Heippa naiset.
Olen tässä alkanut miettiä mikäköhan on kun sattuu ajoittain yhdyntä niin paljon.
Kipu on tosi kovaa viiltävää särkyä jossain sisällä, alavatsassa keskellä ja melkeen koko alapään alueella.
En ole varma alkaako kipu siitä jos mies työntyy liian syvälle, mutta kun kipu alkaa, niin se kestää koko yhdynnän ajan, vaikka mies ottaisi kuinka rauhallisesti. Sitten kipu jatkuu yhdynnän jälkeen aika pitkään ja laantuu hiljalleen.
Läheskään joka kerta kipua ei kuitenkaan tule, ja sen takia unohdan koko jutun välillä.
Onkohan tässä nyt syytä jo huolestua kun tänään kipu oli niin kovaa että melkeen itku tuli ja homma piti jättää kokonaan kesken? Tuntuu että kipu voimistuu kerta kerran jälkeen.
Olen kuullut vulvodyniasta. Voiko tämä olla sitä?
Onko kellään kokemusta/faktatietoa tälläisestä? Toivoisin jotain fiksua kannanottoa kanssasisarilta:)
sattuu
2
308
Vastaukset
- mahdollisuutta...
kannattaa käydä gynellä. endometrioosi ainakin
aiheuttaa yhdynnässä kipuja alavatsaan. tai kystat.
itsellä nuorempana molempia ja tuskaa oli. seksihalut siinä menee. tutkituta vain itsesi, saat
mielenrauhan ja oikean hoidon. - ....
minulla ainakin sattui ihan sairaasti yhdyntä kanssa, tosin saattoi johtua siitä että oli ensimmäisiä kertoja, mutta kivut jatkui aina joka yhdynnässä ja monta kuukautta ekan kerran jälkeen. menin sitten lopulta vatsaontolen tähystykseen ja löytyi pientä endometrioosia, poltti "kasvaimet", ja sen jälkeen yhdyntäkivut katosi täysin!
Eli kannattaa mennä vaan gynelle ja selvittää ongelma. Mulla ainakin alkoi tulla jo kammo yhdyntää kohtaan koska pelkäsin kipua enkä pystynyt rentoutumaan joka ei auttanut asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251