Miksi kirkkoherramme paistattelee jatkuvasti lehtien palstalla, jäikö hän kiinni julkisuuden tuomaan huomioon, vai mikä PRKL.. häntä vaivaa. Alkaa vähitellen v****taa; kun jatkuvasti on muikea virne jossakin lehdensivulla vastassa. Menis jo itseensä, onko hänen pakko tyrkyttää itseään. Asia olis jo unohdettu ja jopa hyväksytty, mutta ei hän vaan paistattelee lehdissä. Hakeeko hän kaikkien hyväksyntää, eikö egonsa kestä yhtään sora ääntä...Haloo minusta ei saa hyväksyjää vaikka kuinka itseään markkinoi, mutta oppisin elämään asian kanssa jos vain antaisi...
Jumalan
53
2983
Vastaukset
- Nimetön
Toivottavasti ei tule enää koskaan takasin Imatralle kirkkoherraksi.
Tunnen useita jotka eroavat kirkosta senjälkeen, jos niin käy.- Pentti Hirssaari
Olen pahoillani antamastani vaikutelmasta, joka tosin oli tosi, että pidin Olli Aaltoa, rohkeana kun hän astui ulos komerosta, en tuolloin ymmärtänyt asian julkisuushakuisuutta.
Tuo Sisko kylläkin todistaa, yhdessä Johanna Tuksun kanssa, että naisten julkisuustarve on kääntäen verrannollinen älykkyysosamäärän korreloimaan itsetunnon vajavaisuuteen.
Itse ateistina tietenkin haluaisin nähdä kirkkoherrana leikattuja neitsytneitoja ????
(hirnuu vitusti)
Se herättäisi asiallista keskustelua kirkon opeista, sekä tarpeesta ylipäänsä,
kaipaisin myös keskustelua kirkon piirissä tapahtuvasta haureudesta, insestistä, sekä pedofiliasta,jotka itsessään saattaisivat laukaista, epävarmalla nuorella, omaan sukupuoleen kohdistuvaa vihaa ??? - ajatella perhettä
Pentti Hirssaari kirjoitti:
Olen pahoillani antamastani vaikutelmasta, joka tosin oli tosi, että pidin Olli Aaltoa, rohkeana kun hän astui ulos komerosta, en tuolloin ymmärtänyt asian julkisuushakuisuutta.
Tuo Sisko kylläkin todistaa, yhdessä Johanna Tuksun kanssa, että naisten julkisuustarve on kääntäen verrannollinen älykkyysosamäärän korreloimaan itsetunnon vajavaisuuteen.
Itse ateistina tietenkin haluaisin nähdä kirkkoherrana leikattuja neitsytneitoja ????
(hirnuu vitusti)
Se herättäisi asiallista keskustelua kirkon opeista, sekä tarpeesta ylipäänsä,
kaipaisin myös keskustelua kirkon piirissä tapahtuvasta haureudesta, insestistä, sekä pedofiliasta,jotka itsessään saattaisivat laukaista, epävarmalla nuorella, omaan sukupuoleen kohdistuvaa vihaa ???Olkoon Olli nyt sitten Oili, mutta eikö tuo yhtenään esillä olo julkisuudessa ole jo ikävää perhettä ajatellen?
Jumal kuva on sitten väänetty vitsiksi.
Tällä kaikella hän todistaa, että ei ollut tyytväinen siihen miksi Jumala hänet loi eli MIEHEKSI.
No tokihan se on hänen henkilökohatainen asianasa, mutta voisi silti miettiä mitä tällä kaikella haluaa.
Kriisin paikkahan tuo näyttää selvästi olevan.
Ajatus vain hämmentää vieläkin ei sille mitään voi.
Mitä tässä voi sitten toivotella hänelle, ei juuri tule mieleen.
Kysymys vain
Olli miksi?
- kiinnostaa.
Ihminen näkee mitä hän haluaa nähdä esim. mediassa ja muualla ympäristössään.
Luulen mediaa kiinnostavan hänen asiansa, koska lukijoitakin näyttää kiinnostavan.
Älä silmä pieni katso mihin vain, sillä isä taivainen näkee pieneen sydämeen.......- Ihminen...
Olet oikeassa et ihminen valitsee mitä lukee, mutta ihminen myös valitsee mitä hänestä kirjoitetaan. Totta myös sekin et media haluaa kirjoittaa erikoisista ihmisistä, joista saa "hyviä"juttuja. Mutta olisiko media ollut niin kiinnostunut, jos kyseinen henkilö ei olisi asiaa käynyt "markkinoimaan"...Kuitenkin asia on hyvinkin yksityinen, ja mitkä vaikutukset sillä on meidän yhteisöön. Minusta asian loukkaavuus on jo sen verran iso Imatranseurankuntalaisia kohtaan...Ja on todella itsekästä toimintaa jatkaa enää lehti juttujen antamista, juuri sen loukkaavuuden takia...ANTAISI JO OLLA
- puolestasi.....
Ihminen... kirjoitti:
Olet oikeassa et ihminen valitsee mitä lukee, mutta ihminen myös valitsee mitä hänestä kirjoitetaan. Totta myös sekin et media haluaa kirjoittaa erikoisista ihmisistä, joista saa "hyviä"juttuja. Mutta olisiko media ollut niin kiinnostunut, jos kyseinen henkilö ei olisi asiaa käynyt "markkinoimaan"...Kuitenkin asia on hyvinkin yksityinen, ja mitkä vaikutukset sillä on meidän yhteisöön. Minusta asian loukkaavuus on jo sen verran iso Imatranseurankuntalaisia kohtaan...Ja on todella itsekästä toimintaa jatkaa enää lehti juttujen antamista, juuri sen loukkaavuuden takia...ANTAISI JO OLLA
"Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös." Viimeinen sana on elämällä, ei kuolemalla.
Pidä omat mielipiteesi ominasi, seurakuntalaisten puolesta et voi puhua. - Aabraham lankesi
puolestasi..... kirjoitti:
"Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös." Viimeinen sana on elämällä, ei kuolemalla.
Pidä omat mielipiteesi ominasi, seurakuntalaisten puolesta et voi puhua."pidä mielipiteesi ominasi" voitko todellakin väittää, että olisin yksin mielipiteeni kanssa. Jos olen pyydän suuresti anteeksi, mutta tiedän etten ole ja niin tiedät sinäkin...
