kukas muukaan kuin tämä paljon odotettu kylmä hiki otsassa odoteltu tv-lupa tarkastaja pimpotti ovikelloa. sammutin telkan ja aikomus oli että sanoisin et en myy enkä osta mitään ja laittaisin oven kiinni. lähestyin ovea kovassa jännityksessä avasin oven ja heti tämä tv-lupa mies riuhtaisi oven auki ja tönäisi minut seinää vasten ja melkein juoksi olohuoneeseen. onko tämä laillista minulla on vieläkin selkä kipua tuosta riuhtaisusta kun olen muutenkin tälläinen pieni kokoinen opiskelija tyttö. tv-lupa tarkastaja sanoi että nyt tulee isot laskut perässä mua oikeesti vituttaa tää yhteiskunta jo niin paljon et en voi muuta sanoa ku et vittu minkä teki ja ajattelin jättää maksamatta koko laskun
jäin kiinni
4
776
Vastaukset
- uskottavuus
on täysi kymppi. asteikolla 0-1000.
- Tyttö ystäväni jätti...
TV-luvan maksamatta ja tuli melkoiset sanktiot, meni telkkarikin vielä siinä. On nyt hänkin sitten erittäin motivoitunut TV-lupamaksun maksaja, ei enään kitise yhtään maksusta, vaan maksaa mukisematta.
Mulla itselläni kävi lupatarkastaja muutama vuosi sitten, kun vaihdoin paikkakuntaa ja tiedot eivät kait olleet oikein ajantasalla, mutta kiitti kohteliaasti, kun näytin maksetun lupamaksun hänelle. Oli ystävällinen henkilö, ei pahaa sanaa hänestä. - minulla muutenkin ulosotossa
Tyttö ystäväni jätti... kirjoitti:
TV-luvan maksamatta ja tuli melkoiset sanktiot, meni telkkarikin vielä siinä. On nyt hänkin sitten erittäin motivoitunut TV-lupamaksun maksaja, ei enään kitise yhtään maksusta, vaan maksaa mukisematta.
Mulla itselläni kävi lupatarkastaja muutama vuosi sitten, kun vaihdoin paikkakuntaa ja tiedot eivät kait olleet oikein ajantasalla, mutta kiitti kohteliaasti, kun näytin maksetun lupamaksun hänelle. Oli ystävällinen henkilö, ei pahaa sanaa hänestä.kymppitonneja joten sanoin lupatarkastajalle jotta on tv eikä lupaa tule vaan pistä sinne jonoon ulosottoon samantien ja nauroin paskaset naurut päälle.
- ihan erikseen
minulla muutenkin ulosotossa kirjoitti:
kymppitonneja joten sanoin lupatarkastajalle jotta on tv eikä lupaa tule vaan pistä sinne jonoon ulosottoon samantien ja nauroin paskaset naurut päälle.
joilla on häntä perässä, ei niiltä enää mitään viedä, kun ei ole oikeen mitä viedä. Säälistä antaavat katsella telkkaria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824