olisi väärin
jos rakkauden lahja
jonka saimme
jäisi huutamaan
sydämeen kaipuutaan
aueullisena kääntäisi
päänsä pois totuuden
edessä
näytä minulle
tie elämääsi
pieni ajatus
8
333
Vastaukset
- vastaa
jos rakastat
miksi sen täällä
pakastat
nimiä vailla
rakkausruno
on siipiä vailla
jo sulla kynä
soljuen kulkee
kirjeeseen taita
nimi alle laita- tähän päivään
rakkausruno, niinpä. Milloin rakkausruno on tarvinnut nimen? Eihän tämä tietääkseni ole mikään treffipalsta?
- vastaan
tähän päivään kirjoitti:
rakkausruno, niinpä. Milloin rakkausruno on tarvinnut nimen? Eihän tämä tietääkseni ole mikään treffipalsta?
jos on runo sulle vain leikki
ja tunteesi feikki
niin pahoillani olen
että sydämeni oven
sulle avasin tovin - tähän päivään
vastaan kirjoitti:
jos on runo sulle vain leikki
ja tunteesi feikki
niin pahoillani olen
että sydämeni oven
sulle avasin tovinRunot ovat runoja, jotkut keksivät niitä mielikuvituksessaan, minä omasta sydämestäni. Totta tämä runo on vain yhdelle miehelle, joka todennäköisesti ei edes lue tätä. Sinulle voin olla kuka tahansa, mistä tahansa. Niinkuin sinäkin minulle. Oikeat sanat, joilla on painoarvoa sanotaan sähköpostissa, puhelimessa ja naamakkain.
- tähän päivään
joskus toivon, että
pitäisit minua edes
ihmisenä
ymmärtäisit miten
paljon minuun sattuu
se, ettet luota
minuun kaiken
jälkeen
ymmärtäisit miltä
tuntuu, kun puhtain
ajatuksin joutuu
korppikotkien nokittavaksi
syyttä lokaan tallatuksi
ja kaikki
vain rakkauden
tähden
yöllä yksin kipuni
kanssa, annan Sinulle
anteeksi
Sinä et tiedä
miten tämä kaikki
on minua koetellut
ja mietin milloin
loppuvat nämä
kyyneleet
milloin olemassaolon
tuska on suurempi
kuin häviäminen
tuhkana tuuleen
pois puhallettua
tuhkaa et enää
saa takaisin
jäljelle jää
vain piikki sydämeesi
joka estää unohtamasta
minua, joka
en koskaan halunnut
olla seksiojekti- ikävä kyllä
näinkin se taitaa monesti olla
- kun ei ole suuntaa
Rakkauden meren keskellä kaikki suunnat ovat samanlaisia, mutta tähdet kertovat minne voit uida. Voi katsoa kompassia, joka on sydämesi.
- tähän päivään
ei ole kuin yksi suunta, sen näyttää sydän epäröimättä. Tähtien huomaan ei kannata asioita koskaan jättää, silloin toiveet ei koskaan toteudu. Kun rakkauden lajha on annettu, voi sen jättää avaamatta koristeeksi kirjahyllyyn. Tai sitten ottaa se pieni askel ja avata kauniit käärepaperit ja nauttia vielä kauniimmasta sisällöstä.
Jos toinen ei avaa ovea jää se rakkaus kummittelemaan aution talon ulkopuolelle ikuisiksi ajoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366