Ps.Jos en tietäisi asiasta jota minulle median kautta tuputettiin, niin eihän minulla olisi asiasta mielipidettä, eihän..."ken metsään huutaa hän kaiun kuulee" - Sinä Olet
Aabraham lankesi kirjoitti:
"pidä mielipiteesi ominasi" voitko todellakin väittää, että olisin yksin mielipiteeni kanssa. Jos olen pyydän suuresti anteeksi, mutta tiedän etten ole ja niin tiedät sinäkin...
Ps.Jos en tietäisi asiasta jota minulle median kautta tuputettiin, niin eihän minulla olisi asiasta mielipidettä, eihän..."ken metsään huutaa hän kaiun kuulee"Se Yksi, Joka Kuninkaaksi Itseään Kutsuu.
"Ja niin
Aabraham lankesi 4.2.2009 klo 23.24
"pidä mielipiteesi ominasi" voitko todellakin väittää, että olisin yksin mielipiteeni kanssa. Jos olen pyydän suuresti anteeksi, mutta tiedän etten ole ja niin tiedät sinäkin...
Ps.Jos en tietäisi asiasta jota minulle median kautta tuputettiin, niin eihän minulla olisi asiasta mielipidettä, eihän..."ken metsään huutaa hän kaiun kuulee" " - hjuumori
Sinä Olet kirjoitti:
Se Yksi, Joka Kuninkaaksi Itseään Kutsuu.
"Ja niin
Aabraham lankesi 4.2.2009 klo 23.24
Ps.Jos en tietäisi asiasta jota minulle median kautta tuputettiin, niin eihän minulla olisi asiasta mielipidettä, eihän..."ken metsään huutaa hän kaiun kuulee" "Päinvastoin olen nöyrin sanansaattaja:)
Ps. älä pidä minua jumalanasi sillä sitä en ole, vaikka niin kovin sitä toivot.. - ajattele mitä vain.
Koska selvästikkään sinulle ei siihen ole välineitä.
Ja mitähän taivaan isä näkee tässä mediahakuisessa pellessä. Joka pilkkaa ja halveeraa kaikkea mitä "taivaan isä" on asettanut pyhäksi.
Hän on kirjoittanut että hänellä on asiat kunnossa yläkertaan. Ja hän on saanut hyväksynnän ja luvan toimilleen. Ja millähän tapaa. Onko "taivaan isä",pistänyt hänelle hyväksynnän sähköpostitse,tekstiviestinä,faksina,kirjeitse. Vai ihan persoonallisesti,kilauttanut kaveille.
Ja nämä kirjoitukset uppoo sinunlaisiisi kuin kuuma veitsi voihin. Oletteko te todella noin tyhmiä että uskotte kaiken mitä se mediapelle sanoo iltapäivä-,tai muissa lehdissä.
Ja kaiken takana on vain pitää asia esissä,jotta paluu kirkkoherraksi olisi mahdollista. Kyseessä on vain kikka saada pitää työpaikkansa. Tai saada jättikorvaukset kirkolta. Ja onhan media vielä hyvä tapa tahkota rahaa virkavapaalla.
Jos tätä ei nää ja käsitä,täytyy ihmisen olla erityisen typerä. Silloin älykkyysosamäärän suuruuden voi katsoa kengän pohjasta. - Kun Olli
On ollut oman lapsemme kaste pappi.
Oli se vaan semmonen uutinen, jonka oisi miuluusti jättänyt kuulematta.
Esimerkillinenkö? hyi hyi Olli et sinä kyllä myötätutoa saa, et sitten millään. - ja paljon
ajattele mitä vain. kirjoitti:
Koska selvästikkään sinulle ei siihen ole välineitä.
Ja mitähän taivaan isä näkee tässä mediahakuisessa pellessä. Joka pilkkaa ja halveeraa kaikkea mitä "taivaan isä" on asettanut pyhäksi.
Hän on kirjoittanut että hänellä on asiat kunnossa yläkertaan. Ja hän on saanut hyväksynnän ja luvan toimilleen. Ja millähän tapaa. Onko "taivaan isä",pistänyt hänelle hyväksynnän sähköpostitse,tekstiviestinä,faksina,kirjeitse. Vai ihan persoonallisesti,kilauttanut kaveille.
Ja nämä kirjoitukset uppoo sinunlaisiisi kuin kuuma veitsi voihin. Oletteko te todella noin tyhmiä että uskotte kaiken mitä se mediapelle sanoo iltapäivä-,tai muissa lehdissä.
Ja kaiken takana on vain pitää asia esissä,jotta paluu kirkkoherraksi olisi mahdollista. Kyseessä on vain kikka saada pitää työpaikkansa. Tai saada jättikorvaukset kirkolta. Ja onhan media vielä hyvä tapa tahkota rahaa virkavapaalla.
Jos tätä ei nää ja käsitä,täytyy ihmisen olla erityisen typerä. Silloin älykkyysosamäärän suuruuden voi katsoa kengän pohjasta."Älä aivo pieni" on esittänyt tutusti sarjan valheita. Hän ei selvästi tiedä asiasta mitään. Esim. sitä, että Suomessa ei makseta mitään palkkiota haastattelusta.
Ja niitä on siis ollut kaksi tänä vuonna. - Gay!
ja paljon kirjoitti:
"Älä aivo pieni" on esittänyt tutusti sarjan valheita. Hän ei selvästi tiedä asiasta mitään. Esim. sitä, että Suomessa ei makseta mitään palkkiota haastattelusta.
Ja niitä on siis ollut kaksi tänä vuonna.Miten vain kaksi minusta niitä on ollut useampi:)Ja aivan varmasti suomessa maksetaan jutuista sehän on selvää jo pikkulapsi sen tietää...eli turhaan siellä lässytät...
- ensin selvää.
ja paljon kirjoitti:
"Älä aivo pieni" on esittänyt tutusti sarjan valheita. Hän ei selvästi tiedä asiasta mitään. Esim. sitä, että Suomessa ei makseta mitään palkkiota haastattelusta.
Ja niitä on siis ollut kaksi tänä vuonna.Jos tässä joltain puuttuu tietoa ja välineet ajatella. Niin se olet juuri sinä.
