Sen on suuri itsekkyys,
luja luottamus kykyynsä,
rautainen tahtonsa toiseen puuttua,
alistaa ja valvoa.
Sanat muiden yli viivata,
punakynällä tuhria.
Mistä öykkäri voimansa saa,
leikkiessään jumalaa.
Sen suuri
4
145
Vastaukset
- JOJO
Pidin lukemastani ajanmittaaja.Teksti ei lajittele ketään mihinkään lokeroon,vaan punakynä on punakynä.
KIITOS!- ajanmittaaja
niin en katso olevani enään elämäni tässä vaiheessa, kyvykäs lokeroimaan muita,
minä vaan ihmettelen.
Mukava kun poikkesit lukemassa.
Hyvää jatkoa viikkoosi.
- lindalinda1
mutta en voi. Sanoa nimittäin miten paljon runosi
sisältää jotain minulle äärimmäisen läheistä,
eikä niinkään lämmintä.
Vahva, ilmaiseva - olisinpa osannut itse kirjoit-
taa tuon !- ajanmittaaja
Hei lindalinda, niin eihän tuo aiheena kyllä kovin hauska olekkaan.
Tuli vaan tuommoinen kun sensuuri iski ja vei yhden runoni, vaikka kyllä se joutikin.
Sanojanhan nämä vain ovat.
en epäile hetkeäkään etteikö sinulta syntyisi, tilanteeseen sopivaa runoa.
Mutta jos et saa sanottua mieltäsi painavaa asiaa, tänne palstalle, mutta tahtoisit kuitenkin sanoa, niin sano se minulle spostina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251