
- zxcvbnm
1. Samat ohjelmat siellä tikulla on kotonakin. Samoin mahdolliset haittaohjelmat. Jos haitakkeen sisältävä tiedosto kopioidaan kotikoneelle, haittakoodikin tietysti siirtyy. Onneksi ne toimivat vain Windowsissa.
2. Kaikki tulee koneellesi mikä kerran lähetetään ellei postia suodateta jotenkin tulomatkalla. Työpostilaatikoissa on usein virus- ja roskapostisuodatus. Linuxille ei ole toimivia haittaohjelmia.
3. Operaattori pystyy seuraamaan kaikkea asiakkaidensa nettiliikennettä. Tulossa on jopa laki, joka määrää operaattorin tallentamaan asiakkaansa nettiliikennettä valtion kontrollia varten. Operaattorien henkilökunta ei helposti lähde mukaan yksityiseen vakoilutouhuun.
Jos osaava nörtti pääsee fyysisesti tietokoneeseen käsiksi, niin hän voi asentaa vakoiluohjelmia ellei käynnistys ole estetty kiintolevyn lukituksella tai salauksella.
Unohda palomuurit. Ei Linuxissa tarvitse räpeltää muurien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873856
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891801Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281502- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231168Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2071105Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell188921