Vai ettei jutuista makseta,salli minun nauraa. Etkö todellakaan lue muuta kuin Uutis-Vuoksea. Pienenä vinkkinä,suomessa ilmestyy muitakin lehtijä.
Mutta kun on lusikalla(erittäin pienellä)annettu ei voi vaatia edes ruokalusikalla,saati kauhalla. - paljon tiedoistasi
ja paljon kirjoitti:
Ja niitä on siis ollut kaksi tänä vuonna.ja logiikastasi. Kirjoittaja on valehtelija! Vaikka hän esittää mielestäni varsin oikeita ja osuvia mielipiteitä.
Sen sijaan aalto on mielestäsi rehellinen. Vaikka hän on valehdelut vuosikymmeniä itselleen,perheelleen,ystävilleen,työtovereilleen,seurakunnalle,hänet valinneille ihmisile,kirkolle. Ja nyt hän jatkaa tätä samaa median välityksellä.
Ja vieläkin näyttää olevan ihmisiä jotka uskovat hänen joka sanansa. Kuinka yksinkertainen sinä todellakin olet jos uskot kaikki hänen valheensa?
Täytyy vain todeta,uskomatonta!
- Kun joku haluaa
Synnyin miehenä ja haluaan naiseksi.
Onhan järjenvastaista..
Jotku kuin perustelevat hyvin ja saavat kannattajia.
Mutta silti on järjenvastaista.
Kun luonnostaan joku ON mies on luonnonvastaista
hakeutua naiseksi..
Vaikka tunteissaan olisi 100prosenttinen
ei naiseksi muutu.
Kirkkohallinnoissa korkealla olevat
jos kannattavat
Ajattelevat niinkuin ihminen,
ei niinkuin Jumala, jota pitäisivät palvella.
Ihmis kunniaa etsivä saa sitä,
mutta toimii kuin "ylipappi" ja luulee
tekevänsä oikein...
Kenet tuomitsin..
Kirjoitus on juostessakin luettavissa Raamatusta!- kirkossa
Kirkossa viran hakeminen on julkinen asia.
Itse olen nähnyt tänä vuonna tasan kaksi Marja-Siskon haastattelua. (1 Ilta-Sanomissa, 1 Iltalehdessä). Liekö niihinkään itseään tupannut, enemmän epäilen lehtien sensaationälkää.
STT:n laatimaa uutista viranhausta on todella vaikea nähdä julkisuuden kipeydeksi tai itsensä esiin tuppaamiseksi.
Ilkeät kirjoittelijat voisivat mennä itseensä.
Harmittaako heitä, kun heistä ei koskaan kirjoiteta? - HSV!
kirkossa kirjoitti:
Kirkossa viran hakeminen on julkinen asia.
Itse olen nähnyt tänä vuonna tasan kaksi Marja-Siskon haastattelua. (1 Ilta-Sanomissa, 1 Iltalehdessä). Liekö niihinkään itseään tupannut, enemmän epäilen lehtien sensaationälkää.
STT:n laatimaa uutista viranhausta on todella vaikea nähdä julkisuuden kipeydeksi tai itsensä esiin tuppaamiseksi.
Ilkeät kirjoittelijat voisivat mennä itseensä.
Harmittaako heitä, kun heistä ei koskaan kirjoiteta?Edelleenkään hänen ei olisi pitänyt tupata itseään alun alkaenkaan haastateltavaksi...Tämä ei ole ilkeyttä, vaan sääliä "sairautta" potevaa ihmistä kohtaan. josta on nyt tullut sairas julkisuus peli, vai onko nuo uudet kuvat feikkejä...Unohdat nyt aika monta haastattelua esim. telkkarissa on ollut myös esillä...
Ps.jos minäkin haluaisin lehteen niin kovasti niin sinne varmasti pääsisin... eli en ole kateellinen olen edelleen surullinen
- Gayesteri
Tämä ei ehkä kuulu tähän joukkoon mut missä menee raja ihmis mielen sairauksien hyväksymisessä käykö tässä vielä niin että raiskaamiset lasten hyväksikäytöt ym hyväksytään sillä perusteella että sattui vaan syntymään sellaisena siis sehän on hyväksyttävää,niinkö...Siis joo nuo edellä mainitut asiat ovat rikoksia, mut niin oli homouskin aikoinaan ja sekin muutettiin...etteikö vaan sadanvuoden päästä joku sairas poliitikko säädä näidenkin vähemmistöjen etuja...hyi saatana...
- pastorisilli!!!
tuntuu olevan. Nyt hyväksytää jo itsensä silpouttaminen toiseksi sukupuoleksi. Vaikka se ei todellisuudessa muuta henkilön sukupuolta. Ihminen on geneettisesti sitä sukupuolta joksi syntyy. Sitä eivät voi leikkaukset muuttaa.
Marja-sisko on mies elämänsä loppuun asti. Tehtiin hänelle sitten kirurgisesti rinnat ja vagina.
Miksi yleisen terveydenhuollon niukkoja varoja käytetään tälläisten torsojen rakentamiseen. Eikö varoille todellakaan löydy tähdellisempää käyttöä.
Esim. lasten psykiatria. Näin saattettaisiin vältää tämän kaltaiset trakediat. - Pohdittuaan
pastorisilli!!! kirjoitti:
tuntuu olevan. Nyt hyväksytää jo itsensä silpouttaminen toiseksi sukupuoleksi. Vaikka se ei todellisuudessa muuta henkilön sukupuolta. Ihminen on geneettisesti sitä sukupuolta joksi syntyy. Sitä eivät voi leikkaukset muuttaa.
Marja-sisko on mies elämänsä loppuun asti. Tehtiin hänelle sitten kirurgisesti rinnat ja vagina.
Miksi yleisen terveydenhuollon niukkoja varoja käytetään tälläisten torsojen rakentamiseen. Eikö varoille todellakaan löydy tähdellisempää käyttöä.
