Rakas,
ystäväni..
Sinä
ansaitsisit saada..
..olkapään, jota vasten nojata..
tarjoutuisin siihen osaan
jos osaisin sen tehdä
niin kuin pitääkin.
..jotenkin
elämääsi helpotusta,
miellyttäviäkin asioita.
..rohkaisua
pyrkimyksissäsi,
onnistumisia ja onnea.
..hellyyttä, lempeyttä,
piristämään oloasi.
..iloisiakin hetkiä,
voimaantumista, eheytymistä.
..toiveesi toteutuvan,
mitä ikinä ovatkaan.
Sinulle,
lämpimin ajatuksin..
minä, -sydän-
Tämä ei ollut varsinainen runo, hiljainen,
äänetön toive vain. Kirjoitin tuon kerran tonne palstalle ja ajattelin miksipä ei tännekin..
sinulle
7
523
Vastaukset
- .......
...ystävyys lie,
turvallisin tie,
ei kahleita sulle
tuskattomammin
jos tuo tie
meidät
perille vie..
vaikkakin eri
polkuja pitkin.. - Keltainen-toukokuu
.. kirjoittamasi, pyyteetön hiljainen toive toisen ihmisen hyväksi. Tällaista lukee mielellään, kaunis on kirjoittamasi. :)
- runo..
Miten vois enää kauniimmin toiselle sanoa asioita? Ei varmasti mitenkään.. Kiitos sinulle tuosta. :)
- ~~~~~~~
osui ja upposi
kivaa on se
että siellä
olet sä
siis se
jota etsinkin
jonka
kerran hukkasin
voi voi
ja lämmin leipä
enkelien kellot soi
lähentääkseen meitä
tiedäthän
kultasein
mitä tunnettiin
kaikki meni pois
kuin ollutkaan ei ois
vuoksi olosuhteiden
noiden
taakse jääneiden
kenttä avoin
on nyt
ei ollut silloin
odottelee
ihmettelee
täällä
yksi eksynyt
pettynyt
kaikkeen
menneeseen
silti
uskoo uuteen
tulevaisuuteen
t - ajast aikaa
Oli nätisti kirjoitettu,tuollaista toivoisin itselleni joskus vielä tapahtuvan. Kaipuuni kohde on vaan hävittänyt jälkensä ja polkunsa niin hyvin etten häntä löydä jos haluaisin yrittää hänet löytää. Ilmeisesti ei haluakkaan tulla enään löydetyksi kun ei pähkinöitä ole polulleni tiputellut oppaaksi seurattavksi.
No kun näin on niin kunnioitan hänen ilmiselvää toivettaan enkä salapoliisiksi ryhdy pelkästään itsekkäistä syistä ja omasta kaipuusta. - olkapäätön
näin
vain
apua
suodaan.
Minä
syvemmälle
piilooni
ryömin
ja
yksinäisyyteeni
unohdun
lailla
varjon
harmauden.
Vain
hämähäkki
seittinsä
kutoo
ja
poistuu.- rakastan Sinua
olen varma
kirjoitit minulle
vain minulle
jossain on olkapää minua varten
menen peiton alle
ja pyyhin kyyneleet
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328