Moi !
Paljonko menee moottoriöljyä 1.6 16v (77Kw) -02 golffin moottoriin eli öljytilavuus ??
Vw Golf 1.6 16v öljytilavuus ??
15
14299
Vastaukset
- jake
Huoltokirjasta pitäisi tuokin tieto löytyä, kuten muutkin nestemäärät, joten katso sieltä.
- Masa
EI PYSTY KUN OLEN NYT TÖISSÄ !! Auto parkkipaikalla ja ei jaksa lähteä pakkaseen.
Työkaverin kanssa oli vaan puhetta ja auto ollut mulla vasta 4 päivää !!
Laskiskelin vaan jos motonetissa longlife 0w30 mobil 14,46E/L kuinka monta pönttöä täytyy ostaa eli onko koneessa vaan 3,5L öljyä kuten monissa muissa kinnereissä ! Vai ollaanko lähempänä 5 Litraa ? SORRY ! No, klo 18 jälkeen tiedän !!! - Golf_Timba
Masa kirjoitti:
EI PYSTY KUN OLEN NYT TÖISSÄ !! Auto parkkipaikalla ja ei jaksa lähteä pakkaseen.
Työkaverin kanssa oli vaan puhetta ja auto ollut mulla vasta 4 päivää !!
Laskiskelin vaan jos motonetissa longlife 0w30 mobil 14,46E/L kuinka monta pönttöä täytyy ostaa eli onko koneessa vaan 3,5L öljyä kuten monissa muissa kinnereissä ! Vai ollaanko lähempänä 5 Litraa ? SORRY ! No, klo 18 jälkeen tiedän !!!Ainakin omassa 1.6 / 02 öljyn määrä on 3,5dm3
- woge
Golf_Timba kirjoitti:
Ainakin omassa 1.6 / 02 öljyn määrä on 3,5dm3
mun 1.6l 8-venaisessa on 4,5l mutta muistaakseni tuossa uudemmassa koneessa on 3,5l. en kylläkään mene takuuseen.
- WVWVWV
1992-93
1.6 golf 3.5 LITRA
1.8 golf 4 LITRA- pässi lue päiväyksiä
Mitä luulet oliko jannu kerinnyt jo yhdeksässä vuodessa lukea huoltokirjaa, jos ei niin tuskin autokaan enään kulkee.
- Anonyymi
Ostin golf iv:n, myyjä oli tehnyt öljynvaihdon itse omalla liikkeen leimasimella. Huomasin että edes suodatinta ei oltu uusittu, vaihdoin öljyt uudestaan kun näytti vähän epäilyttävältä
- Anonyymi
4 litran öljykanisteri riittää. Näissähän on vielä järkevästi tikkukin mistä helppo tarkastaa.
Tuosta on helppo vaihtaa vaihteistoöljyt 1.9-2L. Öljynvaihdon voi tehdä pihalla, mitään erikoisia työkaluja ei tarvitse.
Pohjasta proppu auki josta laskee öljyt pois, proppu kiinni. Kuljettajan puolen rengas irto ja roppu suoraan. Muoviin kannattaa tehdä kolo
17mm kuusioko
https://i.ibb.co/SwsTrgB/Vaihteiston-t-ytt-proppu-17mm-kuusiokolo.jpg - Anonyymi
Niin paljon menee öljyä ettet ehdi uutta lisätä kun öljyvalo jo syttyy. Suosittelen 200 litran tynnyriä konttiin, siitä letku täyttöaukkoon ja väliin pumppu jolla voi ajon aikana lisätä öljyä ja matka voi jatkua konepelti kiinni (kaikki luulee ettei syö öljyä kun ei "tarvi" julkisesti öljyä lisäillä).
200 litraa riittää jopa koko huoltovälin.- Anonyymi
Mä laitatin K-Autossa 2 litran transportteriin 400 litran öljysäiliön, nut on huoletonta ajella, kun vasn jakoketju ka muu tekniikka pelais, muyta öljyn kanssa ei tarvi bähään aikaan läträtä, laskin, että ainakin 400 km pääsen yhdellä öljytankillisella 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laitatin K-Autossa 2 litran transportteriin 400 litran öljysäiliön, nut on huoletonta ajella, kun vasn jakoketju ka muu tekniikka pelais, muyta öljyn kanssa ei tarvi bähään aikaan läträtä, laskin, että ainakin 400 km pääsen yhdellä öljytankillisella 😁
Mulla ei ihan 400 litraa riittäny norjan reissulla, 600 litraa meni kaikkiaan, hyvin tuntuu öljy maistuvan volkkarille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ihan 400 litraa riittäny norjan reissulla, 600 litraa meni kaikkiaan, hyvin tuntuu öljy maistuvan volkkarille.
Kait ostit parasta laatua ettei takuut raukea?
- Anonyymi
Mee hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljokos menee omaaan pääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391