Esim. lasten psykiatria. Näin saattettaisiin vältää tämän kaltaiset trakediat.Mikä meitä ajaa tekemään itselleen ja muille pahaa, onko yhteikuntamme niin kykenemätön näkemään, että jokaisella ratkaisulla on seurauksensa. Aina joku vaatii saada oikeuksia ja niin edelleen...Maailma ei ole oikeuden mukainen, miksi siis sairaita ihmisiä pitää paapoa, miksi he ovat yhteiskuntamme yläpuolella? Ajatellaanpa pitemmälle; työmies alkaa tuntea et on epäreilua kun on vain työmies. No mitä hän tekee on kateellinen pomolle, et hän on fiksumpi. Mites sitten kun kateus muuttuu vihaksi ja työmies alkaa miettiä miksi näin on. No hetken mietittyään hän keksii ratkaisun, pomo on viisaampi, no eihän siinä mitään tapan sen paskan, koska olen syntynyt tyhmemmäksi ja maailman pitää ymmärtää meitä "heikompia". Mikä on pointtini? Maailmassa on säännöt joita tulisi noudattaa, ei niitä tule yksilön vapauden takia muuttaa, jos yksilön vapaus vaikuttaa yhteiskuntaan...Joo kuulostaa karulta mut säännöt pätevät työelämässä, eli jos et sovi työnantajan "muottiin" et ole hyvä työmies, vaan sinut voidaan vapauttaa tehtävistä(erottaa)ja niin käy... Miksei myös oikeassa elämässä voitaisi noudattaa näitä sääntöjä, miksi olemme vapaita kun olemme vapaalla, mutta vain niin kauan kuin hoidamme tehtävämme, Eli emme ole vapaita: Eikö säännöt ole olemassa, että täällä olisi turvallista olla meidän ihmisten telluksella. Jossa ei raiskaajia tai muitakaan pahantekijöitä suvaita...
- lukenut vielä
ensimmäistäkään haastattelua, enkä tule lukemaankaan, ei kiinnosta pätkän vertaa kun oksettaa koko asia.
Toivottavsti älyää pysyä pois kaupungistamme, vai haluaako tulla naurunalaiseksi.
Tuskin on ihmistä, joka ei häneen törmätessään nauraisi :P- uusi piispa
Seppo Häkkinen vihittiin virkaansa Mikkelissä.
Hän puheessaan mm.kehoitti ajattelemaan uudella tavalla.
EI PUOLUSTAMAAN MENNEISYYTTÄ,VAAN RAKENTAA TULEVAISUUTTA.
Jäin miettimään kehoitusta,mitä meidän seurakuntalaisina pitäisi ajatella omalla kohdallamme.
Suvaitsevaisinako antaa kaikelle esilletulleelle
valheellisuudelle ja poikkeavuudelle hyväksyntä
Tuntuu kohtuuttomalta vaatimukselta.
Tulemme ajastaan näkemään kuunnellaanko meitä seurakuntalaisia vai "kävelläänkö" ns.yli.. - että asiassa
uusi piispa kirjoitti:
Jäin miettimään kehoitusta,mitä meidän seurakuntalaisina pitäisi ajatella omalla kohdallamme.
Tulemme ajastaan näkemään kuunnellaanko meitä seurakuntalaisia vai "kävelläänkö" ns.yli..ei seurakuntalaisilta mielipidettä kysellä. Tälläisillä puheilla kirkko vain petaa hänen paluutaan kirkkoherraksi.
- Seurakuntalainen.
uusi piispa kirjoitti:
Tulemme ajastaan näkemään kuunnellaanko meitä seurakuntalaisia vai "kävelläänkö" ns.yli..Älä puhu meidän puolestamme, vaan puhu vain itsesi puolesta. Sinä et ole kaikki seurakuntalaiset.
Voit puhua kaikkien puolesta silloin, kun sinut siihen kaikki seurakuntalaiset valtuuttavat.
Mikään muutamankaan seurakuntalaisen torikokous ei ole seurakuntalaiset. - somebody of citizen
Seurakuntalainen. kirjoitti:
Älä puhu meidän puolestamme, vaan puhu vain itsesi puolesta. Sinä et ole kaikki seurakuntalaiset.
Voit puhua kaikkien puolesta silloin, kun sinut siihen kaikki seurakuntalaiset valtuuttavat.
Mikään muutamankaan seurakuntalaisen torikokous ei ole seurakuntalaiset.Onneksi minulta seurakuntalaisena ei ole vielä viety sanomisenvapautta seurakuntamme korkeimman viranhaltijan sopivuudesta tehtäväänsä.
Olen sitä mieltä, ettei nimensä Marja-Sisko Aalloksi vaihtanut henkilö ole enää sopiva palaamaan virkaansa.
On ilmennyt että lukuisissa, hänen itsensä antamissa lehtihaastatteluissa, ilmenee hänen jatkuva valheessa elämisensä.
Miten me voimme uskoa, ettei sama valheellisuus tule jatkumaan muodonmuutoksesta huolimatta.
Toivon ja uskon vielä löytyvän rehellisiäkin ihmisiä hoitamaan seurakuntien tärkeitä virkoja.
Mikäli pelleily seurakunnassa saa jatkua, liityn siihen kirkosta eronneiden suureen joukkoon minäkin. - Dille:)
Älä puhu meidän puolestamme, vaan puhu vain itsesi puolesta. Sinä et ole kaikki seurakuntalaiset.
Mikään muutamankaan seurakuntalaisen torikokous ei ole seurakuntalaiset.Mikäs tarkalleen ottaen on sinun kantasi tässä asiassa? Nyt vaan näytät hyökkäävän aina pilkunnussianlailla aika mitättömään kirjoitusvirheeseen. Samalla kuitenkin vihjaat, ettei vastustajia olisi muutamaa ihmistä enempää. Kuka sinut on valtuuttanut puhumaan toistenpuolesta?
- perii.
somebody of citizen kirjoitti:
Onneksi minulta seurakuntalaisena ei ole vielä viety sanomisenvapautta seurakuntamme korkeimman viranhaltijan sopivuudesta tehtäväänsä.
Olen sitä mieltä, ettei nimensä Marja-Sisko Aalloksi vaihtanut henkilö ole enää sopiva palaamaan virkaansa.
On ilmennyt että lukuisissa, hänen itsensä antamissa lehtihaastatteluissa, ilmenee hänen jatkuva valheessa elämisensä.
Miten me voimme uskoa, ettei sama valheellisuus tule jatkumaan muodonmuutoksesta huolimatta.
