3 ivf/icsi, näillänäkymin tuo icsi- hoito alkamassa tässä keväällä/syksyllä. Ja uusi lääkärimme, (vanhempi ja erittäin erikoistunut lapsettomuuteen), sanoi minulle että hänen potilaansa on aina käyttänyt lugeja vähintään viikolle 13 asti,ei koskaan vähemmän aikaa tai ainakin np- ultraan, ja mulla kaks raskautta lähtenyt, (molemmista hoidoista siis tuoresiirrot), mut lugeja on vaan vkolle 5-6 ollut. Ekassa ultrassa nkyi pikkuinen kaiku, mut ei sykettä eli oli kuolla kuukahtanut ja toinen sit meni kesken ennen ekaa ultraa niin ei ollut ihan sata varma mitä siellä olis näkynyt, mut nyt surettaa tosiaan tuo ajattelemattomuus lääkäriltä että jos se alkion kuolema onkin johtunut juurikin siitä lugen puutteesta,,tää uus lääkäri koettaa saada maksusitoumuksella meidät väestöliitolle, mut sen näkee sitten..jospa se kolmas kerta toden sanoisi
hiton kiva
6
571
Vastaukset
- .....................
Mulla on yksi hoidoilla alkanut raskaus josta syntyi lapsi. Lugeja käytin rv12 asti. Ne olis pitänyt lopettaa silloin rv 5-6, mutta lääkäri antoi luvan käyttää niitä sinne rv12 asti, mun mielenrauhan takia. Mulla oli verenvuotoa rv5-.15. Mulla sanottiin että siitä ei ole mitään haittaa, mutta ei mitään hyötyäkään. Luget auttaa kiinnittymiseen ja rv6 jälkeen keskenmeno ei johdu kiinnittymisestä.
- ap..
no toivotaan että näin menisi paremmin, ja tälläkertaa ihan loppuun asti, itselläni aina alkanut pienellä tuhrulla siinä vkolla6-7 ja ennen 8rv tullut itsestään pois..niin, oman mielenrauhan takie minäkin haluaisin niitä käyttää pidempään, ja hyvä kun tuo lääkäri nyt siihen ihan suosittelikin.
- luget..
ap.. kirjoitti:
no toivotaan että näin menisi paremmin, ja tälläkertaa ihan loppuun asti, itselläni aina alkanut pienellä tuhrulla siinä vkolla6-7 ja ennen 8rv tullut itsestään pois..niin, oman mielenrauhan takie minäkin haluaisin niitä käyttää pidempään, ja hyvä kun tuo lääkäri nyt siihen ihan suosittelikin.
Mä taas ole lopettanut luget heti parin päivän jälkeen kun olen saanut positiivisen tuloksen. Ekasta syntyi lapsi ja toka tulossa (rv13). Eli jos nyt tästä vetäis johtopäätöksen, niin alkio pysy kiinni, jos on pysyäkseen, riippumatta lugeista.
- keltarauhasen
luget.. kirjoitti:
Mä taas ole lopettanut luget heti parin päivän jälkeen kun olen saanut positiivisen tuloksen. Ekasta syntyi lapsi ja toka tulossa (rv13). Eli jos nyt tästä vetäis johtopäätöksen, niin alkio pysy kiinni, jos on pysyäkseen, riippumatta lugeista.
vajaatoiminta esim. aiheuttaa niitä alkuraskauden keskenmenoja, siinätapauksessa tietty olis määrätty pidemmälle tuota lugesteronia. mutta lääkäreillähän saattaa olla eri menetelmiä näiden lääkeaineiden käyttöjen kanssa muutenki
- luget
keltarauhasen kirjoitti:
vajaatoiminta esim. aiheuttaa niitä alkuraskauden keskenmenoja, siinätapauksessa tietty olis määrätty pidemmälle tuota lugesteronia. mutta lääkäreillähän saattaa olla eri menetelmiä näiden lääkeaineiden käyttöjen kanssa muutenki
Olen ymmärtänyt, että jos alkionsiirto tehdään luonnonkiertoon (käytännössä siis PAS lunnonokiertoon), lugestronia tarvitsee lyhyemän aikaa (raskaustestipäivään asti). Lääkkeelliseen kiertoon tai punktion jälkeen tehtävään tuoresiirtoon Lugesteroneja käytetän suurempana annostuksena ja pidempään, koska kohdun limakalvo ei ole yhtä paksu ja hyvässä kunnossa lääkkeiden jälkeen kuin luonnonkierrossa.
- ap---
vastauksistanne, positiivisella mielellä mennään, ja tehdään niinkuin lääkäri määräsi, ja mielelläni tosiaan sitä lugea käytänkin pidempään jos vain lääkärikin sitä itse tarjoaa ja kaikille muillekin potilaillensa sitä pitkällä käytöllä on määrännyt. ja itselläni tosiaan on molemmat raskaudet olleet tuoresiirtoja, ainoita mitkä on hoidoista aina onnistunut ja meillä ei koskaan mitää pakkaseen jäänyt,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884