Toivon ja uskon vielä löytyvän rehellisiäkin ihmisiä hoitamaan seurakuntien tärkeitä virkoja.
Mikäli pelleily seurakunnassa saa jatkua, liityn siihen kirkosta eronneiden suureen joukkoon minäkin.Epärehellisyydestä ei voi häntä syyttää. Päin vastoin, hän on ollut rehellinen ja ilmeisestikin, rehellisempi kuin moni hänen seurakuntalaisistaan.
Monellako meistä on vielä perkaamaton kaappi?
Kuka meistä voi heittää sen ensimmäisen kiven?
Sananvapauden riistoa ei kukaan ole yrittänytkään. Sehän on jokaisen kansalaisen perusoikeus. - järjestyksessä
perii. kirjoitti:
Epärehellisyydestä ei voi häntä syyttää. Päin vastoin, hän on ollut rehellinen ja ilmeisestikin, rehellisempi kuin moni hänen seurakuntalaisistaan.
Monellako meistä on vielä perkaamaton kaappi?
Kuka meistä voi heittää sen ensimmäisen kiven?
Sananvapauden riistoa ei kukaan ole yrittänytkään. Sehän on jokaisen kansalaisen perusoikeus.Tervetuloa tarkastamaan!!
"Sanasta miestä sarvesta härkää... - meteli
järjestyksessä kirjoitti:
Tervetuloa tarkastamaan!!
"Sanasta miestä sarvesta härkää...yhden ihmisen vuoksi, joka tarvitsee tukea ja myätätuntoa. Eikö sanassakin sanota, että -rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Kaikki ihmiset ovat meidän lähimmäisiämme. Heikot lähimmäiset tarvitsevat tukea. Ei koskaan tiedä, milloin itse joutuu tilanteeseen, jossa tarvitsemme tukea lähimmäisiltämme.
Näyttää siltä, että itse Ev.lut.kirkon jäsenissä ja myös kirkon sisällä on näitä suvaitsemattomia, jotka eivät noudata tuota ohjetta.
Ajatteleppa, jos sinun sauna- tai kalakaverisi ilmoittaa jonain päivänä vaihtavansa "puoluetta". Miten siihen suhtaudut? - kyllä
meteli kirjoitti:
yhden ihmisen vuoksi, joka tarvitsee tukea ja myätätuntoa. Eikö sanassakin sanota, että -rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Kaikki ihmiset ovat meidän lähimmäisiämme. Heikot lähimmäiset tarvitsevat tukea. Ei koskaan tiedä, milloin itse joutuu tilanteeseen, jossa tarvitsemme tukea lähimmäisiltämme.
Näyttää siltä, että itse Ev.lut.kirkon jäsenissä ja myös kirkon sisällä on näitä suvaitsemattomia, jotka eivät noudata tuota ohjetta.
Ajatteleppa, jos sinun sauna- tai kalakaverisi ilmoittaa jonain päivänä vaihtavansa "puoluetta". Miten siihen suhtaudut?laitan kalakaverini koukkuun...
eikä sillä mitään kalaa saa..
Jos..jos...sun puoliso sanoo olevansa kiinostunut
omasta sukupuolisesta..
Toteaatko..tee niin...
Et vaan sano..
Jos ajatus olisi noin
silloin ajattelisi:
Samapa mitä täällä kirjoittavat
ei se minuun kuulu
mutta nyt asetut puolelle toiselle..
Vanha sanonta
Kun toiselle kumartaa niin
toiselle pyllistää.. - sinäkään.
Mikään muutamankaan seurakuntalaisen torikokous ei ole seurakuntalaiset.Mutta sen voin sanoa rehellisesti. Etten ole tavannut vielä yhtään seurakuntalaista,joka aallon tulon takaisin kirkkoherraksi hyväksyisi.
Ja voin sanoa että olen keskustellut asiasta kymmenien ja taas kymmenien seurakuntalaisten kanssa.
Jos asiasta järjestettäisiin gallup,kuten vaaleista. Väittäisin tuloksen olevan tyrmäävä aallolle. Ja hänen paluulleen.
Vapaus eläköön. Hän tehköön keholleen mitä tahtoo. Mutta hän ei voi vaatia lakiin vedoten, muita hyväksymään häntä. - viimeisenä keinona
sinäkään. kirjoitti:
Mutta sen voin sanoa rehellisesti. Etten ole tavannut vielä yhtään seurakuntalaista,joka aallon tulon takaisin kirkkoherraksi hyväksyisi.
Ja voin sanoa että olen keskustellut asiasta kymmenien ja taas kymmenien seurakuntalaisten kanssa.
Jos asiasta järjestettäisiin gallup,kuten vaaleista. Väittäisin tuloksen olevan tyrmäävä aallolle. Ja hänen paluulleen.
Vapaus eläköön. Hän tehköön keholleen mitä tahtoo. Mutta hän ei voi vaatia lakiin vedoten, muita hyväksymään häntä.erota kirkosta.
Jättää Marja-Sisko pienen hyväksyjä joukon kanssa
veisaamaan "hallelujaa"keskenään. - sentään!
viimeisenä keinona kirjoitti:
erota kirkosta.
Jättää Marja-Sisko pienen hyväksyjä joukon kanssa
veisaamaan "hallelujaa"keskenään.Yhden ihmisen ratkaisut ei saa lopettaa meidän uskoa kirkkoon ja sen oikeamielisyyteen...Toivon todella, ettei meidän tarvitsisi mennä niin pitkälle.
- he......
kyllä kirjoitti:
laitan kalakaverini koukkuun...
eikä sillä mitään kalaa saa..
Jos..jos...sun puoliso sanoo olevansa kiinostunut
omasta sukupuolisesta..
Toteaatko..tee niin...
Et vaan sano..
Jos ajatus olisi noin
silloin ajattelisi:
Samapa mitä täällä kirjoittavat
ei se minuun kuulu
mutta nyt asetut puolelle toiselle..
Vanha sanonta
Kun toiselle kumartaa niin
toiselle pyllistää..On vaikea lähteä vetelemään rajoja ihmisten välille.
Kaikki ovat samanarvoisia, myös sukupuoleen, sukupuoliseen suuntautuneisuuteen jne katsomatta. Kaikki tyynni, ihmisiä ja luojan luomia. Ei minulla ole valtaa, eikä halujakaan lähteä tuomitsemaan ketään.
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Ei nämä asiat ole niin yksinkertaisia, mitä puusta katsoen näyttävät. - puusta alas
he...... kirjoitti:
On vaikea lähteä vetelemään rajoja ihmisten välille.
Kaikki ovat samanarvoisia, myös sukupuoleen, sukupuoliseen suuntautuneisuuteen jne katsomatta. Kaikki tyynni, ihmisiä ja luojan luomia. Ei minulla ole valtaa, eikä halujakaan lähteä tuomitsemaan ketään.
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Ei nämä asiat ole niin yksinkertaisia, mitä puusta katsoen näyttävät.Tuomiosta ei ole kysymys,vaan sopivuudesta enää muutoksen jälkeen kys. virkaan.
- olen varannut
sentään! kirjoitti:
Yhden ihmisen ratkaisut ei saa lopettaa meidän uskoa kirkkoon ja sen oikeamielisyyteen...Toivon todella, ettei meidän tarvitsisi mennä niin pitkälle.
juuri siihen ajankohtaan jos marjasisko palaa takaisin seurakuntaamme. Näin voin sen kohdistaa juuri tähän tiettyyn asiaan.
Ja tulen eroamaan kirkosta jos hän palaa,samoin koko perheemme.
Ei kirkko ja uskominen ole kytköksissä toisiinsa.
Vain ev.lut ja luterilainen kirkko. - sopimattomaksi?
puusta alas kirjoitti:
Tuomiosta ei ole kysymys,vaan sopivuudesta enää muutoksen jälkeen kys. virkaan.
Maallinen tomumaja muuttaa muotoaan, mutta henki säilyy, vapautuneena ristiriidoista ja paineista.
- on mietitty
olen varannut kirjoitti:
juuri siihen ajankohtaan jos marjasisko palaa takaisin seurakuntaamme. Näin voin sen kohdistaa juuri tähän tiettyyn asiaan.
Ja tulen eroamaan kirkosta jos hän palaa,samoin koko perheemme.
Ei kirkko ja uskominen ole kytköksissä toisiinsa.
Vain ev.lut ja luterilainen kirkko.myös meidän perheessä. Jos Aalto palaa siskona tai sen veljenä takaisin imatralle virkaansa/papiksi. Eroamme kirkosta koko perhe.
Mutta teemme sen samoin,heti hänen palattuaan. Näin se kohdistuu juuri häneen,ei muuhun. Näin on myös monet muutkin kertoneet tekevänsä.
Jo nyt n.300 eronnutta. Mikä lieneekään luku jos tämä mies/nainen julkeaa palata.
- osin väärässä
Katsoin nelosen dokumentin ja aloin hieman ymmärtää muuttumista mutta vain siinä tapauksessa et se tehdään nuorena ei ikäloppuna seniilinä sillä jos on todella syntynyt "väärään" ruumiiseen sen uskaltaa tehdä jo nuorena ei naimisiin menon jälkeen eikä ainakaan jos on tehnyt jo "väärässä" ruumiissa lapsia sitä en ymmärrä vaikka siis jo hieman ymmärrän heidän tuskaa...
- hetkeä........
Olisitko hänenä tehnyt vastaavan muutoksen esim 20 vuotta sitten? Ajatteleppa sitä, mikä metakka silloin olisi syntynyt. Ihminen olisi kivitetty.
Aika kulkee vääjäämättä ja ihminen vanhenee ajan myötä. Suhtautuminen siihen muutokseen nykyään on huomattavasti myönteisempi kuin vielä 20 vuotta sitten. Mutta, kuten sanoin, vanhenemista ei voi pysäyttää odottamaan muutokselle otollisempia aikoja.
Ehkä ja toivottavasti tulevaisuudessa vastaavat muutokset eivät aiheuta enempää kuohuntaa, kuin umpisuolen leikkaus nykyään. Sekin on Luojan työn korjaamista. Pois, mikä pahentaa. Loppuelämä on siltä osin, toivottavasti parempi, kuin alkupuoli.
Ei meidän lähimmäisten, tarvitse sitä enempää vaikeuttaa.
Älkää tuomitko, että teitä ei tuomittaisi. - Jos
hetkeä........ kirjoitti:
Olisitko hänenä tehnyt vastaavan muutoksen esim 20 vuotta sitten? Ajatteleppa sitä, mikä metakka silloin olisi syntynyt. Ihminen olisi kivitetty.
Aika kulkee vääjäämättä ja ihminen vanhenee ajan myötä. Suhtautuminen siihen muutokseen nykyään on huomattavasti myönteisempi kuin vielä 20 vuotta sitten. Mutta, kuten sanoin, vanhenemista ei voi pysäyttää odottamaan muutokselle otollisempia aikoja.
Ehkä ja toivottavasti tulevaisuudessa vastaavat muutokset eivät aiheuta enempää kuohuntaa, kuin umpisuolen leikkaus nykyään. Sekin on Luojan työn korjaamista. Pois, mikä pahentaa. Loppuelämä on siltä osin, toivottavasti parempi, kuin alkupuoli.
Älkää tuomitko, että teitä ei tuomittaisi.Joku raiskaa kotona niin raiskatkoon.
Jos joku polttaa talonsa ja metsänsä
Katsellaan ja lämmitellään.
Jos joku sekoaa kotonaan..Annetaan seota..
ei auteta. Paleltukoon hankeen , Oma asia.
Rakastetaan. Ei Ensimmäistäkään Kiveä. Hyväksuýtään.
Jos joku käyttää huumeita HILJAA!!
Kaikki leivää ja repeää.
Rakastetaan Ja lujasti. - JOOOs
Älkää tuomitko, että teitä ei tuomittaisi.Noita leikkauksia on tehty jo viiskytluvun alusta asti olisihan hän voinut pysyä "piilossa" niin ihmiset ei olisi tienneet...Kuitenkin hän teki lapsia miten sen selität hän on elänyt miehen elämää mutta tiistain dokumentin nuori tyttö oli aina halunnut mieheksi
- tuomittavia......
Jos kirjoitti:
Joku raiskaa kotona niin raiskatkoon.
Jos joku polttaa talonsa ja metsänsä
Katsellaan ja lämmitellään.
Jos joku sekoaa kotonaan..Annetaan seota..
ei auteta. Paleltukoon hankeen , Oma asia.
Rakastetaan. Ei Ensimmäistäkään Kiveä. Hyväksuýtään.
Jos joku käyttää huumeita HILJAA!!
Kaikki leivää ja repeää.
Rakastetaan Ja lujasti.Nyt ei ole kysymys rikoksesta.
Raiskaus, tuhopoltto, heitteillejättö ja huumeidenkäyttö ovat rikoksia eivätkä yhteismitallisia sukupuolenvaihdoksen kanssa. Rikoslaki määrää tuomion rikoksista.
Nyt näyttää siltä, että myös sukupuolenvaihdos pitäisi olla, joidenkin mielestä rikoslaissa tuomittava, tai vähintäinkin "kansantuomioistuimessa" tuomittava.
Ihmettelen tätä meuhkaamista yhden ihmisen henkilökohtaisesta päätöksestä, jolla on tarkoitus saada hänen oma elämänsä järjestykseen ja raiteilleen.
Eikö hänellä liene tarpeeksi vaikeaa tämän asian kanssa, ilman että seurakuntalaiset vaikeuttavat sitä entisestään. Jos minä eroan seurakunnasta, niin en tee sitä hänen vuokseen, vaan muiden seurakuntalaisten ajattelemattomuuden vuoksi.
En ole seurakuntaan liittynytkään pappien vuoksi. Siihen ovat muut painavammat syyt. Pappeja tulee ja menee, mutta seurakunta pysyy. - sinun!!
Älkää tuomitko, että teitä ei tuomittaisi.tehdä samoin.
Ei kivitetä ei!
Mutta paljastetaan että hän on valehdellut koko seurakunnalle vuosikymmeniä. Samoin perheelleen jne.
Valehtelija saa siis anteeksi,kun kertoo uuden valheen.
Sinun logiikkasi mukaan on näin. Eli kun tavoitat puolisosi sängystä vieraan ihmisen kanssa. Tyydyt hänen vastaukseen että he vain tutustuivat toisiinsa hiukan tarkemmin. Näinkö.
Miten tähän maahan on voinut kasvaa noin typeriä ihmisiä kuten sinä.
Agtin jälkeen varmaan pesisit vieraan paika ja antaisit vielä taksirahat,hyvän yön toivotusten kera. - elämänsä
tuomittavia...... kirjoitti:
Nyt ei ole kysymys rikoksesta.
Raiskaus, tuhopoltto, heitteillejättö ja huumeidenkäyttö ovat rikoksia eivätkä yhteismitallisia sukupuolenvaihdoksen kanssa. Rikoslaki määrää tuomion rikoksista.
Nyt näyttää siltä, että myös sukupuolenvaihdos pitäisi olla, joidenkin mielestä rikoslaissa tuomittava, tai vähintäinkin "kansantuomioistuimessa" tuomittava.
Ihmettelen tätä meuhkaamista yhden ihmisen henkilökohtaisesta päätöksestä, jolla on tarkoitus saada hänen oma elämänsä järjestykseen ja raiteilleen.
Eikö hänellä liene tarpeeksi vaikeaa tämän asian kanssa, ilman että seurakuntalaiset vaikeuttavat sitä entisestään. Jos minä eroan seurakunnasta, niin en tee sitä hänen vuokseen, vaan muiden seurakuntalaisten ajattelemattomuuden vuoksi.
En ole seurakuntaan liittynytkään pappien vuoksi. Siihen ovat muut painavammat syyt. Pappeja tulee ja menee, mutta seurakunta pysyy.Paremmin järjestykseen muualla,uudistumisen jälkeen.
Täällähän se on hänelle ollutkin ahdistavaa
omien sanojensa mukaan.
Miksi jatkaa täällä samaa ahdistusta,kun voi kerran olla onnellinen ja seesteinen muualla,
ja ehkä tulla paremmin ymmärretyksi,kun ei ole
menneisyyden painolasti kannettavana,ei hännellä itsellään,eikä meillä seurakunnassa.
Mielestäni muillakin tahoilla kuin seurakunta,on näytön paikka hyvästä tahdosta,ja olla esimerkki
miten suvaitsevaisia ollaan ja tarjoamalla esm.kunnon
virkaa,tai tehtäviä.mihin on edellytyksiä.hänellä Marja-Siskona.
terv.läheellä-ollut - ruususeksi.......
sinun!! kirjoitti:
tehdä samoin.
Ei kivitetä ei!
Mutta paljastetaan että hän on valehdellut koko seurakunnalle vuosikymmeniä. Samoin perheelleen jne.
Valehtelija saa siis anteeksi,kun kertoo uuden valheen.
Sinun logiikkasi mukaan on näin. Eli kun tavoitat puolisosi sängystä vieraan ihmisen kanssa. Tyydyt hänen vastaukseen että he vain tutustuivat toisiinsa hiukan tarkemmin. Näinkö.
Miten tähän maahan on voinut kasvaa noin typeriä ihmisiä kuten sinä.
Agtin jälkeen varmaan pesisit vieraan paika ja antaisit vielä taksirahat,hyvän yön toivotusten kera.Lehtitietojen mukaan perhe on ollut tietoinen, eli se siitä valehtelusta. Muiden ei ole tarvinnut tietääkkään ei edes seurakunnan.
Tässä ei nyt ole ollut kysymys sänkyjutuista lainkaan. Pidä mielikuvituksesi aisoissa.
Typeryys on uusiutuva luonnonvara. Sitä riittää näköjään kaikille, enemmän tai vähemmän. - takaisin.
elämänsä kirjoitti:
Paremmin järjestykseen muualla,uudistumisen jälkeen.
Täällähän se on hänelle ollutkin ahdistavaa
omien sanojensa mukaan.
Miksi jatkaa täällä samaa ahdistusta,kun voi kerran olla onnellinen ja seesteinen muualla,
ja ehkä tulla paremmin ymmärretyksi,kun ei ole
menneisyyden painolasti kannettavana,ei hännellä itsellään,eikä meillä seurakunnassa.
Mielestäni muillakin tahoilla kuin seurakunta,on näytön paikka hyvästä tahdosta,ja olla esimerkki
miten suvaitsevaisia ollaan ja tarjoamalla esm.kunnon
virkaa,tai tehtäviä.mihin on edellytyksiä.hänellä Marja-Siskona.
terv.läheellä-ollutNyt näyttää siltä, että entisillä kavereilla ja tutuilla on suurempi ahdistus ja pelko hänen mahdollisesta paluustaan, kuin hänellä itsellään.
Otetaan esimerkki. Aktiivisena ihmisenä hän on osallistunut moneen toimintaan, niin seurakunnan, kuin yksityiseenkin.
Suurin pelko ja ahditus näyttäisi olevan näillä vapaa-ajan kavereilla siitä, kuinka esim heidän puolisonsa ja läheisensä suhtautuvat heihin tämän jälkeen, koska sauna ym muu kaveri osoittautuukin vastakkaiseksi sukupuoleksi. Voisiko tämän jälkeen pyytää kaveria saunomaankaan yhdessä.
Kieltämättä, asiassa on monia ongelmia eikä suurimmat ongelmat näyttäisi olevan hänellä, vaan muilla.
Toivon hänen paluutaan. - typeryys näyttää
ruususeksi....... kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan perhe on ollut tietoinen, eli se siitä valehtelusta. Muiden ei ole tarvinnut tietääkkään ei edes seurakunnan.
Tässä ei nyt ole ollut kysymys sänkyjutuista lainkaan. Pidä mielikuvituksesi aisoissa.
Typeryys on uusiutuva luonnonvara. Sitä riittää näköjään kaikille, enemmän tai vähemmän.todellakin olevan perinnöllistä. Saa siis valehdella kaikille muille ,paitsi lähimmilleen.
Eli seurakuntalaisille saa valehdella.
Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee. Tietyille sidosryhmille siis saa valehdella ja toisille ei.
Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee?
Täytyy sanoa että olen joskus tavannut tyhmemmän ihmisen kuin sinä,mutta en muista missä. Tyhmytesi on todellakin jotain ymmärtämätöntä. - huoli on ..
takaisin. kirjoitti:
Nyt näyttää siltä, että entisillä kavereilla ja tutuilla on suurempi ahdistus ja pelko hänen mahdollisesta paluustaan, kuin hänellä itsellään.
Otetaan esimerkki. Aktiivisena ihmisenä hän on osallistunut moneen toimintaan, niin seurakunnan, kuin yksityiseenkin.
Suurin pelko ja ahditus näyttäisi olevan näillä vapaa-ajan kavereilla siitä, kuinka esim heidän puolisonsa ja läheisensä suhtautuvat heihin tämän jälkeen, koska sauna ym muu kaveri osoittautuukin vastakkaiseksi sukupuoleksi. Voisiko tämän jälkeen pyytää kaveria saunomaankaan yhdessä.
Kieltämättä, asiassa on monia ongelmia eikä suurimmat ongelmat näyttäisi olevan hänellä, vaan muilla.
Toivon hänen paluutaan....ja monella!
Voithan sinä saunnottaa vapaasti ihan niin paljon kuin haluat.
Samalla voitte pitää sen veljespiirinkin,kun kutsut kyläilemään,eihän siihen seurakuntalaisia tarvita...et silviisii. - ihmistä...........,
typeryys näyttää kirjoitti:
todellakin olevan perinnöllistä. Saa siis valehdella kaikille muille ,paitsi lähimmilleen.
Eli seurakuntalaisille saa valehdella.
Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee. Tietyille sidosryhmille siis saa valehdella ja toisille ei.
Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee?
Täytyy sanoa että olen joskus tavannut tyhmemmän ihmisen kuin sinä,mutta en muista missä. Tyhmytesi on todellakin jotain ymmärtämätöntä.joka on kertonut omat, salaisimmatkin asiansa kaikille muille ihmisille.
Miksi hänen olisi pitänyt kertoa seurakuntalaisille tästä asiasta, joka oli hänen oma henkilökohtainen asiansa?
"Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee?"
Ei ole valehtelemista, jos seurakuntalaiset eivät tiedä kaikkea kaikista ihmisistä, vaikka haluaisivatkin tietää. Seurakuntalaiset haluavat kyllä tietää paljon asioita, jotka eivät heille kuulu. Ei heille kaikkea kuitenkaan tarvitse kertoa, etenkään sinun kaltaisillesi päättelijöille. - todellakin oikeassa.
ihmistä..........., kirjoitti:
joka on kertonut omat, salaisimmatkin asiansa kaikille muille ihmisille.
Miksi hänen olisi pitänyt kertoa seurakuntalaisille tästä asiasta, joka oli hänen oma henkilökohtainen asiansa?
"Rehellisyys on siis siitä kiinni kenelle valehtelee?"
Ei ole valehtelemista, jos seurakuntalaiset eivät tiedä kaikkea kaikista ihmisistä, vaikka haluaisivatkin tietää. Seurakuntalaiset haluavat kyllä tietää paljon asioita, jotka eivät heille kuulu. Ei heille kaikkea kuitenkaan tarvitse kertoa, etenkään sinun kaltaisillesi päättelijöille.tyhmyydestäsi. Valehdella siis saa,kunhan sen tekee oikeille ihmisille.
Olet moraalin vartija ja esikuva ihmisille. Silti saat heille valehdella. Tärkeintä ei ole siis mikä olet,vaan se miltä näytät. Siis susi lampaan vaatteissa.
On todellakin tyrmistyttävää törmätä sinun kaltaisiisi ihmisiin. Luulin etttä noin tyhmät ihmiset olisivat laitoksissa. Mutta ilmeisesti ei. - törmänneet
todellakin oikeassa. kirjoitti:
tyhmyydestäsi. Valehdella siis saa,kunhan sen tekee oikeille ihmisille.
Olet moraalin vartija ja esikuva ihmisille. Silti saat heille valehdella. Tärkeintä ei ole siis mikä olet,vaan se miltä näytät. Siis susi lampaan vaatteissa.
On todellakin tyrmistyttävää törmätä sinun kaltaisiisi ihmisiin. Luulin etttä noin tyhmät ihmiset olisivat laitoksissa. Mutta ilmeisesti ei.toisiimme, jossain lakkautetussa laitoksessa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261